Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. júl. 2. 9h:15' EZ A 1006. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD 1007. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hu 416 212 199 | hulladék: 416 212 199 |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
kb 260 6 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (6 darabot) |
kb 211 13 518 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (13 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 31 | mozogsz 31 |
kpcs 3 31 | kapcsoló 3 |
lm 39 39 | mozogsz 39 39 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr feléd harap, de sikertelenül. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod az élőholt hadúr nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 53, gyógyulás: 7, összesen: -46 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel megdöfködöd az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az élőholt ősmágus bal karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt ősmágus csapása elől. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-51 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 155, gyógyulás: 8, összesen: -147 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-60 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-43 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 229, gyógyulás: 11, összesen: -218 ÉP}
t 179 | támadod a 179. szörnyet |
lm 39 1 | mozogsz 39 1 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 73 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus nyakát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szívkeresővel megdöfködöd az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel megdöfködöd az élőholt ősmágus jobb lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 279, gyógyulás: 12, összesen: -267 ÉP}
t 374 371 179 | támadod a 374. szörnyet a 371. szörnyet a 179. szörnyet |
m 8 3 2 | mozogsz északra, délkeletre, keletre |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos bal karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A 15 királyi őrjáratos újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (15 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-13 védelem.) Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel párszor épp hogy megérintgeted a királyi őrjáratos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csúf sebeket ejt a 14 királyi őrjáratos karodon és lábadon. (14 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 54 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-13 védelem.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 415, gyógyulás: 55, összesen: -360 ÉP}
184 | 185 | 186 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[182,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tyrannoszaurusz rex került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}
be 687 | bemész a 687. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
ek 503 151 43 | t. energia kisütése: 503 151 43 |
183 | 184 | 185 | |
42 | |
|
|
43 | |
|
|
44 | |
|
|
[151,43] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délre egy fekete lótusz van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál bal oldalát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Bíborarany tőrrel megdöföd az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1066 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő, egy szent jogar, egy vasérc, egy ametiszt medál és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 127, gyógyulás: 5, összesen: -122 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő, egy umbatari karkötő és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 115, gyógyulás: 5, összesen: -110 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan egyik karját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod a Tguarkhan bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Bíborarany tőrrel megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy obszidián karkötő és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a Notermanthi testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 62, gyógyulás: 14, összesen: -48 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 121 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a csápos otagi testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a csápos otagi nyálkás csápját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 21 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 315, gyógyulás: 13, összesen: -302 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 162, gyógyulás: 6, összesen: -156 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar fejét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar nyakát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szívkeresővel többször eltalálod a nőstény varkaudar bal vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [182,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a taalru jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szívkeresővel megdöföd a taalru testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a taalru testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [181,46] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy smirglibokor van. Délnyugatra egy krómkaktusz van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a nőstény varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 64, gyógyulás: 15, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [181,48] A bozótost dombság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre egy tűzbokor van. Délre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy szent tölgyfa van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel súrolod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 110 pontért |
kt 165 1 | elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot) |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY) Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán. |
ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY) Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY) Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni! |
Erő: | 38 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 38 (53) | Védekezés: | 103 (108) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 38 (48) | Életpont: | 388/329 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 (61) | Varázspont: | 713/0 | Pénz: | 16169 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 49/46 | Pszi pont: | 174/85 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/47 | ökölvívás: | 10/20 (+37%) | szúrófegyverek: | 25/73 (+16%) |
vágófegyverek: | 19/82 | ütőfegyverek: | 24/50 (+6%) | lőfegyverek: | 9/8 |
dobófegyverek: | 30/33 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (200%) << szívkereső (#423) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,48 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 151,43 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/79 (+121%) | 2. nyomkövetés: | 89/80 (+5%) | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 23/58 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/18 (+8%) | 6. gyógyítás: | 35/19 |
7. titkosírás: | 7/99 (+8%) | 8. felderítés: | 23/51 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 7/45 |
10. teológia: | 50/21 (+12%) | 11. taumaturgia: | 70/32 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
13. versengés: | 8/38 | 14. harcművészetek: | 6/38 | 15. zene: | 13/37 |
16. szörnyismeret: | 23/8 (+24%) | 17. pszi: | 23/6 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/15 |
19. vadászat: | 13/79 | 20. bányászat: | 25/32 (+17%) | 21. testépítés: | 53/90 (+104%) |
22. úszás: | 5/33 | 23. főzés: | 8/70 (+11%) | 24. csapatmunka: | 3/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), ében halálhajcsár (#295), Thargodan zsoldos (#310), púpos varkaudar (#703), ében hadúr (#294), varkaudar iszákos (#688), káoszbajnok (#293) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
energiatüskék (#29) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
3.) Küldj vissza egy sötétlelkű szubreális vámpírt oda, ahová való! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 77 (limit: 815), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 8 105. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
átok (164) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
átcsoportosítás (189) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
porolit formálása (329) |
időmágia (372) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1316 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bűvös shuriken (#562) | 2 | csuklyavirág (#133) | 13 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 24 | spiritusz (#170) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
4 | borostyán függő (#162) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szent jogar (#150) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
1 | vasérc (#152) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|