437. forduló, 439. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 6. 9h:19'
EZ A 744. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD
745. játékheted kezdete: aug. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [155,96] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 ekharion dárdát (500 arany kikiáltási áron), 1 era formázó mintát (100 arany kikiáltási áron), 5 remák szivet (200 arany kikiáltási áron), 1 hro formázó mintát (100 arany kikiáltási áron), 20 ragasztót (100 arany kikiáltási áron), 20 ragasztót (101 arany kikiáltási áron), 20 ragasztót (99 arany kikiáltási áron), 1 Tharr Keresztjét (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 che-vállszalagot (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 zangrozi csizma (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborhoz szürke köpenyes öregember közelít. Közelebb érve meghajol és bemutatkozik: Nevem Netraol és a Mágusok Nagytanácsának tagja vagyok. A Nagytanács tetteid alapján érdemesnek talált arra, hogy bevezessen a Mágia tudományának rejtelmeibe. Engem jelöltek ki, hogy az első pár alapvarázslatra megtanítsalak. Először azonban meg kell fogadnod, hogy hű leszel jellemedhez és óvatosan bánsz avval a határtalan hatalommal, amit a mágia nyújt számodra. Buzgón bólogatsz, ez a hatalom mindent megér. Ezután sokáig gyakoroltok Netraollal. A varázslás elméletében és gyakorlatában is nagy tapasztalatot szerzel, eddig nem is sejtett dimenziók nyílnak meg előtted. Ez az a hatalom amihez semmi nem fogható, érzed igazi mágus leszel. Körülpillantasz, hogy közöld döntésedet Netraollal, de sehol sem találod. Csak szerény kis táborhelyedet látod úgy ahogy tegnap este hagytad. A Nap éppen felbukik a keleti horizonton. Nem lehet igaz - az egész csak álom volt! Kétségbeesetten próbálod álmodból felidézni a legprimitívebb varázslatok szavait, de hiába. Reménykedve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+274 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 707.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 705.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 700.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 690.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
17 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 690.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 690.]

* 7. KP: elmormolod a 70. varázslatot
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]

* 8. KP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

tno 5 4 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

kf 1573 kézbeveszed/felveszed az 1573. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a démoni palástot. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

kf 1456 kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat
Övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

le 1579 leveszed/lerakod az 1579. tárgyat
Leveszed a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

kf 1493 kézbeveszed/felveszed az 1493. tárgyat
A nyakadba akasztod a fűzött kagylósort. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,106] Épületek tűnnek fel.

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 3 ezüstshurikent 24 aranyért, 2 fekete bőrcsizmát 32 aranyért, 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 3 kristálygömböt 30 aranyért, 5 magszim belet 25 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 3 polip szívókát 6 aranyért, 5 pular kristályt 40 aranyért, 5 quwarg tojást 10 aranyért, 10 ragasztót 10 aranyért, 2 Thargodan esszenciát 40 aranyért, 3 tolmokov-koktélt 24 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 7 vas dobónyilat 49 aranyért, 6 vasércet 12 aranyért, 1 xirnox szivet 10 aranyért.
Találkozol egy fekete, göndör hajú, barna szemű ember férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vértet, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy mutáns hegyitroll trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mohammad. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy nekrofun medál (ld. enc.)} Felhívod a figyelmet a ügyesség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Te dobsz először, egyes. Ellenfeled kockáján egy hatos látható. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összefutsz egy meghatározhatatlan színű, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfival. Bőre teljesen fehér! Dornodon első számú avatárja. Egy átkozott karkötőt, egy Blounther gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mordaith karkötőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Nap bírája trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy jellempróba (ld. enc.)} Otthagyod a másik kalandozót.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 678.]

ek 7 9 19 t. energia kisütése: 7 9 19
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+19 felderítés.) [-19 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 678.]

ve 176 10 megveszed a 176. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívei emelték.

Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért.

(Továbbmész...) [188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 275, gyógyulás: 40, összesen: -235 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+235 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 664.]

kld 12 küldetés végrehajtása 12
A környék csendes, senki sem figyel fel rád, így hát gyorsan belopakodsz a jósda gyöngyfüggönyös ajtaján. A kunyhóban ugyanaz a látvány fogad, mint korábban. Nos, hogy is volt a szöveg? "egy"; "lab"; "szek"; "fog". Talán: "fogd az egyik széklábat". Ez az! Lássuk csak! Találsz egy öreg, roskatag széket az egyik sarokba hajítva. Egyesével tördeled le a lábait, és valóban. Az egyikben jókora üregre bukkansz. Diadalmas érzés kerít hatalmába, mikor megütögetve egy szorosan összegöngyölt papírtekercs hullik belőle a markodba. Izgatottan kigöngyölöd. Aha! Ez egy épület vázlatos tervrajza! Gyűrött és koszos, de azért kivehető. A térkép mellett az alábbi, kapkodva lefirkantott feljegyzést találod:
"Cs. régi raktár a t. gyülek. A Hiv. kapcs. a vark."
Hm. Na, ez már valami! Csak tudnád, mi a csudát jelenthet. Lehetséges, hogy emiatt, az információ miatt kellett Bleanc-nak meghalnia? - tűnődsz, és alaposan átkutatsz mindent, de nem találsz semmi más érdemlegeset, így gyorsan olajra lépsz.

15
4 11 12 16
3 13 14
19
1 2
8 21 20 18 17
5 9
22 23 24
7
6 10 27 26 25
29
31
33 28
32 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 165. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 33, délre 3 mérföldre található.

[40 pontot használtál fel, van még 624.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[155,96] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,95] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 107 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 10 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy norpadolótika. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a norpadolótika testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a norpadolótika testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [156,94] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szánalmas pondró került az utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró fejét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a szánalmas pondró testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner vérvágyó sólyom trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szánalmas pondró trófeát. 4149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 193, gyógyulás: 40, összesen: -153 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+90 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 570.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[155,93] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg ősmágus!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus jobb első lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy téfea-agy. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 72 aranyat. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+225 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő norpadolótika mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A norpadolótika megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [154,92] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. [49 pontot használtál fel, van még 521.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy étkezési homár! (ld. enc.)

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 491.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[154,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [153,90] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 467.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 462.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [6. PONTRA.] A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [6. PONTON.] Az út véget ér - egy zsákutca! [7. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [17. PONTON.] [40 pontot használtál fel, van még 422.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 422.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [18. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [19. PONTON vagy.] [10 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [24. PONTON.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [26. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [31. PONTON vagy.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve kényszerport. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [30 pontot használtál fel, van még 382.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos bal középső lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg ősmágus! Ez a lény különleges, Quwargamanga a neve! Ezek szerint nem csak legenda a létezése!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Quwargamanga testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga bal első lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Quwargamanga bal középső lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 140 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Quwargamanga díszes potrohát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Quwargamanga testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 98 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 3696 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+321 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [42 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+24 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 290.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 6. BP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 24, 21.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 579 pontot. A következő körben tehát 779 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY)
A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára.

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 20 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

JELLEMPRÓBA

SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY)
Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében.

PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY)
Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle.

ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY)
Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni.

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 438. fordulód.

Erő: 43 (45) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 Támadás: 53 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 43 (59) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (47) Életpont: 442/442 Jellem: jó (478) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (50) Varázspont: 624/443 Pénz: 7777 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 31/12 Pszi pont: 142/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 37
Eddig összesen 3256 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19835 TP-t kaptál. Jelenleg 3027778 TP-d van. A következő szinthez még 472222 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró. A 420. fordulódban 51071 arany került a bankszámládra. 55667 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/16 (+4%) ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 25/6
vágófegyverek: 19/7 (+27%) ütőfegyverek: 31/50 (+9%) lőfegyverek: 30/81 (+4%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/46 2. nyomkövetés: 68/47 3. lopás: 1/31
4. mászás: 20/20 (+5%) 5. csapdakészítés: 27/36 (+5%) 6. csapdaészlelés: 41/42
7. gyógyítás: 118/9 (+10%) 8. titkosírás: 5/52 9. felderítés: 29/89 (+10%)
10. szörnyidomítás: 13/79 11. teológia: 21/36 (-199%) 12. taumaturgia: 53/54 (+4%)
13. szerencsejáték: 7/71 (+3%) 14. versengés: 5/77 15. harcművészetek: 10/80
16. zene: 74/25 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/78 18. pszi: 12/90 (+15%)
19. zárnyitás: 15/61 20. vadászat: 19/54 21. bányászat: 34/33 (+3%)
22. úszás: 27/80 (+7%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 borostyán függő (#162) 1 bronzpenge (#126)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 ezüstshuriken (#327) 2 fekete bőrcsizma (#247) 4 fekete gyöngy (#99)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 jégszív (#282) 3 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 kristálygömb (#265)
5 magszim bél (#103) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyu-shuriken (#157)
1 obszidián függő (#195) 3 polip szívóka (#391) 5 pular kristály (#239)
5 quwarg tojás (#360) 10 ragasztó (#83) 3 szent jogar (#150)
2 Thargodan esszencia (#328) 3 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar lándzsa (#224)
7 vas dobónyíl (#189) 6 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
612 arany (#50) 3 gyöngymangó (#135) 6 pondróvér (#1232)
1 rézdarab (#70) 1 sötét tekercs (#535) 1 téfea-agy (#172)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(153,90) a 75. labirintus bejárata, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, ekharion (#232), quwarg harcos (#201), Quwargamanga (#963)
(154,91) patak
(154,92) Sheran rúnaköve, tavacska, étkezési homár (#197)
(155,93) quwarg boly (#359), Raia oltár, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), norpadolótika (#226)
(155,96) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár
(156,94) phua-kúp (#372), 38. jellempróba, szánalmas pondró (#792)
(156,95) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93), norpadolótika (#226)

Üzenet küldése a karakternek