Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. júl. 11. 9h:04' EZ A 1007. JÁTÉKHETED, 442. FORDULÓD 1008. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
fas | felt. ásás |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 189 1 2 | t. energia kisütése: 189 1 2 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
172 | 173 | 174 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
hh 1546 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb vállát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 333 20 | megveszed a 333. tárgyat 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a woorgard testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
kb 260 6 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (6 darabot) |
ek 503 151 43 | t. energia kisütése: 503 151 43 |
172 | 173 | 174 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[151,43] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar nyakát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
v 170 2 | elmormolod a 170. varázslatot |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
bb 260 66 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (66 darabot) |
im | imádkozol |
kb 570 1 518 | kiveszel a bankból az 570. tárgyat (1 darabot) |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Bíborarany tőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 65, gyógyulás: 4, összesen: -61 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal vállát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. 2333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
bb 570 1 518 | beraksz a bankba az 570. tárgyat (1 darabot) |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [172,56] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 28 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 63, gyógyulás: 9, összesen: -54 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [171,57] Még mindig dombos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion jobb karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd az ekharion bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 2102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru jobb oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a taalru testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-50 varázspont.) Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru póklábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 74, gyógyulás: 17, összesen: -57 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szívkeresővel megdöfködöd a Notermanthi jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a Notermanthi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 71, gyógyulás: 16, összesen: -55 ÉP}
kt 119 3 | elkészíted a 119. tárgyat (3 darabot) |
bb 119 3 518 | beraksz a bankba a 119. tárgyat (3 darabot) |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma [varkaudar csizma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 42, gyógyulás: 5, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [169,59] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon nyakát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
v 181 185 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
[185,58] Épületek tűnnek fel.
be 708 446 762 | bemész a 708. épületbe |
be 708 7190 7191 | bemész a 708. épületbe |
be 708 7192 7193 | bemész a 708. épületbe |
be 708 7194 7195 | bemész a 708. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
in 2428 7190 | leírod a 2428. kalandozónak a 7190. szörnyet |
in 2428 7191 | leírod a 2428. kalandozónak a 7191. szörnyet |
in 2428 7192 | leírod a 2428. kalandozónak a 7192. szörnyet |
in 2428 7193 | leírod a 2428. kalandozónak a 7193. szörnyet |
in 2428 7194 | leírod a 2428. kalandozónak a 7194. szörnyet |
bb 334 11 518 | beraksz a bankba a 334. tárgyat (11 darabot) |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal vállát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 5 azúrharmatot. (ld. enc.) 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 17 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért |
BRONZKARD (2083. TÁRGY) A bronzpenge elkészítése után realizáltad, hogy azért van még mit csiszolni rajta, szó szerint és képletesen is. Ha négy smirgli levéllel megcsiszolod 10 TVP-ért, nem csak élesebbé, de kiegyensúlyozottabbá is teheted, így a sebzése 2D6+4 lesz. |
SZEMMELVERÉS (137. VARÁZSLAT) Átok mindenkire, aki ellenséges szándékkal közelít feléd! Ha ezt a varázslatot elmondod, a következő táborozásod végéig mindenkinek, aki harcol veled, lesz -6 szerencséje az általad alkalmazott harci varázslatokkal szemben. A varázslat elmondása 18 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp. |
LILA MÁGIKUS FÖRMEDVÉNY (7190. SZÖRNY) Már vártad ezt, hiszen eddig csak az elemi jég és az elemi sav förmedvényei hiányoztak. A legjobb lesz, ha egyből valami savvédelemmel nyitsz, hiszen nem csak te forogsz veszélyben ettől a savtól csöpögő alaktól, ami egy perce még alaktalan tócsa volt, hanem a tárgyaid is. Kíváncsi vagy, hogy ezt a lényt milyen tárgyfókusz bírja életre, hiszen eddig minden förmedvényben találtál valamit. Mi az, ami kibírja ezt a mindent szétmaró savat? |
FEHÉR MÁGIKUS FÖRMEDVÉNY (7191. SZÖRNY) Aha, öreg kalandozó okos kalandozó. Számítottál az elemi jég megelevenítésére is. Pont ezért áll készen létben a fehér glóbusz komponense nálad, hogy megmentsen téged és a tárgyaidat a pusztító jégtől. Ahogy óvatosan közelítesz padlón levő ártatlan csillogó jégtükörhöz, részben okolva a korábbi förmedvények esetéből, részben az elcsúszás veszélye miatt, vakító fagysugár csap feléd. Mire visszanyered látásodat, már csak egy jégszobor feléd villanó súlyos karját látod. Rutinod azonban itt is megment, mint számos korábbi esetben, és már gurulsz is félre az ütés elől. A jéglényekkel szerzett tapasztalatod alapján talán egy jókora ütőfegyver lenne a leghatékonyabb ellene. |
ZÖLD MÁGIKUS FÖRMEDVÉNY (7192. SZÖRNY) Úgy látszik, mégsem melléktermékek ezek a megnevezhetetlen valamik. Erről biztosan meggyőződsz, amikor egy terembe lépve látod, hogy a termet ellepő zöldes köd hirtelen összehúzódik és megszilárdul. A leginkább egy méregelementálra emlékeztető alak egyértelműen nem baráti szándékkal közeledik feléd. Valószínűleg érdemes készenlétbe helyezni egy méregsemlegesítést. |
OBARRAAN (7193. SZÖRNY) A beavatott mágiatörténeti tudorok szerint Obarraan az Ezüstmágusok egyik vezetője, Nord (a későbbi Dornodon) tanára volt. Nem csak mágikus ismereteit, de fanatikus elkötelezettségét is átadta tanítványának. Míg Nordot annyira vonzotta a hatalom, hogy később istenné vált, addig Obarraant csakis a mágia megértése és alkalmazása érdekelte. Fő célja mindig is az volt, hogy senki és SEMMI ne állhasson ellen mágiájának. A Ryuku császárságba is azzal a céllal jött, hogy újabb technikákat lessen el a legősibb draklenektől. Nem találkoztál még egyetlen ősi draklennel sem? Nyilván azért, mert Obarraan az összeset elpusztította, mint ahogy a ryuku hont csaknem elpusztító óriás szörnyet, Quinthyn Hwrx-t is bebörtönözte. Obarraan, ha még nem is érte el a célját, mindenesetre jó úton halad feléje. Mágiával szinte sebezhetetlen, legyen szó akár mágikus fegyverről, akár varázslatról. Talán sima fegyverekkel van esélyed ellene... |
CSAPAT LIDÉRC (7194. SZÖRNY) Egy-egy lidérc nem jelent kihívást a hozzád hasonló, tapasztalt kalandozók számára, azonban itt olyan tömegben támadnak rád, hogy bizony igencsak össze kell szedned magad, ha élve akarsz kikerülni innen. Egyszerűen annyian támadnak rád egyszerre, hogy nem tudsz védekezni mindegyik támadása ellen. Anyagtalan testük, és nagy számuk miatt a fegyverek kevésbé hatékonyak ellenük, viszont egy-egy jól irányzott varázslat akár fél tucatot is leteríthet közülük. Talán a legcélszerűbb valami energiavarázslatot használni a labirintus lidércei ellen. Öregítő képességük miatt csak T paranccsal támadod meg őket. |
LIDÉRCFEJEDELEM (7195. SZÖRNY) A hangzatos neveket, mint pl. lidérckirály, lidércherceg stb. a kalandozók aggatják egy-egy nagyobb hatalmú, veszélyesnek kinéző lidércre. Nincs ez másképpen ennél a lidércnél sem. Nem igazán ismered fel, hogy milyen származású lehetett eredetileg, az azonban valószínűnek tűnik, hogy életében ember volt. Ruhái, fegyverei nem tűnnek ismerősnek. Ki tudja, Wadnax melyik világból szólította magához, hogy itt uralkodjon a sok-sok kisebb lidérc felett. Hamar kitapasztalod, hogy a többi lidérchez hasonlóan, anyagtalan testén a fegyverek kevesebb kárt képesek okozni, viszont a varázslatok könnyedén szétfoszlatják azt. Félelmetes halálkiáltása, és egyéb aljas képességei miatt csak T paranccsal támadod meg. Azonban jól gondold meg, egy ilyen hatalmú lidérc még neked is problémákat okozhat... |
KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY) Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani. |
Erő: | 39 (42) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 39 (58) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 39 (54) | Védekezés: | 108 (113) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 39 (49) | Életpont: | 401/293 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 39 (62) | Varázspont: | 767/95 | Pénz: | 6997 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 49/47 | Pszi pont: | 174/107 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/47 | ökölvívás: | 12/75 (+58%) | szúrófegyverek: | *25/101 |
vágófegyverek: | 19/82 | ütőfegyverek: | 24/98 (+10%) | lőfegyverek: | 9/8 |
dobófegyverek: | 30/89 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (200%) << szívkereső (#423) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,59 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 151,43 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszokúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/43 (+125%) | 2. nyomkövetés: | 90/21 (+4%) | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 23/88 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/18 | 6. gyógyítás: | 35/19 |
7. titkosírás: | 7/99 | 8. felderítés: | 23/55 | 9. szörnyidomítás: | 7/54 |
10. teológia: | 51/9 (+23%) | 11. taumaturgia: | 71/4 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
13. versengés: | 8/65 | 14. harcművészetek: | 12/86 (+8%) | 15. zene: | 13/42 |
16. szörnyismeret: | 23/62 | 17. pszi: | 23/82 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/34 (+10%) |
19. vadászat: | 13/79 | 20. bányászat: | 27/28 (+50%) | 21. testépítés: | 58/86 (+96%) |
22. úszás: | 5/33 | 23. főzés: | 9/13 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), ében halálhajcsár (#295), Thargodan zsoldos (#310), púpos varkaudar (#703), ében hadúr (#294), varkaudar iszákos (#688), káoszbajnok (#293), királyi őrjáratos (#7006), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
energiatüskék (#29) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
3.) Küldj vissza egy sötétlelkű szubreális vámpírt oda, ahová való! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 103 (limit: 860), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 11 110. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
átok (164) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
átcsoportosítás (189) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
porolit formálása (329) |
időmágia (372) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1316 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | acéltű (#334) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 12 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
105 | arany (#50) | 5 | azúrharmat (#1161) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | iknegurin (#541) | |||
1 | inváziós trófea (#2166) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mágikus térkép (#2167) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | xirnox szív (#213) |
168 | 169 | 170 | |
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|