| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. júl. 24. 9h:11' EZ A 105. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 106. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 |
| vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
| h 313 | használod a 313. tárgyat |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| kt 114 20 | elkészíted a 114. tárgyat (20 darabot) |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| ep 146 10 | építed a 146. tárgyat 10 pontért |
| ep 146 10 | építed a 146. tárgyat 10 pontért |
| ep 146 10 | építed a 146. tárgyat 10 pontért |
| m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [82,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő megsebzett ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Elhajítod a vacak sullár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork sámán trófeát. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [81,59] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trollfa került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa jobb karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a trollfa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a trollfa jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval csak érinted a liumbe testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval csak érinted a liumbe testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a liumbe testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
| kt 209 | elkészíted a 209. tárgyat |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| jlk 3714 | jelszó kimondása 3714 |
| f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
| f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
| fog 29 217 | elfogod a 29. szörnyet a 217. tárggyal |
| fog 38 217 | elfogod a 38. szörnyet a 217. tárggyal |
| szk 29 | keresed a 29. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
| OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY) Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz. |
RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
| ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY) A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására. |
TROLLFA (80. SZÖRNY)Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
| BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
| Erő: | 15 (19) | Szint: | 11 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 25 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 14 (15) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/55 év |
| Egészség: | 16 | Életpont: | 162/114 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 14 | Varázspont: | 86/30 | Pénz: | 691 arany | Kép. pont: | 1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 14 | dobófegyverek: | 13 | ||
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 5 |
| 4. csapdakészítés: | 5 (+1) | 5. gyógyítás: | 4 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. taumaturgia: | 9 | 9. szerencsejáték: | 1 |
| 10. zene: | 2 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. vadászat: | 3 |
| 13. bányászat: | 4 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| fabontó szójer (#71) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| Összsúly: 41.63 kg | Megterheltség: 86% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
| Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 20 | kaktusztüske (#114) | 1 | szuperkötél (#209) | |||||