445. forduló, 454. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 13. 13h:27'
EZ A 461. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD
462. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 arany papi karkötőt (109 arany kikiáltási áron), 1 balkezes gyűrűt (249 arany kikiáltási áron), 1 Mágikus Koponyát (139 arany kikiáltási áron), 1 ryuku kalapácsot (69 arany kikiáltási áron), 10 tolmokov-koktélt (119 arany kikiáltási áron), 1 Xanathal karkötőjét (579 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 50 rókafarkat (350 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+662 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+90 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) A lottó 898. hetének nyerőszámai: 5, 22, 24. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 605.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 5. KP: makró 1

vv 127 59 224 elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 587.]

hh 1133 504 1760 használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 566.]
[0 pontot használtál fel, van még 566.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+59 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 562.]

ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 552.]

le 511 853 956 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Leveszed a kreiton fókuszt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

kf 707 813 1322 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 552.]
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 552.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Gyorsvarázsolsz! Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 548.]

h 1167 13 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom fűszeres tojásrántotta készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Fűszeres, de jó! 1067 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 546.]

hh 1534 248 473 használod az 1534. tárgyat a 248. tárgyat a 473. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1367 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 15 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 kristálygömböt. [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 505.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-55 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 499.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 498.]

h 1602 360 30 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 29 quwarg tojás beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 58 smirglilevelet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 495.]

kt 578 3 elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 465.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Felöltöd a sikamlós búvárruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy mélység fattya!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a mélység fattya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 445.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 415.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 385.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 355.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

bb 2 390 beraksz a bankba a 2. tárgyat (390 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 390 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

bb 1341 722 1000 beraksz a bankba az 1341. tárgyat (722 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 hoarián bőrövet. Beraksz a bank széfjébe 1 háború gyűrűjét. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,25] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,26] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom aranylille egytálételt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor császár. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor császár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 5, gyógyulás: 49, összesen: +44 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [200,27] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2309 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 327.]

m 6 mozogsz nyugatra
[199,27] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy éjkornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod az éjkornis bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az éjkornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az éjkornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 3150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 23, gyógyulás: 15, összesen: -8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 319.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Felöltöd a sikamlós búvárruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 299.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[198,27] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a smaragdgólem testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 8010 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 260, gyógyulás: 20, összesen: -240 ÉP}

A ceremóniamester eléd siet.
- Gratulálok, minden amulettet összegyűjtöttél! - mondja. - Cserébe értük a halálhozó karkötőjét adom neked. - Boldogan veszed át a jutalmat.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (293 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a csontváz hadúr agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Te 37 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+30 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz hadúr jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 58, gyógyulás: 73, összesen: +15 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. - Ez egy ryuku-evő - döbbensz rá, ahogy a mozgását figyeled. Azt hitted ilyesmi csak a mesékben létezik. A rajtad lévő ryuku vállvédő megmenthetne, de már nincs idő levetni, egyetlen esélyed a menekülés. Loholva rohansz végig a már ismert folyosókon, és rendkívül szerencsésnek érzed magad, hogy ellenfeled hamar feladja az üldözést. [Ha legközelebb ebbe a helyzetbe kerülsz, és meg szeretnéd ryuku-val etetni a lényt, legyen nem beKFelt ryuku tárgyad.] Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+179 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+119 életerő.)
Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kultúrmasztodon sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Lábával meglök a kultúrmasztodon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2974 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [197,26] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő tüskés gigaféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A tüskés gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. {FM:} Fókuszpengével végigvagdosod a tüskés gigaféreg farkát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3743 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [196,27] Dombos vidékre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3916 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 6, gyógyulás: 36, összesen: +30 ÉP}

Találsz egy kazmárt. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. Erőd TF-elődött. [141 pontot használtál fel, van még 158.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[195,27] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy csodabazár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Krogan, a pusztító közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya [Krogan buzogánya ládikóba-> (183,31)-> 230 arany, -2 ÉP]. 4801 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 75, gyógyulás: 66, összesen: -9 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [194,26] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy norpadolótika. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal első lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A norpadolótika csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2801 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [194,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. {FM:} Fókuszpengével megvagdalod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4555 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Észreveszel egy csodabazárt. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [37 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 1406 elkészíted az 1406. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 agyértágítót. 928 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

kt 1408 elkészíted az 1408. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 sejtfiatalítót. 928 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

v 198 189 32 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(194,26) Dornodon rúnaköve, északkeletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 33. jellempróba, norpadolótika (#226)
(194,27) ősdentor (#282), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 26. jellempróba, csodabazár (#1404)
(195,27) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 31. jellempróba, oltár, érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001)
(196,27) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 255. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, érclelőhely
(197,26) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, Chara-din monolitja (#534), tüskés gigaféreg (#256)
(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), smaragdgólem (#417), csontváz hadúr (#423), kultúrmasztodonok (#227), bűbájlidérc (#761)
(199,27) tavacska, oltár, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), éjkornis (#228), moszatrája (#198)
(200,27) purifikátor császár (#393)
(201,26) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), tűzrakó hely (#1169), purifikátor császár (#393)
(202,25) bűbájlidérc (#761)

[189,32] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 101.]

v 253 384 elmormolod a 253. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az avatár idézése varázslatot! (ld. enc.) Felállítod az idézőkört, és hozzálátsz az összetett rituáléhoz. Érzed, ahogy az energia lüktet körülötted. Forgószél keletkezik, az állatok nyüszítve menekülnek. A tér szövete meghasad, és ekkor egy hihetetlenül sugárzó személy lép ki a Semmiből. Arcát nem tudod megfigyelni, mert egy pillanatnál tovább nem vagy képes tekintetedet rajta tartani. Arcra borulsz... Az avatár elmédbe hatol, és várja, hogy elmondd panaszod, és hogy milyen szolgálatot kívánsz tőle. Aztán reszketve, vissza sem nézve iszkolsz el a környékről (-10 papi hit). [-300 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 81.]

kt 392 1 elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászó-karperecet. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 41.]

ef 30 507 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt.
Leveszed a smaragd karkötőt.
Kiveszed a füledből a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 4, 21.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 587 pontot. A következő körben tehát 584 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHERAN AVATÁRJA (384. LÉNY)
Ha egy Sheran avatár érkezik Ghalla halandó világába, minden levél, minden tó vize, és minden vadon élő állat a megtiszteltetéstől áthatva egyszerre, egy ütemre rezdül egyet, ezzel is bizonyítva, hogy bármikor készen állnak életüket adni ezért az univerzum felsőbb régióiba emelkedett lényért. Erre persze nincs gyakran szükség: Sheran igazságot osztó hírnökei maguk is tökéletesen el tudják végezni dolgukat... megoldani a feladatot, felkutatni és meggyőzni szándékainak értelmetlenségéről azt, aki miatt e földre hívták őket.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 446. fordulód.

Erő: 59 (78) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 46 (79) Támadás: 43 (46) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 57 (79) Védekezés: 158 (164) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 47 (71) Életpont: 843/745 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 54 (79) Varázspont: 1548/47 Pénz: 35035 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 41/24 Pszi pont: 204/108 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3944 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46322 TP-t kaptál. Jelenleg 4981503 TP-d van. A következő szinthez még 18497 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, krathan csontváz, vastagbőrű mutak. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 7942 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 (+6%) ökölvívás: 36/9 (+7%) vágófegyverek: 26/72 (+11%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 32/39 (+5%) dobófegyverek: 5/49

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/83 (+32%) 2. nyomkövetés: 74/48 (+5%) 3. mászás: 26/14
4. csapdakészítés: 37/61 (+6%) 5. csapdaészlelés: 23/34 6. gyógyítás: 59/70 (+46%)
7. titkosírás: 7/50 8. felderítés: 29/49 9. szörnyidomítás: 14/79
10. teológia: 58/87 (+40%) 11. taumaturgia: 54/55 (+14%) 12. szerencsejáték: 8/5
13. versengés: 24/83 (+10%) 14. harcművészetek: 39/47 15. zene: 50/71
16. szörnyismeret: 60/52 (+20%) 17. pszi: 24/40 (+21%) 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 26/11 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 31/70 (+7%)
22. úszás: 22/6 (+12%) 23. főzés: 18/74 (+10%) 24. csapatmunka: 5/67

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), tesh alligátor (#353), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás III (#217) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse III (#59) papi aura (#377) fürkésző szemek (#213) láth. észlelése (#78)
éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) élőholt pozdorja (#134) >> zombi mester (#251)
gömbvillám (#176) >> ezerszemű bestia (#288) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
armageddon (#218) >> férfiak (#998) armageddon (#218) >> nők (#999)
méregfelhő II (#193) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> ryuku csapásvezető (#778) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288) varázsvédelem II (#108) >> triklem drakolder (#275)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) varázsvédelem II (#108) >> 35. szintű lényekre
életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424) varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) A gonosz elleni harcunk állandó. Csekélyke hozzájárulás lenne, ha megsemmisítenél egy ében halálhajcsárt.
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 171 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 33 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fiatalság itala (#473) 3 fűszerkeverék (#1170) 1 grifftojás (#179)
1 háború gyűrűje (#722) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 hoarián bőröv (#1341)
10 isteni könnycsepp (#260) 375 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
4 korinthai talizmán (#814) 1 madártoll (#112) 5 mérgezett vasnyíl (#187)
59 polip szívóka (#391) 1 pszi kő (#248) 31 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 szárnyas hernyó (#69)
11 ugh méreg (#166) 1 vízionár szem (#102) 4 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
452 arany (#50) 1 agyértágító (#1406) 1 aranytű (#272)
1 dentor bőr (#551) 3 ében toboz (#578) 1 fekete gyöngy (#99)
4 gyenge méreg (#26) 1 halálhozó karkötője (#816) 1 mászó-karperec (#392)
1 molluszk ház (#353) 3 purifikátor háj (#269) 4 rézdarab (#70)
5 sáfránypor (#211) 1 sejtfiatalító (#1408) 58 smirglilevél (#29)
2 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.

Üzenet küldése a karakternek