Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 1. 15h:10' EZ A 451. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD 452. játékheted kezdete: febr. 7. A következő fordulódat legkorábbana 452. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1057 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ext | visszadátumozás kérelem |
kb 1150 1 | kiveszel a bankból az 1150. tárgyat (1 darabot) |
h 1150 | használod az 1150. tárgyat |
h 1150 | használod az 1150. tárgyat |
bb 331 1 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (1 darabot) |
ft 96 1 | támadod a 96. szörnyet |
ft 154 1 | támadod a 154. szörnyet |
ftv 229 998 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a férfiakat |
ftv 229 999 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a nőket |
flh 30 849 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 849. tárggyal |
flh 7 189 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 189. tárggyal |
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uchako ízelt testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Az uchako feléd harap, de sikertelenül. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 7, gyógyulás: 137, összesen: +130 ÉP}
(Továbbmész...) [365,85] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Thargodan légiós közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós bal vállát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 62, gyógyulás: 105, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [365,84] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Thargodan légiós lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós bal vállát. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) A Thargodan légiós karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 42, gyógyulás: 117, összesen: +75 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál jobb oldalát. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [365,82] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy Orkhan Thai nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az Orkhan Thai bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő, egy trófea nyaklánc és egy aranylánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [364,82] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Tyriel. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
m 6 8 6 | mozogsz nyugatra, északra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Karmaival a Thargodan légiós megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 29, gyógyulás: 69, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [363,81] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnelord. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnelord testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 57 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Fókuszpengével végigvágod a dűnelord farkát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A dűnelord csápol, de mindhiába. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápol, de mindhiába. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 60 életpontot vesztettél. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 242, gyógyulás: 45, összesen: -197 ÉP}
(Továbbmész...) [362,81] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Arsa nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Arsa testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (109 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Arsa fejét. (8 támadással 802 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel meghorzsolod az Arsa testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Az Arsa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Arsa potrohgyűrűje. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. 11448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 340, gyógyulás: 191, összesen: -149 ÉP}
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
v 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 198 376 78 | elmormolod a 198. varázslatot |
[376,78] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy csapat mópat fatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mópat fatty fejét. (9 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat fatty testét. (9 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel épp hogy eltalálod a mópat fatty testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az 1 mópat fatty csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az 1 mópat fatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1909, sebződés: 6, gyógyulás: 313, összesen: +307 ÉP}
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 2. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: | keresed a 317. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY) Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani... Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be. |
ARSA (964. SZÖRNY) Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.) |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 65 (72) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 64 (73) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/41 év |
Egészség: | 68 (74) | Életpont: | 790/1130 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 72 (80) | Varázspont: | 1967/1307 | Pénz: | 1995 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 234/195 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 36/19 (+5%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 25/20 (+2%) | ütőfegyverek: | 12/7 | lőfegyverek: | 9/22 |
dobófegyverek: | 35/57 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/72 | 2. nyomkövetés: | 110/35 (+48%) | 3. mászás: | 18/11 |
4. csapdakészítés: | 29/20 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 31/96 | 6. gyógyítás: | 76/62 |
7. titkosírás: | 4/14 | 8. felderítés: | 26/64 | 9. szörnyidomítás: | 8/28 |
10. teológia: | 72/85 (+51%) | 11. taumaturgia: | 87/58 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 6/57 |
13. versengés: | 8/86 | 14. harcművészetek: | 39/11 | 15. zene: | 6/25 |
16. szörnyismeret: | 33/89 | 17. pszi: | 23/29 (+8%) | 18. zárnyitás: | 3/15 |
19. vadászat: | 10/33 | 20. bányászat: | 31/59 (+1%) | 21. úszás: | 12/90 |
22. főzés: | 2/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), óriás csontváz (#176), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | nagyobb vércápa (#246) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | izomernyesztés (#33) | >> | zombi mester (#251) | |
háló (#186) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | tűzelementál (#276) | |
háló (#186) | >> | jégelementál (#277) | háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Zinthurg (#180) | méregfelhő III (#229) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő III (#229) | >> | nők (#999) | háló (#186) | >> | tollaskígyó (#635) | |
háló (#186) | >> | vámpírféreg (#782) | háló (#186) | >> | skarlátdémon (#790) | |
háló (#186) | >> | ezerszemű bestia (#288) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 1) |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nehezék (#258) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | víz (#27) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 1 | csuklyavirág (#133) | 12 | ében toboz (#578) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 5 | kerek kő (#19) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 11 | sáfránypor (#211) | 5 | toxyl (#591) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tudati fétis (#1151) |