452. forduló, 454. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 2. 12h:14'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 453. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,35] koordinátán.
A táborozás 7. napján találkozol Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {támadása: 21.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon találkozol Kárásszal. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy pszi elementál lord trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {védettsége: 92 szúró, 92 vágó, 92 ütő ellen.} Érzékeled auráját: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (123).} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 8. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. {max. varázspontja: 3605; max. pszije: 330.} Összeismerkedtek. Az ő neve Llanfariad. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 9. napon összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {ereje: 44.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás 9. napján ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 33 életpontot.
A 14. napon összeakadsz Tiliával. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy teriadan karkötőt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Ovgun trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 787.} Mosolyogsz, elbűvölő meséket mondasz neki. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldod azzal, hogy átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int.
A 14. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran lényének egy nagyobb része. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Redyque. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: HóKinn,CsendBenn, UgyanKedvesPotrien, Arem, Llanfariad, Tilia, Tars Tarkasz, ELFelejett Álmok, Kárász, Dark Angel, Redyque, Kárász és Ravashack. Gyorsan megismerkedsz azokkal, akikkel eddig még nem találkoztál. A megátkozott tanya olyan apró, olyan jelentéktelen, hogy egy magadfajta kalandozó általában ügyet se vet az ilyenre. Egy kis szalmatetős viskó mellett három még ennél is kisebb ól, és egy nádfalú fészer roskadozik. Mikor látótávolságba értek, a paraszt elétek szalad. Mivel Dark Angel halad legelöl, ez a szerencsétlen földműves valami vezetőnek, vagy parancsnoknak nézi. Végül is oly mindegy.
- Hát eljöttetek! Óh, Raiának hála, eljöttetek! Már azt hittem cserbenhagytok minket! - hálálkodik az ember férfi, miközben a tanya felé haladtok.
Mindannyian jól érzitek, hogy valami tényleg nincs rendben a tanya körül. Határozottan körüllengi a helyet valamiféle negatív energia. A fickó csak most néz meg benneteket alaposabban. Bár fogalmatok sincs róla, miféle természetű az átok, ami ezt a parasztot, és háznépét sújtja, lassan körbejárjátok a tanyát, az ólakat és a tenyérnyi termőföldet. Bíztok benne, hogy rábukkantok valami érdemleges nyomra. A gabonatábla szélén bukkantok az első gödörre, aztán pontosan tizennégy lépésre tőle a következőre, és így tovább. Ha nem tudnátok, hogy mit kerestek, egyszerűen átlépitek ezeket az undok kis lyukakat, de így, szerencsére fény derült az átok valódi természetére! A gonosz kalandozók kreálmányaira, amik szopógödörre emlékeztetnek, csak annál jóval kisebbek. Nem is érdemes egy pusztító varázslatot elfecsérelni rájuk. Elegendő ehelyett, egyetlen áldott követ beléjük dobni, és a szerencsétlenséget hozó stigmák menten elenyésznek! Gyorsan meg is tárgyaljátok mindezt. Kipakolsz 2 áldott követ. HóKinn,CsendBenn 1 áldott követ, UgyanKedvesPotrien 2 áldott követ, Arem 7 áldott követ, Llanfariad 7 áldott követ, Tilia 7 áldott követ, Tars Tarkasz 2 áldott követ, ELFelejett Álmok 3 áldott követ, Kárász 1 áldott követ, Dark Angel 7 áldott követ, Redyque 7 áldott követ, Kárász 2 áldott követ, Ravashack 2 áldott követ áldott követ szed elő a zsákjából. Egy kupacba rakva, tekintélyes mennyiséget jelent ez a jó szerencséből! Pont ötven darabra lesz szükség a sikeres szertartáshoz, hiszen pontosan ennyi gödör sorjázik a tanya körül. A szertartás inkább tűnik valamiféle morbid vetőmag-szórásnak, mint mágikus procedúrának. Körbejárjátok a területet, és minden gödörbe beledobtok egy-egy áldott követ, aztán lábbal földet túrtok rájuk. Néhány perc alatt végeztek az egésszel, és valóban! Mintha még a levegő is tisztább volna! A paraszt előkiabálja népes családját, aztán lelkesen megmutatja a ház mögött, a wagnó-bokor tövében rejtőző kis, napkorongos oltárt. Ragaszkodik hozzá, hogy jelen legyetek, ahogy hálát ad Raiának a segítségért, és feláldozza neki az éléstáruk utolsó kincseit. Egy kis tányér író, egy fél vekni szikkadt kenyér, és három apró tojás, ennyi kerül csupán az oltárra. Összenéztek. Ez bizony nem egy fényűző, kalandozó-szertartás! A kölykök, és a gömbölyödő pocakú asszony együtt mormolják az imát a férfival, aztán egyszer csak - magatok is meglepődtök -, hirtelen fantasztikus mámor jár át titeket, ahogy Raia áldása száll rátok! Micsoda érzés! (+10 jóság.) (+6 max. ÉP.) (+3 szerencse.) Aztán az oltár hirtelen megtelik mindenféle finomsággal! Bőven jutna mindenkinek belőle, de ti úgy döntötök, ennek a szerencsétlen családnak nagyobb szüksége van az ételre, mint nektek, így udvariasan visszautasítjátok az invitálást. Ehelyett inkább elköszöntök, és magatokban megfogadjátok, hogy legközelebb majd a körmére néztek azoknak a fránya zoloboo sámánoknak is.
10000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 753.]
Szőrös Karom, amikor összefutottatok, adott neked 4 ezüsthegyű nyilat.
NépekMindenSzigete, amikor találkoztál vele, adott neked egy kavadu iszákot.
Laurana egyszer odajött hozzád, és adott neked egy moa zafírt.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy nehezéket, egy ramit követ, 3 szvó-ektoplazmát [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy pular kristályt.
Syd, amikor találkoztál vele, adott neked egy kavadu iszákot.
Dark Angel egyszer odajött hozzád, és adott neked 2 áldott követ.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+306 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-22 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 746.]

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 706.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 676.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 674.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 674.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 666.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +43 max. életerő, +43 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 658.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 658.]
[0 pontot használtál fel, van még 658.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 656.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 626.]

a 135 1850 3 átadod a 135. tárgyat az 1850. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót UgyanKedvesPotrien részére. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 621.]

gyj 258 200 -1 felt. gyűjtés 258 200 -1
Ok, nem gyűjtesz több nehezéket. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Válogatás nélkül mindent összeszedsz. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

a 211 4684 10 átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Redyque részére. [5 pontot használtál fel, van még 616.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 596.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 566.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 536.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 506.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[201,35] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a magger fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger jobb vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a magger testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger éles mandibuláját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a magger testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 96, gyógyulás: 22, összesen: -74 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű bal oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dögkeselyű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a dögkeselyű csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+3.}

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP], egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és 4 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [200,35] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a magger jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Találsz egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,35] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 454.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimlópvancérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy ásót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 444.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenshela. A feladatod a következő. Könnyű feladatot kapsz. Élelmet kell gyűjtened sarkvidéki terepen. A terem közepén egy dimenziókapu vibrál, ezen kell átlépned. Miután felveszed a kalandmester által kínált vastag prémet, átlépsz a kapun. Jégmezőn találod magad. Feltalálod magad: horgászfelszerelést készítesz a nálad levő tömérdek lim-lomból, csalinak a kajamaradványaidat használod. Három nagyobb halat is kifogsz, de az igazi csemege, amikor felbukkan egy fóka a lékben. Azonnal lecsapod. Bőséges a zsákmány! 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy aurapollátor! {max. életpontja: 147-166.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor bal lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az aurapollátor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy agyagelementál. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 404.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roóklomvanmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy joviális m.szockó. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Üllőnyűvő Bruenor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varllópvanbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy káoszteknőcöt! {egyik sebzési módja: 1x 10d6+12.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszteknőc bal első lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a káoszteknőc farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A káoszteknőc farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a káoszteknőc jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a káoszteknőc jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A káoszteknőc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A káoszteknőc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 teknőcteknőt. (ld. enc.) 2163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 112, gyógyulás: 16, összesen: -96 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy natali kő. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy drakolder szem. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralbrakgárbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát, ez már nem is titkosírás szakértelem, de a nyelvek olvasásának és az intuíciónak a tesztje is! Szerencsére, a furcsa moa jeleket már sokszor tanulmányoztad a phua-kúpok falán, így majd egy óra gondolkodás után világosodnak a részletek. Végül nyögvenyelősen lefordítod a szöveget. Nem egészen érted, miről van szó, ellentétben a kalandmesterrel, akinek arca láthatólag felragyog, amíg a fordítást jegyzeteli. - Ez az, erre az alkatrészre volt szükség! - mondja lelkesen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Turgfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. El kell pusztítanod egy hordóagyú mamelukot. Nem tűnik könnyű feladatnak! Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [60 pontot használtál fel, van még 344.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[198,35] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán nyakát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 39, gyógyulás: 5, összesen: -34 ÉP}

Utad során felfedezel egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kronotapír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kronotapír bal első lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kronotapír pörsenéses hátát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 87, gyógyulás: 11, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,35] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült magger nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a magger bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy manóodút. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [196,35] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a drasmólyom testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 szent jogart. [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP] Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 260.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[195,35] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,35] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor császár. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [193,35] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy sérült drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy kihívás tornyát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 40.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kronokukac testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronokukac testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kronokukac fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[192,35] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Találsz egy korongfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy korinthai amőba orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 210.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

at 5003 20 TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 20 TU árán átcsúsztatsz 20 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

at 4131 20 TU-t adsz át a 4131. kalandozónak 20
Az a kalandozó nem tagja a csoportnak. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 198.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 198.]
Beizzik a turbómágia. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 196.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 193.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 192.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-43 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 15, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 192 pontod maradt, ebből a következő körre 192 pontot vihetsz át. Kapsz még 594 pontot. A következő körben tehát 786 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEKNŐCTEKNŐ (416. TÁRGY)
Leölve szerencsétlen káoszteknőcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknőjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belőle a hús és egyéb belsőség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás későbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknőcteknő? Találd ki magad!

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 453. fordulód.

Erő: 47 (49) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 Támadás: 23 Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 45 Védekezés: 68 Menekülés: 40 % Életkor: 31/39 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 437/344 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 Varázspont: 751/141 Pénz: 2723 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/1 Pszi pont: 159/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2106 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16996 TP-t kaptál. Jelenleg 1303381 TP-d van. A következő szinthez még 96619 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, pszi elementál lord. A 441. fordulódban 5612 arany került a bankszámládra. 5948 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/75 (+10%)
vágófegyverek: 26/85 (+12%) ütőfegyverek: 24/96 lőfegyverek: 28/37 (+3%)
dobófegyverek: 11/24 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << bányászcsákány (#434) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/56 (+22%) 2. nyomkövetés: 95/17 (+41%) 3. mászás: 14/14 (+10%)
4. csapdakészítés: 29/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 70/60
7. titkosírás: 13/5 (+7%) 8. felderítés: 53/49 (+16%) 9. szörnyidomítás: 17/20
10. teológia: 43/87 (+30%) 11. taumaturgia: 37/57 (+1%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 87/86 (+30%) 14. szörnyismeret: 28/45 (+34%) 15. pszi: 14/95 (+9%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/95 (+2%) 18. bányászat: 34/39
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sziklaskorpiót (#339) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüstshuriken (#327) 2 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 ezüstdarab (#326) 12 madártoll (#112) 1 teknőcteknő (#416)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(20,-21) bűbájlidérc (#761), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), elf kósza háza (#681), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720)
(21,-21) drakolich (#760), kihívás tornya (#502), kronokukac (#285)
(22,-21) purifikátor császár (#393), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(23,-21) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(24,-21) grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60)
(25,-21) magger (#747), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(26,-21) zoloboo sámánok (#230), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kronotapír (#286)
(27,-21) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), aurapollátor (#222), káoszteknőc (#235)
(28,-21) magger (#747), kristálypalota (#401), 31. jellempróba
(29,-21) magger (#747), dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), 50. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek