Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. júl. 4. 9h:04' EZ A 1006. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD 1007. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
ek 189 1 2 | t. energia kisütése: 189 1 2 |
ba 7006 395 | nem támadod a 7006. szörnyet a 395. szörnyet |
bb 347 150 150 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (150 darabot) |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
hh 1546 1999 | használod az 1546. tárgyat az 1999. tárgyat |
kb 260 6 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (6 darabot) |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
hu 312 185 186 | hulladék: 312 185 186 |
hu 1462 643 135 | hulladék: 1462 643 135 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
180 | 181 | 182 | |
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
kb 313 40 518 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (40 darabot) |
vv 139 73 73 | elmormolod a 139. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
ve 1 5 | megveszed az 1. tárgyat 5 |
ve 562 10 | megveszed az 562. tárgyat 10 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű és egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
be 705 6 | bemész a 705. épületbe |
bb 1228 611 1719 | beraksz a bankba az 1228. tárgyat (611 darabot) |
bb 1718 331 1540 | beraksz a bankba az 1718. tárgyat (331 darabot) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a kék rothasztó testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a kék rothasztó nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel súrolod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, egy kristálygömb, 2 aranytű és 2 vasérc. 3376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 61, gyógyulás: 8, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a taalru póklábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a taalru tigristestét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-48 varázspont.) Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a taalru tigristestét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a taalru tigristestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 67, gyógyulás: 16, összesen: -51 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a Notermanthi bal karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szívkeresővel megdöfködöd a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 64, gyógyulás: 15, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [181,47] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy hóhérbimbó van. Délnyugatra egy szent tölgyfa van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy gumifa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ököllel eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a varkaudar hadúr bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 77, gyógyulás: 8, összesen: -69 ÉP}
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
ek 503 151 43 | t. energia kisütése: 503 151 43 |
180 | 181 | 182 | |
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|
[151,43] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délre egy fekete lótusz van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion nyakát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (20 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a jégtroll fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ököllel megütöd a jégtroll jeges testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a jégtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}
fkt 43 20 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (20 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb hátsó lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a norpadolótika jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru jobb karját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a taalru testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a taalru bal oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a taalru testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 69, gyógyulás: 16, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [181,48] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre egy tűzbokor van. Délre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy szent tölgyfa van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar vajákos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar katona. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [20 pontot használtál fel, van még 303.]
kt 13 1 | elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot) |
kt 165 1 | elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot) |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 185 29 | elmormolod a 181. varázslatot |
180 | 181 | 182 | |
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|
[185,29] Épületek tűnnek fel.
dd 22 19 | eldobod a 22. tárgyat a 19. tárgyat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
tk 40 2227 | többszemélyes kaland 40 2227 |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Barnega horpadt páncélját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Barnega jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a Barnega bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Barnega összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 49, gyógyulás: 7, összesen: -42 ÉP}
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. |
Erő: | 38 (41) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 38 (57) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 38 (53) | Védekezés: | 103 (108) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 38 (48) | Életpont: | 399/325 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 38 (61) | Varázspont: | 741/28 | Pénz: | 10142 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 49/47 | Pszi pont: | 174/116 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/47 | ökölvívás: | 10/84 (+64%) | szúrófegyverek: | 25/81 (+8%) |
vágófegyverek: | 19/82 | ütőfegyverek: | 24/54 (+4%) | lőfegyverek: | 9/8 |
dobófegyverek: | 30/44 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (200%) << szívkereső (#423) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,29 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 181,48 |
Kedvenc táborhely: 151,43 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszokúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/52 (+73%) | 2. nyomkövetés: | 89/89 (+9%) | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 23/64 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/18 | 6. gyógyítás: | 35/19 |
7. titkosírás: | 7/99 | 8. felderítés: | 23/51 | 9. szörnyidomítás: | 7/45 |
10. teológia: | 50/38 (+17%) | 11. taumaturgia: | 70/45 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
13. versengés: | 8/47 (+9%) | 14. harcművészetek: | 7/76 (+138%) | 15. zene: | 13/37 |
16. szörnyismeret: | 23/8 | 17. pszi: | 23/20 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/15 |
19. vadászat: | 13/79 | 20. bányászat: | 25/66 (+34%) | 21. testépítés: | 54/40 (+50%) |
22. úszás: | 5/33 | 23. főzés: | 8/81 (+11%) | 24. csapatmunka: | 3/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), ében halálhajcsár (#295), Thargodan zsoldos (#310), púpos varkaudar (#703), ében hadúr (#294), varkaudar iszákos (#688), káoszbajnok (#293), királyi őrjáratos (#7006), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
energiatüskék (#29) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
3.) Küldj vissza egy sötétlelkű szubreális vámpírt oda, ahová való! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 81 (limit: 825), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 8 565. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
átok (164) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
átcsoportosítás (189) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
porolit formálása (329) |
időmágia (372) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1316 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6027 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 2 | Arutac mithrilöve (#1718) | |||
1 | azuka vese (#1462) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 4 | borostyán függő (#162) | |||
2 | bronzpenge (#126) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
49 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 43 | kerek kő (#19) | 5 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) | 12 | spiritusz (#170) | |||
1 | tüske (#22) | 1 | tyrex csont (#280) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | viharamulett (#611) | |||
1 | Virotac gyűrűje (#1719) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | bot (#4) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
10 | bűvös shuriken (#562) | 5 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | életvíz (#1500) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 39 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 4 | lótuszvirág (#447) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | sötét tekercs (#535) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
40 | tükör (#43) | 2 | vasérc (#152) |
184 | 185 | 186 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|