43. forduló, 45. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 17. 9h:13'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-11] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

fkt 22 20 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 17 tüskét. [17 pontot használtál fel, van még 197.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[48,-10] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-9] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy púpos burástya volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba).

(Továbbmész...) [46,-8] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [24 pontot használtál fel, van még 173.]

ea 64 3 eladod a 64. tárgyat 3
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,-8] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az útonálló bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az útonálló bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [8 pontot használtál fel, van még 165.]

ea 95 2 eladod a 95. tárgyat 2
Eladtál 2 bakkura bőrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ea 41 1 eladod a 41. tárgyat 1
Eladtál 1 grákóbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ea 33 1 eladod a 33. tárgyat 1
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ea 125 2 eladod a 125. tárgyat 2
Eladtál 2 mandibulapengét. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ve 231 1 megveszed a 231. tárgyat 1
Vásároltál 1 acélpengőkét. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 165.]

f 231 21 kísérletezel a 231. tárggyal a 21. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy furulyát. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 233 1 elkészíted a 233. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 furulyát. [14 pontot használtál fel, van még 141.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 131.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[44,-7] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [43,-6] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített tintacsiga. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Tharr követője. Egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Dunhill. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [42,-5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy sebesült ragyás burástya volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a mutáns pók testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a mutáns pók testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [29 pontot használtál fel, van még 102.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[41,-4] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Varkaudar lándzsával megdöfködöd a mutáns pók testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled elmenekül. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös pók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a szőrös pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A fák között apró kunyhó bújik meg. Közelebbről látod, hogy a kémény-nyíláson kevés füst száll fel, jelezve, hogy valaki lakik itt. A viskó körül farönkökre állatbőrök vannak kirakva, nyilván szárítás céljára. Első pillantásra látod azonban, hogy a bőrök számodra hasznavehetetlenek, rongyos cafatok. Nyilván ez egy remetelak. (520. épület.)

(Továbbmész...) [40,-4] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült pókvadász. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy csodabogár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csodabogár fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a csodabogár kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [39,-3] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.


Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Leah követője. Egy bőrpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy topránypolip trófea és egy púpos burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
[54 pontot használtál fel, van még 48.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 38.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 30.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 29.]
[A parancs tárolásra került.]

d 18 eldobod a 18. tárgyat
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

d 19 eldobod a 19. tárgyat
Elhajítasz 1 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 29.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 44. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 130/61 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 31/13 Pénz: 42 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 127 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 622 TP-t kaptál. Jelenleg 7451 TP-d van. A következő szinthez még 4549 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, púpos burástya. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 12 (+1) ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 28 (+1)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. zene: 1 (+1) 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 7 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), mélységi grittang (#103), púpos burástya (#92), proteinfecske (#139), uzbány (#102)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges.

Összsúly: 32.95 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bakkura bőr (#95) 3 csontszablya (#64) 1 grákóbőr (#41)
1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 lapockacsont (#33)
2 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21) 1 parittya (#18)
1 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 furulya (#233) 1 óndarab (#85)
4 tinta (#101) 17 tüske (#22) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,-3) oltár, egy elf férfi
(40,-4) pókvadász (#59), csodabogár (#755)
(41,-4) mutáns pók (#117), remetelak (#520), szőrös pók (#100)
(42,-5) ragyás burástya (#111), 13. jellempróba, mutáns pók (#117)
(43,-6) Leah rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tintacsiga (#74), Dunhill (3307. kalandozó)
(44,-7) pókvadász (#59)
(45,-8) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486)
(46,-8) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(47,-9) púpos burástya (#92), 3. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek