Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jún. 30. 9h:06' EZ A 1006. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD 1007. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
kb 260 8 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (8 darabot) |
vv 139 | elmormolod a 139. varázslatot |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
ba 293 | nem támadod a 293. szörnyet |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
be 628 | bemész a 628. épületbe |
be 631 | bemész a 631. épületbe |
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 193 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 281, gyógyulás: 18, összesen: -263 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján.
ve 148 50 | megveszed a 148. tárgyat 50 |
ve 165 1 | megveszed a 165. tárgyat 1 |
ve 170 139 | megveszed a 170. tárgyat 139 |
ve 333 5 | megveszed a 333. tárgyat 5 |
ve 1170 10 | megveszed az 1170. tárgyat 10 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. 2222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,43] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy álomvirágot. Délkeletre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy gumifa van. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 503 151 43 | t. energia kisütése: 503 151 43 |
180 | 181 | 182 | |
42 | |
|
|
43 | |
|
|
44 | |
|
|
[151,43] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délre egy fekete lótusz van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Jól kivehetőek a távolban.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal vállát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a Notermanthi testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy gyöngymangó. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a zombi mester fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [183,43] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kék orchideacserjét. Délkeletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy amniosz-fa van. Jól kivehetőek a távolban. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Bíborarany tőrrel többször eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ököllel épp hogy eltalálod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 205, gyógyulás: 12, összesen: -193 ÉP}
(Továbbmész...) [184,43] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis herceg. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (43 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Bíborarany tőrrel megdöfködöd az Orkhan Thai testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3242 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 123, gyógyulás: 6, összesen: -117 ÉP}
kt 1168 1 | elkészíted az 1168. tárgyat (1 darabot) |
v 181 185 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
[185,61] Lakott területre érkeztél. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb oldalát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
t 374 371 | támadod a 374. szörnyet a 371. szörnyet |
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó nyakát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a mutáns patkány jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyengén megütögeted a Hrumagurk testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Hrumagurk testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A Hrumagurk csápol, de mindhiába. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. A Hrumagurk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (43 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a Hrumagurk amorf testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Hrumagurk testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 115, gyógyulás: 2, összesen: -113 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos jobb oldalát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a bérgyilkos fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel tökéletesen perforálod a bérgyilkos bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ököllel gyengén megütöd a bérgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a bérgyilkos jobb karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bérgyilkos bal karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
lm 25 24 905 | mozogsz 25 24 905 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt hadúr fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt hadúr bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai majdnem eltalálnak! Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd az élőholt hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A gorath lárva nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az oglyth testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth zömök testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd az oglyth jobb első lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az oglyth zömök testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az oglyth jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az oglyth még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 128, gyógyulás: 13, összesen: -115 ÉP}
lm 26 900 | mozogsz 26 900 |
kpcs 3 26 | kapcsoló 3 |
lm 2 905 9 | mozogsz 2 905 9 |
kpcs 3 9 | kapcsoló 3 |
lm 900 14 13 | mozogsz 900 14 13 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod az átokosztó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 79, gyógyulás: 7, összesen: -72 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Bíborarany tőrrel több döféssel felnyársalod a mutáns patkány testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. A mutáns patkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a mutáns patkány bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr nyakát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai majdnem eltalálnak! Az élőholt hadúr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
lm 905 15 900 | mozogsz 905 15 900 |
kpcs 3 15 | kapcsoló 3 |
lm 35 905 36 | mozogsz 35 905 36 |
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
kpcs 3 36 | kapcsoló 3 |
lm 900 38 39 | mozogsz 900 38 39 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az oglyth bal oldalát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod az oglyth nyálkás csápját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod az oglyth bal vállát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd az oglyth farkát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az oglyth bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 96, gyógyulás: 5, összesen: -91 ÉP}
lm 39 39 1 | mozogsz 39 39 1 |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY) Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni. |
Erő: | 37 (40) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 38 (53) | Védekezés: | 103 (108) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 38 (48) | Életpont: | 387/324 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 (61) | Varázspont: | 713/0 | Pénz: | 3831 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 49/39 | Pszi pont: | 174/14 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/47 | ökölvívás: | 9/83 (+136%) | szúrófegyverek: | 25/57 (+7%) |
vágófegyverek: | 19/82 | ütőfegyverek: | 24/44 (+10%) | lőfegyverek: | 9/8 |
dobófegyverek: | 30/21 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (200%) << szívkereső (#423) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 184,43 |
Kedvenc táborhely: 151,43 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/58 (+99%) | 2. nyomkövetés: | 89/75 | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 23/52 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/10 | 6. gyógyítás: | 35/19 |
7. titkosírás: | 7/91 (+9%) | 8. felderítés: | 23/45 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 7/45 (+7%) |
10. teológia: | 50/9 (+15%) | 11. taumaturgia: | 70/25 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 (+10%) |
13. versengés: | 8/38 (+9%) | 14. harcművészetek: | 6/38 | 15. zene: | 13/37 |
16. szörnyismeret: | 22/84 (+23%) | 17. pszi: | 23/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/15 |
19. vadászat: | 13/79 | 20. bányászat: | 25/15 | 21. testépítés: | 52/86 |
22. úszás: | 5/33 | 23. főzés: | 8/59 (+11%) | 24. csapatmunka: | 3/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), oglyth (#374) (csak egyszer), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
őrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), ében halálhajcsár (#295), Thargodan zsoldos (#310), púpos varkaudar (#703), ében hadúr (#294), varkaudar iszákos (#688), káoszbajnok (#293) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
energiatüskék (#29) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | energiatüskék (#29) | >> | Notermanthi (#257) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
3.) Küldj vissza egy sötétlelkű szubreális vámpírt oda, ahová való! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 72 (limit: 805), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 545. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
átok (164) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
átcsoportosítás (189) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
porolit formálása (329) |
időmágia (372) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1316 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
10 | drótszőr (#37) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 11 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | Káoszkígyó (#638) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 5 | kék orchidea (#68) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | teknőcteknő (#416) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
302 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 5 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | lótuszvirág (#447) | 49 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Rodger profi üstje (#1168) | 127 | spiritusz (#170) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | |||
23 | víz (#27) |
184 | 185 | 186 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|