| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. okt. 12. 15h:28' EZ A 999. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 1000. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX |
| kotb 9167 | belépés K.T.-be: 9167 |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| p 72 | használod a 72. pszi képességet |
| ero 50 | minieseményben max. szörnyerősség 50 |
| kf 727 | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
| flh 13 547 | felt. lőfegyver haszn. 13 az 547. tárggyal |
| flh 16 547 | felt. lőfegyver haszn. 16 az 547. tárggyal |
| flh 20 414 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 414. tárggyal |
| flh 22 414 | felt. lőfegyver haszn. 22 a 414. tárggyal |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kilukasztod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [2,0] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. {max. életpontja: 21-24.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 670 | bemész a 670. épületbe |
| tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
| örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
| fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
| tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, |
| varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
| villámmágia (#227) 462 aranyért, | kalmárszem (#228) 77 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, |
| tolvajvér (#364) 90 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
| analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, |
| Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | ómatéria formázása (#542) 333 aranyért. |
| be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [2,2] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. {max. életpontja: 53-56.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 63 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
| hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
| m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [0,0] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 1 db sallank karom 3 aranyért; 10 db rézdarab 10 aranyért; 11 db drótszőr 33 aranyért; 22 db óndarab 66 aranyért;
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 59-64.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kilukasztod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
| ve 85 20 | megveszed a 85. tárgyat 20 |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| be 769 | bemész a 769. épületbe |
| ea 65 | eladod a 65. tárgyat |
| ve 146 | megveszed a 146. tárgyat |
| id 146 140 | idomítod a 146. szörnyet 140 pontért |
| ve 7168 | megveszed a 7168. tárgyat |
| id 7168 70 | idomítod a 7168. szörnyet 70 pontért |
| ve 65 | megveszed a 65. tárgyat |
| id 65 60 | idomítod a 65. szörnyet 60 pontért |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a Quirov nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Quirov fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 64 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 79 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a velociraptor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg királynő trófeát, és kinyersz egy alkalmas velociraptor trófeát. 3 593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védelmez.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb vállát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 79 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia (ld. enc.). Elhajítod a vacak varkaudar behemót trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes dermesztő lidérc trófeát. 3 611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 69 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dehidrátor testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dehidrátor jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 943 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál jobb karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bazaltelementál fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 416 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. Magad mögé lököd a pitiáner bazaltelementál trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő áeratikus hasnyák trófeát. 3 731 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Párszor kipécézted a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal vállát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló (ld. enc.). 2 988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges dermesztő lidérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy csontváz lord trófeát. 3 532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
| szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| ZU'LIT FÜLKARIKÁJA (727. TÁRGY) Az egykori nagyhatalmú villámmágus mindig tréfás látvány volt hatalmas arany fülkarikájával, mégsem nevetett rajta soha senki. Inkább irigyelték a fülkarikát - nem is csoda, hiszen +6 teológiát és +6 taumaturgiát ad! Természetesen, ilyen nagyhatalmú varázstárgyat 24-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem hordhat... A tárgy, a korábbiakkal ellentétben, most már szabadon átadható. |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
| ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
| HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás. |
| RAPTOR KAROM (281. TÁRGY) Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése. |
| DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
| LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel. |
| IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY) Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál. |
CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY)A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezőn hűbéreseik ezrei engedelmeskedtek minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét, nem evilági erőkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell fizetni, kinek előbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó élőholt létbe lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megőrizték életükből komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükből adódó természetfölötti képességekkel. [Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél, bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütőfegyverrel van. |
| Erő: | 21 (37) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 29 (37) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/83 év |
| Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 312/127 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
| Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 635/120 | Pénz: | 568 arany | Kép. pont: | 6 |
| Pszi pont: | 75/39 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 21 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
| lőfegyverek: | 16 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -15.); nyílpuska lövedék (#547) (16 -21.); stukilövedék (#414) (22 -); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 17 | 5. gyógyítás: | 19 | 6. felderítés: | 1 |
| 7. szörnyidomítás: | 4 (+2) | 8. teológia: | 9 | 9. taumaturgia: | 30 |
| 10. szörnyismeret: | 9 | 11. pszi: | 10 (+1) | 12. vadászat: | 4 |
| 13. bányászat: | 7 | 14. főzés: | 4 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) (942,18) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
| hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| varázsvédelem II (#108), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | 13. szintű lényekre | ryuku átokvarázs (#280) | >> | bazaltelementál (#204) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem II (#108) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
| Megölt szörnyek: 187. Szerzett pont: 25970. Beállított erő: 50 Összpont: 25970 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | fémrúd (#104) | 3 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 1 | madártoll (#112) | 6 | nyu-shuriken (#157) | 3 | stukilövedék (#414) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) | |||
| 3 | sáfránykő (#979) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 290 | arany (#50) | 7 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
| 4 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | gyakorlómedál (#2729) | 3 | hattyútoll (#1222) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
| 2 | ilkin érc (#232) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 3 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
| 33 | óndarab (#85) | 1 | raptor karom (#281) | 4 | rézdarab (#70) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 1 | víz (#27) | |||||||
| -1 | 0 | 1 | 2 | 3 | |
| -3 | |
|
|
|
|
| -2 | |
|
|
|
|
| -1 | |
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|
| 2 | |
|
|
|
|
| 3 | |
|
|
|
|