Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 17. 9h:43' EZ A 458. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD 459. játékheted kezdete: febr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1057 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
hu 223 | hulladék: 223 |
h 341 421 2 | használod a 341. tárgyat |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 18 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál jobb karját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzelementál testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A tűzelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 41, gyógyulás: 91, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [365,85] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy Thargodan légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós bal karját. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) A Thargodan légiós karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 40, gyógyulás: 111, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [365,84] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűnelord. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord egyik csápját. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord csápol, de mindhiába. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 89, gyógyulás: 93, összesen: +4 ÉP}
v 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál ébentestét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálelementál ébentestét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A halálelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 793, sebződés: 13, gyógyulás: 92, összesen: +79 ÉP}
(Továbbmész...) [365,82] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy dűnelord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnelord kígyózó csápját. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 93, gyógyulás: 93, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [364,82] A terep változik: ismét síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vapár cserjét. Találsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy mópat gigász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat gigász bal oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat gigász jobb oldalát. (10 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1184, sebződés: 0, gyógyulás: 165, összesen: +165 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 4109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 69, gyógyulás: 85, összesen: +16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 245 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián bal oldalát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a rothadó lián testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 52 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápol, de mindhiába. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 287, gyógyulás: 6, összesen: -281 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 279 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az ősquwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
m 6 8 6 | mozogsz nyugatra, északra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 30, gyógyulás: 88, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [363,81] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ron the Greywolf hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dűnelord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 60 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűnelord jobb oldalát. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 144, gyógyulás: 94, összesen: -50 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod Bow Syck fejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Megpróbálod félreütni, de elügyetlenkeded. Több lövedéke átfúrja a bal válladat. (5 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rohansz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Bow Syck testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Te 80 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+129 életerő). Olimpikonnal Bow Syck tökéletesen perforálja a jobb válladat. (8 támadástól 641 életpontot vesztesz.) Ellenfeled pestisaurája 7 sebzést okoz. Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 5600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 784, gyógyulás: 215, összesen: -569 ÉP}
(Továbbmész...) [362,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy méregféreg közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Te 81 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+130 életerő). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (2 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 207, gyógyulás: 261, összesen: +54 ÉP}
v 198 376 78 | elmormolod a 198. varázslatot |
[376,78] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat mópat fatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (9 támadással 729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mópat fatty testét. (10 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 mópat fatty többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel épp hogy eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az 1 mópat fatty csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az 1 mópat fatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2009, sebződés: 29, gyógyulás: 331, összesen: +302 ÉP}
bb 584 3 | beraksz a bankba az 584. tárgyat (3 darabot) |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 2. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 317. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 65 (72) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 64 (73) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 69 (75) | Életpont: | 812/706 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 72 (80) | Varázspont: | 2023/775 | Pénz: | 6439 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 234/263 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 36/58 (+10%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 25/32 (+2%) | ütőfegyverek: | 12/7 | lőfegyverek: | 9/22 |
dobófegyverek: | 35/78 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/72 | 2. nyomkövetés: | 112/21 (+44%) | 3. mászás: | 18/11 |
4. csapdakészítés: | 29/44 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 31/96 | 6. gyógyítás: | 76/62 |
7. titkosírás: | 4/14 | 8. felderítés: | 26/64 | 9. szörnyidomítás: | 8/28 |
10. teológia: | 75/31 (+58%) | 11. taumaturgia: | 87/87 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 6/57 |
13. versengés: | 8/86 | 14. harcművészetek: | 39/11 | 15. zene: | 6/25 |
16. szörnyismeret: | 34/33 | 17. pszi: | 23/41 (+4%) | 18. zárnyitás: | 3/15 |
19. vadászat: | 10/33 | 20. bányászat: | 31/67 (+3%) | 21. úszás: | 12/90 |
22. főzés: | 2/50 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | nagyobb vércápa (#246) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zombi mester (#251) | háló (#186) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | tűzelementál (#276) | háló (#186) | >> | jégelementál (#277) | |
háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | méregfelhő III (#229) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő III (#229) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | tollaskígyó (#635) | |
háló (#186) | >> | vámpírféreg (#782) | háló (#186) | >> | skarlátdémon (#790) | |
háló (#186) | >> | ezerszemű bestia (#288) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 4) |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | tyrex bunkó (#421) | 9 | víz (#27) | |||
1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
400 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | arkog kő (#632) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 5 | ében toboz (#578) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) | 16 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | toxyl (#591) | |||
33 | ugh méreg (#166) |