436. forduló, 438. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 15. 9h:02'
EZ A 570. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
571. játékheted kezdete: szept. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [395,71] koordinátán.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és 3 ramit követ.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy sötét tekercset.
Ravashack egyszer odajött hozzád, és adott neked 6 vashegyű nyilat.
Szőrös Karom, amikor összefutottatok, adott neked 4 pular kristályt. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a lélekelementál (ld. enc.), a Banyapók (ld. enc.) és a rubin sárkány (ld. enc.). Végre megismerted Samael (4658. kalandozó) és Hasítóbárd Krourm (5581. kalandozó) nevét. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Raia pallosát (ld. enc.), dizen kulcsot (ld. enc.) és lótuszfőzetet (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A lottó 675. hetének nyerőszámai: 4, 13, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! A terep most már félig kiégett föld. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 767.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy keyrasi démonlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 727.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 697.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 683.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +40 max. életerő, +40 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 677.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 677.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

t 115 1 támadod a 115. szörnyet
FT 115 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

v 21 1 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 672.]

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a törpemammut ormányát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 662.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 662.]

a 458 5300 1 átadod a 458. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 662.]

v 15 1253 10 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 662.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 657.]

kf 254 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[394,72] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat Chara-din fattya lehet. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 94, gyógyulás: 20, összesen: -74 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [394,73] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Thargodan zsoldos. (ld. enc.) {támadása: 46.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [394,74] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Itt csata lesz.

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 627.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 607.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[394,75] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy árnylord. {egyik sebzési módja: 1x 4d30+30.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [394,76] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy áldott okerón közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 601-800.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az áldott okerón nyakát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [394,77] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy aurapollátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az aurapollátor testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az aurapollátor testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az aurapollátor pöthedő háját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 577.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 557.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[394,78] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában.


(Továbbmész...) [394,79] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy méregelementál. {max. életpontja: 431-470.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [394,80] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mópat bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[30 pontot használtál fel, van még 527.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Jó szimatod van! Megvizsgálod, mit találtál: 1 mocsári penke. Elrakod. [20 pontot használtál fel, van még 507.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[394,81] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 497.]

in 4102 788 405 leírod a 4102. kalandozónak a 788. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy keyrasi démonlidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

in 3070 788 405 leírod a 3070. kalandozónak a 788. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy keyrasi démonlidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 492.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 490.]
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 488.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 388.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 385.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 385.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áldott okerón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón jobb első lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször eltalálod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod az áldott okerón jobb első lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 200.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-40 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 18, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következő körben tehát 778 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

BANYAPÓK (305. SZÖRNY)
Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY)
Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni.

RAIA PALLOSA (426. TÁRGY)
Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed.
Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges.

DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte.

LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY)
A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

Erő: 47 (48) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 Védekezés: 69 Menekülés: 40 % Életkor: 30/38 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 402/357 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (52) Varázspont: 678/2 Pénz: 15 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/3 Pszi pont: 146/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2000 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6192 TP-t kaptál. Jelenleg 1106625 TP-d van. A következő szinthez még 93375 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Blounther apó, pszi elementál lord. A 436. fordulódban 4869 arany került a bankszámládra. 4917 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/16
vágófegyverek: 25/79 (+5%) ütőfegyverek: 24/88 (+6%) lőfegyverek: *27/100
dobófegyverek: 10/84 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << őstroll agyaló (#427) (50%) << bányászcsákány (#434) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/61 (+43%) 2. nyomkövetés: 90/91 3. mászás: 7/86
4. csapdakészítés: 28/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 67/90
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 51/12 (+33%) 9. szörnyidomítás: 16/97
10. teológia: 40/82 (+20%) 11. taumaturgia: 37/17 (+2%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 83/6 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/77 15. pszi: 13/35 (+14%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/93 18. bányászat: 32/88
19. úszás: 15/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135)
1 szögletes kő (#17) 1 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 mocsári penke (#148) 1 szvó-ektoplazma (#151)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(222,16) mópat boly (#583), Chara-din fattya (#236)
(222,17) Thargodan zsoldosok (#310)
(222,18) mópat boly (#583), Chara-din monolitja (#534), szubreális vámpír (#223)
(222,19) árnylord (#342)
(222,20) áldott okerón (#336)
(222,21) aurapollátor (#222)
(222,23) méregelementál (#306)
(222,24) nekrofun (#173)
(222,25) áldott okerón (#336)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.

Üzenet küldése a karakternek