437. forduló, 439. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 17. 9h:20'
EZ A 618. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD
619. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [216,33] koordinátán.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy mithril sisakot (ld. enc.).
Szőrös Karom, amikor találkoztál vele, adott neked egy gór formázó mintát, 12 bev formázó mintát, 20 mithrilt, 20 mithrilt, 20 mithrilt, egy mithrilt, 40 pirkitet és 16 pirkitet. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+101 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 802. hetének nyerőszámai: 30, 11, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: VP spórolása: 55
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 778.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy árnylord volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 738.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 735.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 733.]

* 4. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 731.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 725.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 725.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 695.]

* 7. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 691.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 691.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 9. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 685.]

vpf 55 VP elővétele: 55
Felszabadítottunk neked 55 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 655.]

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
69 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

at 4683 10 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 1 TU árán átcsúsztatsz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
VV 72 182 184 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
VV 71 70 64 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[215,33] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szubreális vámpír került az utadba. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+6.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 18, gyógyulás: 22, összesen: +4 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [214,33] Tovább kóborolsz a pusztán. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Mozgást észlelsz oldalról. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan zsoldos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy életsziklát. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [213,33] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy életsziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áldott okerón. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az áldott okerón testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 628.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 608.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 608.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[212,33] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zombi mester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 251-280.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester bal vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [211,33] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Banyapók. {védettsége: 30 szúró, 70 vágó, 90 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy mópat bolyt. Északra nézve látsz egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [211,32] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy albinó küklopsz. {egyik sebzési módja: 2x 12d10+12.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 565.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 565.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 545.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[210,31] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [209,30] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tollaskígyó. {max. életpontja: 1001-1100.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [208,30] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A távolból robbanások hangját hallod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy nanda nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nanda fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a nanda farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy viharóriás barlangot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy lávatavat. Északnyugatra egy térkapu van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 518.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 518.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 498.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[207,29] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek.

Látsz egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy hókeresztet, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy bo'adhun éjhozó trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. {ereje: 70.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Sexy Mckiller. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy varkaudar csizma (ld. enc.)} Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 489.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 489.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítés meghozza eredményét. Megnézed, mire bukkantál: 1 mocsári penke. Elrakod. Egy kiválóan álcázott helyen találsz 10 szögletes követ. Magadhoz veszed őket. [20 pontot használtál fel, van még 469.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál át tárgyat senkinek sem ill. a legutóbbi A parancs kudarcot vallott. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 gór formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 3. BP: VP elővétele: 50
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 4. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+216 életerő). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 467.]
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 462.]

* 7. BP: keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 462.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+2 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 420.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 380.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 340.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [20 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 30, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 579 pontot. A következő körben tehát 779 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL SISAK (465. TÁRGY)
A mithril sisak mellett elsősorban csekély súlya, másodsorban a fej tökéletes védelme szól. A mithril sisak nemcsak megnöveli a védettségedet héttel, de még ad egyet az ügyességedhez is. Előállítása kizárólag mágikus úton lehetséges, egy bev formázó minta, 8 mithril, 4 ezüst, egy moa smaragd (ez csak a díszítés kedvéért), egy vaskohó, 100 arany és 100 TVP segítségével. A mithril sisak használatához min. 17. szintűnek kell lenned.

VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 438. fordulód.

Erő: 46 (48) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 45 (46) Támadás: 23 (50) Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 44 (45) Védekezés: 63 Menekülés: 40 % Életkor: 11/17 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 438/438 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 56 (59) Varázspont: 639/5 Pénz: 509 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 197/44 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1948 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5502 TP-t kaptál. Jelenleg 1356103 TP-d van. A következő szinthez még 43897 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, pszi elementál lord. A 422. fordulódban 5972 arany került a bankszámládra. 6449 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/61 (+2%)
vágófegyverek: *27/101 ütőfegyverek: *22/102 lőfegyverek: *26/100
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/99 (+54%) 2. nyomkövetés: 83/8 (+5%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 18/25 5. csapdakészítés: 35/19 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 55/92 8. titkosírás: 26/40 9. felderítés: 59/77 (+44%)
10. szörnyidomítás: 18/95 11. teológia: 48/91 (+19%) 12. taumaturgia: 25/63 (+4%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 95/82 (+34%) 15. szörnyismeret: 40/48
16. pszi: *26/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/98
19. bányászat: 35/80 (+8%) 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 491 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 3 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 gór formázó minta (#444)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 adamantit (#627) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 mocsári penke (#148) 10 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(207,29) térkapu (#452), nekrofun (#173), Sexy Mckiller (2141. kalandozó)
(208,30) nanda (#224), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), érclelőhely
(209,30) tollaskígyó (#635)
(211,32) albinó küklopsz (#338), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(211,33) Banyapók (#305), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(212,33) zombi mester (#251)
(213,33) áldott okerón (#336)
(214,33) Thargodan zsoldos (#310)
(215,33) szubreális vámpír (#223)
(216,33) árnylord (#342)

Üzenet küldése a karakternek