44. forduló, 46. forduló, Tanir Dogmar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 24. 9h:11'
EZ A 105. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
106. játékheted kezdete: júl. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #2297

TANIR DOGMAR KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,56] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 50 vizet (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 pirkitet (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 obszidián karkötőt (70 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 kaktusztüskét (20 arany kikiáltási áron), 1 sárga erőövet (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 50 víz (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy uzbány nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 214.]

vi 3 3 30 viselkedésed: 3 3 30
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +75 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kt 114 20 elkészíted a 114. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kaktusztüskét. [60 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 mozogsz délkeletre
[83,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 223 pontot kell rákölteni.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ragyás burástya volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz Síkos Angolnával. Dornodon követője. Egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy trikornis trófea, egy törpemammut trófea és egy homokféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 134.]

ep 146 10 építed a 146. tárgyat 10 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 7 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

ep 146 10 építed a 146. tárgyat 10 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 7 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

ep 146 10 építed a 146. tárgyat 10 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 7 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[83,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [82,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő megsebzett ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Elhajítod a vacak sullár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork sámán trófeát. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,59] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trollfa került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa jobb karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a trollfa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a trollfa jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy liumbe. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval csak érinted a liumbe testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval csak érinted a liumbe testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a liumbe testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 74.]

kt 209 elkészíted a 209. tárgyat
Begyűjtöttél 1 szuperkötelet. [12 pontot használtál fel, van még 62.]

m 6 mozogsz nyugatra
[80,59] Tovább barangolsz a fák között.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy monstrum vállvédőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vörös rakolits trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gránit. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy ragyás burástya trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Összeismerkedtek. Az ő neve Ramirez Basera. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 52.]

jlk 3714 jelszó kimondása 3714
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 47.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 37.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rövid íjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 27.]

fog 29 217 elfogod a 29. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

fog 38 217 elfogod a 38. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 29 keresed a 29. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyilkos mókust. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [10 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 12.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY)
A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására.

TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARAKTERLAP

Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 15 (19) Szint: 11 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 25 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 16 Életpont: 162/114 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 86/30 Pénz: 691 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 223 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 418 TP-t kaptál. Jelenleg 21690 TP-d van. A következő szinthez még 3310 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, halálmadár, pszi elementál. A 44. fordulódban 451 arany került a bankszámládra. 457 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 14 dobófegyverek: 13

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 5 (+1) 5. gyógyítás: 4 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 9 9. szerencsejáték: 1
10. zene: 2 11. szörnyismeret: 3 12. vadászat: 3
13. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak
elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

Összsúly: 41.63 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 kaktusztüske (#114) 1 szuperkötél (#209)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,59) Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372), Gránit (3365. kalandozó), Ramirez Basera (5034. kalandozó)
(81,59) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve, trollfa (#80), liumbe (#349)
(82,59) Dornodon oltár, 48. jellempróba, barátság szent tüze (#484), ork sámán (#345)
(83,57) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, ragyás burástya (#111), Síkos Angolna (5252. kalandozó)
(83,58) oltár, 21. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek