450. forduló, 452. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 11. 12h:08'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-5,8] koordinátán.
Különös álmod volt: A zsákmány mellett térdelve belemeríted a már hervadt vérvörös rózsát a sebbe. Elégedettséggel tölt el a látvány, ahogy a gyönyörű virág élettel telik meg. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 548.]

* 2. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 542.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 512.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 508.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 504.]

* 6. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 504.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 499.]

lm 900 mozogsz 900
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

lm 18 11 37 mozogsz 18 11 37
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [11. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [12. PONT.] Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [14. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [16. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [17. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [3. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [4. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [5. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [7. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [9. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [21. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [22. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [23. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [24. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [27. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [30. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [32. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [34. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] [222 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 42 mozogsz 42
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [26. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [29. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [30. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [31. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [33. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [34. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [35. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [36. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [37. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [38. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [39. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [40. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [41. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] [108 pontot használtál fel, van még 169.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 59 46 47 mozogsz 59 46 47
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [49. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [50. PONT.] 9 qwarg rohamosztagost pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 66, gyógyulás: 15, összesen: -51 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [54. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [55. PONT.] egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy bronzkulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Vasalt bunkóval megütöd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 40 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 108, gyógyulás: 7, összesen: -101 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [56. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy quwarg parafenomén! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}

Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [57. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [44. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg bal oldalát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megütöd a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [46. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 30 gyöngymangó, 6 kaja, 15 szárnyas hernyó, 6 amniosz és 20 víz [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [45. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [101 pontot használtál fel, van még 68.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

hh 313 504 használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 67.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 63 76 78 mozogsz 63 76 78
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [61. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [62. PONT.] egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester bal vállát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [63. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 10 quwarg tojás, 20 kaja és 1 moa rubin. Felpakolsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [64. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [65. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [67. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [69. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [70. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. 9 qwarg rohamosztagos! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 65, gyógyulás: 15, összesen: -50 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [71. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [63 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 60 63 mozogsz 60 63
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 313 504 használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 313 504 használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +78 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

at 4718 10 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 323 4718 6 átadod a 323. tárgyat a 4718. kalandozónak (6 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

a 187 4718 6 átadod a 187. tárgyat a 4718. kalandozónak (6 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: VP elővétele: 50
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Gyorsvarázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 7, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a spagulár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 592 pontot. A következő körben tehát 589 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 451. fordulód.

Erő: 47 (46) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 47 (48) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 47 (48) Védekezés: 78 Menekülés: 40 % Életkor: 12/19 év
Egészség: 47 (50) Életpont: 486/486 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 60 (61) Varázspont: 766/441 Pénz: 1652 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 197/379 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2048 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12808 TP-t kaptál. Jelenleg 1537732 TP-d van. A következő szinthez még 162268 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, pszi elementál lord. A 443. fordulódban 5609 arany került a bankszámládra. 5833 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/96
vágófegyverek: 28/24 ütőfegyverek: *23/100 lőfegyverek: 27/50 (+5%)
dobófegyverek: 16/38

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/23 2. nyomkövetés: 83/68 3. lopás: 1/2
4. mászás: 18/32 5. csapdakészítés: 35/84 (+5%) 6. csapdaészlelés: 12/29 (+20%)
7. gyógyítás: 55/92 8. titkosírás: 26/40 9. felderítés: 60/41
10. szörnyidomítás: 18/95 11. teológia: 50/55 (+6%) 12. taumaturgia: 26/29 (+1%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 99/75 (+30%) 15. szörnyismeret: 41/64
16. pszi: *26/100 17. zárnyitás: 6/79 18. vadászat: 34/2
19. bányászat: 36/6 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 107 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzkulcs (#76) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyógykenőcs (#313)
1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 amniosz (#203) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fekete gyöngy (#99)
29 gyöngymangó (#135) 31 kaja (#2) 1 moa rubin (#379)
15 szárnyas hernyó (#69) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-5,8) a 78. labirintus bejárata, qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek