Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. aug. 28. 15h:07' EZ A 1014. JÁTÉKHETED, 458. FORDULÓD 1015. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
ef 2 540 | energia fejlesztése 2 |
hh 1546 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 570 1 518 | kiveszel a bankból az 570. tárgyat (1 darabot) |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester bal oldalát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 159 életpontot sebeztél. Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriásféreg testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az óriásféreg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Az óriásféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
bb 570 1 518 | beraksz a bankba az 570. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika egyik csápját. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru bal karját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru tigristestét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a taalru póklábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-69 varázspont.) Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru egyik lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 78 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 86, gyógyulás: 19, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [170,9] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán egyik csápját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy natali követ. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy móricserje van. Északnyugatra egy nekrofun van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy ryuku futárbérenc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 145 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-63 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai jobb karját. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az Orkhan Thai testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával meghorzsolod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 235, gyógyulás: 12, összesen: -223 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 77, gyógyulás: 8, összesen: -69 ÉP}
kb 475 389 1 | kiveszel a bankból a 475. tárgyat (389 darabot) |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 10 7 | mozogsz 6 10 7 |
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A kacagó szépia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 10 3 14 | mozogsz 10 3 14 |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 15 16 18 | mozogsz 15 16 18 |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az étkezési homár ollóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az étkezési homár ollója a levegőben csattan. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
lm 19 20 21 | mozogsz 19 20 21 |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
lm 23 25 34 | mozogsz 23 25 34 |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 40, gyógyulás: 10, összesen: -30 ÉP}
lm 34 34 23 | mozogsz 34 34 23 |
lm 22 27 29 | mozogsz 22 27 29 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
bb 455 11 518 | beraksz a bankba a 455. tárgyat (11 darabot) |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
bb 475 389 1228 | beraksz a bankba a 475. tárgyat (389 darabot) |
kb 150 1 | kiveszel a bankból a 150. tárgyat (1 darabot) |
ek 116 70 150 | t. energia kisütése: 116 70 150 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 173 14 | elmormolod a 198. varázslatot |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | |
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
[173,14] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán egyik csápját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
bb 396 11 518 | beraksz a bankba a 396. tárgyat (11 darabot) |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY) Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető. |
Erő: | 43 (46) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 41 (60) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 41 (55) | Védekezés: | 111 (116) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/46 év |
Egészség: | 42 (52) | Életpont: | 455/455 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 41 (64) | Varázspont: | 889/453 | Pénz: | 8886 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 49/6 | Pszi pont: | 181/170 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/25 (+178%) | ökölvívás: | 19/98 (+48%) | szúrófegyverek: | 26/35 |
vágófegyverek: | 19/82 | ütőfegyverek: | 26/39 (+8%) | lőfegyverek: | 9/68 (+10%) |
dobófegyverek: | 31/95 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (200%) << szívkereső (#423) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
173,14 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszokúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/6 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 91/21 | 3. mászás: | 10/97 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 24/84 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/35 (+14%) | 6. gyógyítás: | 35/32 |
7. titkosírás: | 8/61 (+10%) | 8. felderítés: | 24/61 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 7/78 (+14%) |
10. teológia: | 53/95 (+16%) | 11. taumaturgia: | 73/48 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 3/95 (+10%) |
13. versengés: | 9/28 | 14. harcművészetek: | 15/77 | 15. zene: | 13/94 |
16. szörnyismeret: | 26/24 (+23%) | 17. pszi: | *24/100 | 18. zárnyitás: | 3/66 (+23%) |
19. vadászat: | 14/1 | 20. bányászat: | 29/29 | 21. testépítés: | 62/86 (+55%) |
22. úszás: | 5/33 | 23. főzés: | 10/33 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), ében halálhajcsár (#295), Thargodan zsoldos (#310), púpos varkaudar (#703), ében hadúr (#294), varkaudar iszákos (#688), káoszbajnok (#293), királyi őrjáratos (#7006), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | energiatüskék (#29) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | |
energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) | tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
3.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 3) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 161 (limit: 1100), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 18 305. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
átok (164) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
átcsoportosítás (189) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
porolit formálása (329) |
időmágia (372) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 150 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1650 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 10 | drótszőr (#37) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
557 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 6 | halcsont (#390) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 4 | madártoll (#112) | |||
20 | polip szívóka (#391) | 2 | quwarg tojás (#360) | 22 | ragasztó (#83) | |||
1 | smaragd orrkarika (#730) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 21 | víz (#27) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
172 | 173 | 174 | |
13 | |
|
|
14 | |
|
|
15 | |
|
|