444. forduló, 446. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 5. 9h:18'
EZ A 752. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD
753. játékheted kezdete: okt. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,97] koordinátán.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+237 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 888. hetének nyerőszámai: 14, 11, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 665.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 663.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 658.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 648.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 7. KP: elmormolod a 70. varázslatot
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 8. KP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hu 111 315 287 hulladék: 111 315 287
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz optiri agysisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hu 418 56 312 hulladék: 418 56 312
Hulladék, ezért nem gyűjtesz era formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 9 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hu 385 1113 444 hulladék: 385 1113 444
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gór formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hu 390 669 760 hulladék: 390 669 760
Hulladék, ezért nem gyűjtesz halcsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rakolits port. Hulladék, ezért nem gyűjtesz to'aghan orrkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hu 601 hulladék: 601
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hro formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
Találkozol egy barna, copfos hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy két kard szimbólumot, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku vadászinget, egy törpe védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tüskés gigaféreg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 638.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork bérgyilász. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 10 borkonyó bibét 50 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 2 dentor bőrt 70 aranyért, 1 dözmöng szivet 3 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 1 era formázó mintát 25 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 1 gór formázó mintát 25 aranyért, 21 halcsontot 42 aranyért, 1 hro formázó mintát 25 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 3 kőszemet 15 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 moa gyémántot 80 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 9 óndarabot 18 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 4 quwarg tojást 8 aranyért, 1 rájabőrt 3 aranyért, 1 rakolits port 7 aranyért, 8 rézdarabot 8 aranyért, 1 rókafarkat 3 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 4 Thargodan esszenciát 80 aranyért, 1 Tharr Keresztjét 100 aranyért, 1 to'aghan orrkarikát 50 aranyért, 32 ugh mérget 64 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért, 11 vasércet 22 aranyért.
[6 pontot használtál fel, van még 632.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 582.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Továbbmész. Egyszer csak valami érdekesre leszel figyelmes. Egy körülbelül négyméteres oszlop mered az ég felé. Gyermekkori emlékeidet felidézve gyorsan rájössz, hogy ez nem lehet más, csak egy akasztófa. Ahogy közelebb lépdelsz, látod, hogy még a kötél is rajta van. Áldozatot mindenesetre nem látsz - de még közelebb óvakodva megbotlasz egy kőben; iszonyodva látod, hogy az nem lehet más, csak egy sietve megásott sír része. Ahogy kezeddel megtisztítod a fejfának állított, repedezett ramit táblát, némi nehézség árán ki tudod böngészni a feliratot: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 7 spiritusz. 2040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy barna, göndör hajú, piros szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr főpap-jelöltje. A földmágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy muzsikus fülest, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencse gyűrűjét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy Tiestichlaq trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[6 pontot használtál fel, van még 576.]

kb 422 kiveszel a bankból a 422. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

ff 422 182 523 felt. fegyverváltás: 422 182 523
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << vashegyű lándzsa << Mjölborg kalapácsa. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[166,97] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Észreveszel egy kék orchideacserjét.

(Továbbmész...) [166,98] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés gigaféreg lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+90 életerő.) [32 pontot használtál fel, van még 544.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 22 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel felnyitod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő, egy kristálygömb, egy aranylánc és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 114, gyógyulás: 6, összesen: -108 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ugh méreg, egy varkaudar lándzsa, egy ezüsttollú nyíl, 5 arany és 3 rézgolyó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+101 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 474.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[166,99] A terep változik: ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [167,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [168,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 88 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy fokhagyma. 2727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 14 gyíkfüvet. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+88 életerő.)


(Feltételes készítés:) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. [78 pontot használtál fel, van még 396.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[167,102] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Szopóka-Nyalóka egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet.

[6 pontot használtál fel, van még 390.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál farkát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr és 3 ubuk tüske. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál nyakát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvagdalod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 7 gyöngymangó, egy ezüst kulcs, egy aranytű és egy vas dobónyíl. 3636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő, egy pular kristály, 9 ubuk tüske, 11 arany, egy bőrsisak és egy aranylánc. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. [50 pontot használtál fel, van még 340.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlallena. A feladatod a következő. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy varkaudar behemót leöléséből áll a próba.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy smaragd kulcs. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy ónix masszavadító. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 303 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Aranykezű Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 310.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kneopatikus mollusk. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 303 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Bergin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kő esik le a szívedről, amikor végre átjutsz, és megragadod a győzelmet jelentő zászlócskát. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Draenar". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy zoloboo sámánt!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Raia szent lovagja. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy velociraptor. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 505 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csőd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni?
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [50 pontot használtál fel, van még 260.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[166,103] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [165,104] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát.

[24 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 196.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+24 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 156.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

* 6. BP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 19, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 141 pontod maradt, ebből a következő körre 141 pontot vihetsz át. Kapsz még 586 pontot. A következő körben tehát 727 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 445. fordulód.

Erő: 43 (46) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 43 (59) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 41 (48) Életpont: 443/411 Jellem: jó (503) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (52) Varázspont: 646/452 Pénz: 1226 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/11 Pszi pont: 155/11 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 3361 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36169 TP-t kaptál. Jelenleg 3248315 TP-d van. A következő szinthez még 251685 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, ryuku gólem. A 444. fordulódban 19393 arany került a bankszámládra. 19489 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 25/21 (+2%)
vágófegyverek: 20/25 (+24%) ütőfegyverek: 31/96 (+1%) lőfegyverek: *30/100 (+1%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/49 (+3%) 2. nyomkövetés: 69/33 3. lopás: 1/31
4. mászás: 20/83 (+4%) 5. csapdakészítés: 27/73 (+5%) 6. csapdaészlelés: 50/42
7. gyógyítás: 119/95 (+30%) 8. titkosírás: 5/69 (+17%) 9. felderítés: 30/23 (+5%)
10. szörnyidomítás: 13/84 11. teológia: 21/54 (+1%) 12. taumaturgia: 54/22 (+7%)
13. szerencsejáték: 8/33 14. versengés: 7/27 15. harcművészetek: 10/87
16. zene: 77/3 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/78 18. pszi: 13/85 (+10%)
19. zárnyitás: 15/61 20. vadászat: 19/58 21. bányászat: 34/76 (+3%)
22. úszás: 28/2 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193) 10 borkonyó bibe (#312)
2 csuklyavirág (#133) 2 dentor bőr (#551) 1 dözmöng szív (#122)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 era formázó minta (#418) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308)
2 fekete gyöngy (#99) 1 gór formázó minta (#444) 21 halcsont (#390)
1 hro formázó minta (#601) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 3 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304)
9 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 1 moa gyémánt (#385)
1 mutáns csont (#331) 2 nagy bronzkulcs (#185) 8 óndarab (#85)
1 púderkő (#119) 4 quwarg tojás (#360) 1 rájabőr (#404)
1 rakolits por (#669) 8 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
1 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 Tharr Keresztje (#287) 1 to'aghan orrkarika (#760) 30 ugh méreg (#166)
2 varkaudar csont (#1113) 8 vasérc (#152) 10 víz (#27)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
967 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
1 bőrsisak (#57) 1 csontszablya (#64) 2 ezüst gyűrű (#180)
14 gyíkfű (#201) 6 gyöngymangó (#135) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 1 mágusölő (#422) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228) 3 rézgolyó (#343)
6 sáfránypor (#211) 12 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,104) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(166,97) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(166,98) Thargodan csatamező (#432), oltár, tüskés gigaféreg (#256), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238)
(166,99) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 35. jellempróba
(166,103) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely
(167,100) quwarg harcosok (#201), Elenios rúnaköve, 35. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(167,102) Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), Raia oltár, művészi porolit (#720), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), varkaudar behemót (#189), zoloboo sámán (#230)
(168,101) quwarg boly (#359), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)

Üzenet küldése a karakternek