Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. aug. 18. 9h:07' EZ A 1013. JÁTÉKHETED, 453. FORDULÓD 1014. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. 1107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
kb 313 30 518 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (30 darabot) |
ek 189 1 2 | t. energia kisütése: 189 1 2 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 7 18 7 | t. energia kisütése: 7 18 7 |
vv 364 73 73 | elmormolod a 364. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kb 260 6 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (6 darabot) |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
188 | 189 | 190 | |
72 | |
|
|
73 | |
|
|
74 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
hh 1546 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 211, gyógyulás: 43, összesen: -168 ÉP}
kb 570 1 518 | kiveszel a bankból az 570. tárgyat (1 darabot) |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
bb 570 1 518 | beraksz a bankba az 570. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 100, gyógyulás: 9, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [187,71] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy átokmurgattyú került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az átokmurgattyú nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 145 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 54, gyógyulás: 3, összesen: -51 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath bal vállát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 66, gyógyulás: 3, összesen: -63 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
kb 475 1 | kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot) |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
kb 150 1 | kiveszel a bankból a 150. tárgyat (1 darabot) |
ek 116 70 150 | t. energia kisütése: 116 70 150 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
lm 4 20 25 | mozogsz 4 20 25 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megcsapod az óriásféreg testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az óriásféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a ragyás burástya farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
lm 19 21 24 | mozogsz 19 21 24 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 27 900 | mozogsz 905 27 900 |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az óriásféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel megcsapod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
lm 19 905 22 | mozogsz 19 905 22 |
lm 900 18 5 | mozogsz 900 18 5 |
lm 31 36 32 | mozogsz 31 36 32 |
lm 38 42 33 | mozogsz 38 42 33 |
lm 40 42 34 | mozogsz 40 42 34 |
lm 44 | mozogsz 44 |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
bb 475 500 150 | beraksz a bankba a 475. tárgyat (500 darabot) |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel megdöfködöd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a halálhozó bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Szívkeresővel megdöfködöd a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 4873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 342, gyógyulás: 37, összesen: -305 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru póklábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a taalru bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-64 varázspont.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a taalru fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru tigristestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 71, gyógyulás: 16, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [189,73] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy grok-képződményt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
ef 49 540 | energia fejlesztése 49 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
GYŰJTÖGETŐ ÉLETMÓD (533. TUDATI KÉPESSÉG) Ha valakinek a fejében egyszerre hatvan elme vitázik, az a legtöbb esetben nem eredményez semmi jót, legfeljebb egy tartós bérletet az alanori központi tébolyda egyik magáncellájába. Meg kell tanulnod kezelni ezt a fura állapotot, hogy mindig, bármely pillanatban ott vannak, ott lehetnek az elmédben a tudattársaid, és bármiben segítséget nyújthatnak, még igazából kérned sem kell. Ha ezt a furcsa képességet sikerül elsajátítanod, akkor a lehetőség kihasználása már csak egyetlen aprócska lépés lesz: mégpedig ez a képesség. Ha barkácsolsz, vagy kotyvasztasz valami újat, ha épp begyűjtesz egy ritka növényi termést, vagy netán egy közönséges tárgyat ruházol fel csodás, varázslatos képességekkel, társaid tapasztalata mindig a segítségedre lesznek. Ezenkívül, ha a mindnapi rutinszerű, végtelenül unott és számtalanszor begyakorolt mozdulatsorokat végzed, azokban is nagy hasznodra lesz ez a faramuci, új elmeállapot. [A játék nyelvére lefordítva mindezt: a sikeres KT parancsok mostantól 10%-kal kevesebbe fognak kerülni neked, de legalább 1 TVP-t mindenképp el fogsz ilyenkor költeni. Ez a csökkentés a moa munkáskesztyűval összeadódik, de az üllővel nem. Mindehhez külön parancs kiadására, vagy további beállításokra nincs szükség, a hatás automatikus. Ezen kívül a tündérpalotás KLD parancsok (KLD 18-42 és 55-59) fele TVP-be kerülnek, és lehetőség van plusz egy makró szerzésére.] |
VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY) Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok. A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül. Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót. |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
Erő: | 40 (43) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 41 (60) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 41 (55) | Védekezés: | 111 (116) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/47 év |
Egészség: | 41 (51) | Életpont: | 455/408 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 41 (64) | Varázspont: | 883/181 | Pénz: | 8183 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 49/0 | Pszi pont: | 181/65 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/47 | ökölvívás: | 17/99 (+41%) | szúrófegyverek: | 26/33 (+4%) |
vágófegyverek: | 19/82 | ütőfegyverek: | 26/10 (+10%) | lőfegyverek: | 9/58 |
dobófegyverek: | 31/71 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (200%) << szívkereső (#423) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,73 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszokúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/75 (+80%) | 2. nyomkövetés: | 91/17 | 3. mászás: | 10/85 |
4. csapdakészítés: | 24/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/10 (+18%) | 6. gyógyítás: | 35/29 |
7. titkosírás: | 8/34 | 8. felderítés: | 24/37 (+36%) | 9. szörnyidomítás: | 7/54 |
10. teológia: | 53/12 (+21%) | 11. taumaturgia: | 72/84 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 3/67 (+9%) |
13. versengés: | 9/10 (+9%) | 14. harcművészetek: | 12/93 | 15. zene: | 13/78 |
16. szörnyismeret: | 25/24 (+34%) | 17. pszi: | 24/40 (+28%) | 18. zárnyitás: | 13/16 (+36%) |
19. vadászat: | 13/87 | 20. bányászat: | 28/96 | 21. testépítés: | 61/54 |
22. úszás: | 5/33 | 23. főzés: | 10/3 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), ében halálhajcsár (#295), Thargodan zsoldos (#310), púpos varkaudar (#703), ében hadúr (#294), varkaudar iszákos (#688), káoszbajnok (#293), királyi őrjáratos (#7006), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | energiatüskék (#29) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | |
energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) | tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
3.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 147 (limit: 1050), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 16 500. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
átok (164) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
átcsoportosítás (189) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
porolit formálása (329) |
időmágia (372) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2192 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 11 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 20 | spiritusz (#170) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
183 | arany (#50) | 3 | aranytű (#272) | 3 | bájital (#261) | |||
1 | bordacsont (#16) | 26 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mutáns csont (#331) | 5 | pondróvér (#1232) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 14 | ragasztó (#83) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|