Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. júl. 18. 9h:10' EZ A 1008. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD 1009. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
vv 139 | elmormolod a 139. varázslatot |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
bb 413 11 518 | beraksz a bankba a 413. tárgyat (11 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
kt 1269 1 | elkészíted az 1269. tárgyat (1 darabot) |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
169 | 170 | 171 | |
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 150 1 | kiveszel a bankból a 150. tárgyat (1 darabot) |
ek 116 70 150 | t. energia kisütése: 116 70 150 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 155 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru póklábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a taalru póklábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-52 varázspont.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a taalru bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a taalru testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 79, gyógyulás: 19, összesen: -60 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal vállát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
v 181 186 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
169 | 170 | 171 | |
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 651 | bemész a 651. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 675.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a vortexmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 7 spiritusz. 2333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
ea 272 10 | eladod a 272. tárgyat 10 |
ve 170 139 | megveszed a 170. tárgyat 139 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,58] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a woorgard testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a woorgard. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 59 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor súrolod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 102, gyógyulás: 9, összesen: -93 ÉP}
ek 503 151 43 | t. energia kisütése: 503 151 43 |
169 | 170 | 171 | |
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
[151,43] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 29 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyengén megütögeted a nőstény varkaudar jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-53 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 85, gyógyulás: 19, összesen: -66 ÉP}
kb 570 1 518 | kiveszel a bankból az 570. tárgyat (1 darabot) |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy grifftojás felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 60, gyógyulás: 2, összesen: -58 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a velociraptor bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a velociraptor bal karját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 148 életpontot sebeztél. A velociraptor feléd harap, de sikertelenül. A velociraptor karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 1551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
bb 570 1 518 | beraksz a bankba az 570. tárgyat (1 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Ököllel eltalálod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 37 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr nyakát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar hadúr bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 71, gyógyulás: 7, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [168,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [167,61] A sík vidéket bozótos váltja fel.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a taalru fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-57 varázspont.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a taalru egyik lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 71, gyógyulás: 16, összesen: -55 ÉP}
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 68, gyógyulás: 7, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [165,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 526.]
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 26 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért |
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY) A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele. |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY) Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 25 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 35-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg. |
Erő: | 40 (43) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 39 (58) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 39 (53) | Védekezés: | 110 (115) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 39 (49) | Életpont: | 413/365 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 40 (63) | Varázspont: | 796/0 | Pénz: | 6639 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 49/48 | Pszi pont: | 174/199 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/47 | ökölvívás: | 13/79 (+39%) | szúrófegyverek: | 26/17 (+2%) |
vágófegyverek: | 19/82 | ütőfegyverek: | 25/41 (+19%) | lőfegyverek: | 9/8 |
dobófegyverek: | 31/10 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (200%) << szívkereső (#423) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
165,63 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 151,43 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszokúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/96 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 90/49 (+15%) | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 24/6 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/49 (+9%) | 6. gyógyítás: | 35/19 |
7. titkosírás: | 8/15 (+8%) | 8. felderítés: | 23/79 | 9. szörnyidomítás: | 7/54 |
10. teológia: | 51/55 (+17%) | 11. taumaturgia: | 71/54 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 3/50 |
13. versengés: | 8/83 (+9%) | 14. harcművészetek: | 12/86 | 15. zene: | 13/42 |
16. szörnyismeret: | 24/16 (+20%) | 17. pszi: | *23/100 | 18. zárnyitás: | 1/70 (+10%) |
19. vadászat: | 13/79 | 20. bányászat: | 28/60 (+33%) | 21. testépítés: | 60/65 (+118%) |
22. úszás: | 5/33 | 23. főzés: | 9/33 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), ében halálhajcsár (#295), Thargodan zsoldos (#310), púpos varkaudar (#703), ében hadúr (#294), varkaudar iszákos (#688), káoszbajnok (#293), királyi őrjáratos (#7006), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
energiatüskék (#29) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
3.) Küldj vissza egy sötétlelkű szubreális vámpírt oda, ahová való! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 120 (limit: 895), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 13 150. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
átok (164) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
átcsoportosítás (189) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
porolit formálása (329) |
időmágia (372) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1316 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | arany (#50) | 10 | aranytű (#272) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | drótszőr (#37) | 10 | galachmit (#310) | |||
1 | grifftojás (#179) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | 1 | moa stuki (#413) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | kaja (#2) | |||
131 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | térdeplő tülök (#1440) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 13 | víz (#27) | 1 | vörös zyel (#606) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|