43. forduló, 45. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 26. 9h:06'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-284,-21] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy csontlepke nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 204.]

d 17 10 eldobod a 17. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 6 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

d 13 2 eldobod a 13. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

ba 355 113 nem támadod a 355. szörnyet a 113. szörnyet
BA 355 parancs tárolva. BA 113 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[-285,-21] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pszi elementál került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a pszi elementál farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-286,-20] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász varkaudar. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 47 életpontot!
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [-287,-19] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel meghorzsolod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Feléd öklelve, szarvaival a szürke rinocérosz felsérti a derekadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 46 életpontot! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 169.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[-288,-18] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [-289,-17] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy acéldarázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 149.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 146.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[-290,-16] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [-291,-15] Továbbmész a város utcáján.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [20 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 34 eladod a 34. tárgyat
Eladtál 1 kőszáli disznót. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

id 7168 70 idomítod a 7168. szörnyet 70 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a hegyi szamár idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 80 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 66.]

szm 7168 megölöd a 7168. szörnyet
Unod már, hogy ez a hegyi szamár állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a hegyi szamár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi szamár testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a hegyi szamár széles hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hegyi szamár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi szamár testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a hegyi szamár jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A hegyi szamár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 66.]

ve 34 megveszed a 34. tárgyat
Vásároltál 1 kőszáli disznót. 6 aranyat fizettél. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? [0 pontot használtál fel, van még 66.]

id 34 30 idomítod a 34. szörnyet 30 pontért
Nekikezdesz a kőszáli disznó idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 20 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [30 pontot használtál fel, van még 36.]

m 4 mozogsz délre
[-291,-14] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Észreveszel egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 6 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élők sorából. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 21.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a kőszáli disznó. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 44. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 12 Merészség: 6/2 Magasság: 246 cm
IQ: 18 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 180/100 Jellem: jó (35) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 76/24 Pénz: 179 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/5 Pszi pont: 47/2
Eddig összesen 296 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 710 TP-t kaptál. Jelenleg 30 037 TP-d van. A következő szinthez még 2 963 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, Quirov, bíbor szulfagor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 1/14 (+14%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 18/35 (+21%) lőfegyverek: 16/5 (+12%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/89 (+12%) 2. nyomkövetés: 4/97 3. mászás: 4/27
4. csapdakészítés: 6/50 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/45 6. gyógyítás: 6/16
7. titkosírás: 2/46 8. felderítés: 2/17 9. szörnyidomítás: 3/23 (+112%)
10. teológia: 1/11 11. taumaturgia: 8/21 (+17%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 6/46 (+22%)
16. pszi: 8/28 (+27%) 17. zárnyitás: 3/25 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 5/33 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 1/31 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 631 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714) 1 * sárga erőöv (#276)
1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bumeráng (#249)
1 bunkósbot (#9) 1 ezüsttőr (#322) 1 * fúvócső (#20)
1 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 méregfog (#1553) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 11 * tüske (#22)
7 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74)
3 fáklya (#36) 2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
6 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 mérleg (#81) 1 moa katalizátor (#386) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 tatu dob (#234) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 30]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
6 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 12 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 2 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37)
3 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114)
8 lapkorong (#80) 65 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383) 2 ormánygőte csont (#21)
6 pirkit (#153) 2 rákpáncél (#97) 3 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 7 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29)
8 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 2 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151)
15 tigroszlán fog (#63) 3 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)
16 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 63.64 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
64 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 kaja (#2)
2 kőkalapács (#13) 6 szögletes kő (#17) 1 tüske (#22)
5 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 orgyilkos tőr (#225) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-292 -291 -290 -289 -288 -287 -286 -285 -284 -283
-22
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
(-291,-15) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, hegyi szamár (#7168)
(-291,-14) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(-290,-16) orgyilkos (#131), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, oltár, főutca (#399)
(-289,-17) tetemember (#123), Fairlight oltár, acéldarázs (#140)
(-288,-18) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, sóhajtó dorony (#112)
(-287,-19) szürke rinocérosz (#346), Sheran rúnaköve, Tharr oltár
(-286,-20) vadász varkaudar (#108)
(-285,-21) pszi elementál (#221), Dornodon rúnaköve, oltár

Üzenet küldése a karakternek