| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. márc. 30. 9h:59' EZ A 241. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD 242. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1938 SZÁMLA : XXXX |
| vtn 29 | varázslat tanulás: a 29. varázslatot |
| vtn 30 | varázslat tanulás: a 30. varázslatot |
| vtn 368 | varázslat tanulás: a 368. varázslatot |
| le 436 | leveszed/lerakod a 436. tárgyat |
| kf 278 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 568 | bemész az 568. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
| bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
| lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, |
| királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
| rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
| mérleg (#81) 16 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
| bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
| magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
| vapár ág (#110) 20 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
| hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, |
| vasérc (#152) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
| spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
| nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, |
| gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, |
| dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
| furulya (#233) 14 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
| nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
| purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
| jégszív (#282) 30 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
| huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | mithril (#352) 16 ap /db, |
| molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, |
| álompor (#396) 2 ap /db, | teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
| rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
| elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
| medúzacsáp (#703) 10 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, |
| Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
| extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
| álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, |
| drótszőr (#37) 2 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
| lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
| sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
| vízionár szem (#102) 3 ap /db áron. |
| m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [97,-8] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Meglapulsz egy árok mélyén. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sötét gnóm. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
| m 8 1 5 | mozogsz északra, északkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [98,-10] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy orgyilkos ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [97,-9] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy orgyilkos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
| be 594 | bemész az 594. épületbe |
ENERGIATÜSKÉK (29. TÁMADÓ VARÁZSLAT)Ez az egyik legalapvetőbb támadó varázslat. Elmondásakor apró, vakítóan fehér tüskék repülnek ki az ujjadból, pontosan belecsapódva az ellenfeled sebezhető pontjaiba. Bár megidézése mindössze csak 5 varázspontba kerül, magas taumaturgia szakértelemmel már igencsak veszélyes varázslat lehet. Sebzése természetesen nem növekszik a végtelenségig, kb. 10-es taumaturgiánál tetőzik. Sok védekező varázslat, mint például a tüskepajzs, tökéletes védelmet nyújt eme egyszerű támadás ellen (de, mivel a tüskepajzs láthatatlan, ezt csak a varázslat ellövésével tudod eldönteni). A varázslat elmondásakor szükséges, hogy legyen nálad egy kaktusztüske, amely a tüskék becsapódásakor füstté válik. |
TÜSKEPAJZS (30. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)Ez a védekező varázslat tökéletes immunitást nyújt az energiatüskék varázslat ellen. Ezenkívül a harc időtartamára eggyel megnöveli a védettségedet. Elmondása 4 VP-be kerül, és 0 TVP-be, mint a legtöbb harcban használatos varázslat. A tüskepajzs szabad szemmel láthatatlan, így ellenfeled nem fogja tudni, hogy lőhet-e rád energiatüskét, vagy sem. |
SZÍVKÜLDI (368. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)Azt mondják: a távolság megöli a szerelmet. Ez persze butaság, az igazi szerelem halhatatlan, bár tény, hogy nagyon fájdalmas lehet, ha szívünk választottja valahol távol, talán idegen földrészeken, netalántán más síkon jár... És tudni, hogy Ő is ezt érzi... De könnyebbé tehetjük számára a napok múlását, ha tudtára adjuk, hogy gondolunk rá, és érzelmeink nem gyengültek. Ezt megteheted ezzel a varázslattal, ha egy madártollból megidézel egy hófehér galambot, aminek átadva egy virágot, elviszi azt a kedvesedhez, bárhol is járjon. Hiszen a szerelem nem ismer határokat! Az idézés 5 VP-t és 5 TVP-t vesz igénybe, a V 368 <karakterszám> <virág> paranccsal történik. A virág lehet mákrózsa (#56), kék orchidea (#68), csuklyavirág (#133), vagy mocsári penke (#148). Kedvesed ízlését neked kell ismerned, a galamb bármelyikből elvisz egyet. Labirintusban a szívküldit nem használhatod (nem találná a galamb a kivezető utat). Olyan kalandozónak, akit nem ismersz, illetve a saját nemed tagjainak nem tudsz galambot küldeni. |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
| Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 121 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 63/63 év |
| Egészség: | 18 | Életpont: | 109/109 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 18 | Varázspont: | 26/26 | Pénz: | 278 arany | Kép. pont: | 7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 |
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 3 |
| 4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. zene: | 1 |
| 7. szörnyismeret: | 1 | 8. vadászat: | 4 | 9. bányászat: | 3 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
| gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| bolhakutya (#17), szintszívó (#96) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| Összsúly: 33.21 kg | Megterheltség: 72% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 43 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | főnixtoll (#563) | |||||||