448. forduló, 450. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 29. 15h:24'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 449. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: jan. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [369,79] koordinátán.
Tars Tarkasz átadott neked a 1. napon 4 TU-t. [20 TVP-t használtál fel.]
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy sárga erőövet, egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 653.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 623.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 612.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 606.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arkog kő (2 ap), mocsári penke (2 ap), sárga erőöv (25 ap), összesen 29 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 600.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 590.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 588.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új gyöngymangó. [-35 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [25 pontot használtál fel, van még 563.]

at 3296 10 TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[369,78] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy méregelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor súrolod a méregelementál csöpögő állkapcsát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a méregelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a méregelementál zsezsgő masszáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a méregelementál csöpögő állkapcsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A méregelementál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 58, gyógyulás: 14, összesen: -44 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Északra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [369,77] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A messzeségben füstoszlopot látsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy megsebzett Sötétség Hercege ijesztett meg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [369,76] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy törpe bányát. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő Zinthurg nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb lábát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [39 pontot használtál fel, van még 524.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 524.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 2 szögletes kő. Magadhoz veszed őket. [20 pontot használtál fel, van még 504.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[369,75] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy viharóriás. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot!

(Továbbmész...) [369,74] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi elementál lord. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord fejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a pszi elementál lord bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 232 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A pszi elementál lord csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-3 TU.) A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 3 vasérc és egy pular kristály. 3984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 281, gyógyulás: 9, összesen: -272 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+290 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [369,73] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő Mnebolath nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 79, gyógyulás: 5, összesen: -74 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 429.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Megnézed, mire bukkantál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Elrakod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 409.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[369,72] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [369,71] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban.

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [369,70] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.

A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy életsziklát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. [27 pontot használtál fel, van még 382.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 362.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[369,69] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy életsziklát. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy halálelementál volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy áldott okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón farkát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az áldott okerón testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 353.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 241.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 238.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 238.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 38 fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy ében hadúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[38 pontot használtál fel, van még 200.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-58 életerő.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 23, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 590 pontot. A következő körben tehát 790 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY)
A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán.

SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.

VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY)
A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 449. fordulód.

Erő: 47 (49) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 Támadás: 23 Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 44 Védekezés: 68 Menekülés: 40 % Életkor: 31/39 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 430/314 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 50 Varázspont: 751/2 Pénz: 2474 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/-4 Pszi pont: 159/-2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2065 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7645 TP-t kaptál. Jelenleg 1241462 TP-d van. A következő szinthez még 158538 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, pszi elementál lord. A 441. fordulódban 5612 arany került a bankszámládra. 5836 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/45 (+5%)
vágófegyverek: 26/61 (+4%) ütőfegyverek: 24/96 lőfegyverek: 28/27 (+3%)
dobófegyverek: 11/4

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << bányászcsákány (#434) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/68 (+55%) 2. nyomkövetés: 94/22 (+9%) 3. mászás: 14/4
4. csapdakészítés: 29/73 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 70/37 (+23%)
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 53/18 (+33%) 9. szörnyidomítás: 17/20
10. teológia: 43/2 (+19%) 11. taumaturgia: 37/44 (+1%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 86/66 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/77 15. pszi: 14/55 (+13%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/93 18. bányászat: 34/25 (+8%)
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), sziklaskorpiót (#339) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arkog kő (#632) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 mocsári penke (#148) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)
1 sárga erőöv (#276)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
104 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
9 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 1 mithril (#352)
1 pular kristály (#239) 1 sötét tekercs (#535) 4 szögletes kő (#17)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,13) halálelementálok (#279), áldott okerón (#336), ében hadúr (#294)
(197,16) lidércúr (#252)
(197,17) Mnebolath (#237)
(197,18) pszi elementál lord (#272)
(197,19) viharóriás (#278), törpe bánya (#435), érclelőhely
(197,20) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely, Zinthurg (#180)
(197,21) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), érclelőhely, Sötétség Hercege (#296)
(197,22) méregelementál (#306)

Üzenet küldése a karakternek