434. forduló, 436. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 29. 9h:23'
EZ A 559. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
560. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [223,-5] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Rhatt páncélját (1009 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked 5 isteni könnycseppet, egy aranytermő ládikót, egy sötét tekercset és 2 pular kristályt.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked 4 smirglilevelet, egy pular kristályt és 11 ramit követ.
HóKinn,CsendBenn egyszer odajött hozzád, és adott neked 3 ramit követ és 2 Thargodan esszenciát. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Kitaszított (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 665. hetének nyerőszámai: 30, 20, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 775.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 198 TVP-t kell elköltened.] Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő zombi mester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 735.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 705.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 705.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 703.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 703.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 697.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 694.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 692.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 692.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 692.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 686.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 686.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arkog kő (3 ap), obszidián függő (10 ap), szvó-ektoplazma (10 ap), összesen 23 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 680.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 650.]

a 135 5230 3 átadod a 135. tárgyat az 5230. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 645.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Megkezded a tigroszlán idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 20 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 625.]

fkt 13 2 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

fkt 249 6 1 felt. készítesz a 249. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

flh 999 187 felt. lőfegyver haszn. 999 a 187. tárggyal
Ok, FLH 999 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
Ok, FLH 998 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

flh 20 94 felt. lőfegyver haszn. 20 a 94. tárggyal
Ok, FLH 20 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

flh 16 249 felt. lőfegyver haszn. 16 a 249. tárggyal
Ok, FLH 16 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

bb 385 383 1 beraksz a bankba a 385. tárgyat (383 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 moa gyémántot. Beraksz a bank széfjébe 1 moa üveggömböt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

kb 292 1 kiveszel a bankból a 292. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[223,-4] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat jobb vállát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sárkányfajzat nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 107, gyógyulás: 24, összesen: -83 ÉP}

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [223,-3] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült áldott okerón nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 40.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az áldott okerón jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [223,-2] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy jégelementál. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[32 pontot használtál fel, van még 593.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[223,-1] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Egy szubreális vámpír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 141-160.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [223,0] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áldott okerón. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón nyakát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [223,1] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy aurapollátor lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvágod az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [29 pontot használtál fel, van még 564.]

at 1847 10 TU-t adsz át az 1847. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[223,2] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]

(Továbbmész...) [223,3] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [223,4] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősvortexet.

[32 pontot használtál fel, van még 532.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[223,5] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy csapat Chara-din fattya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 524.]

in 1850 233 462 leírod az 1850. kalandozónak a 233. szörnyet a 462. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

in 3070 233 462 leírod a 3070. kalandozónak a 233. szörnyet a 462. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 515.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 515.]
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 415.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 412.]

* 9. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 10. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 372.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy szubreális vámpír. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 1.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 776 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL)
Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei.

RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY)
Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet!

TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY)
A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 47 (48) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 Védekezés: 74 Menekülés: 40 % Életkor: 30/38 év
Egészség: 45 (47) Életpont: 400/276 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (52) Varázspont: 678/3 Pénz: 35 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 146/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1990 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13412 TP-t kaptál. Jelenleg 1088880 TP-d van. A következő szinthez még 111120 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Blounther apó, pszi elementál lord. A 435. fordulódban 5584 arany került a bankszámládra. 5584 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/16
vágófegyverek: 25/63 (+12%) ütőfegyverek: 24/76 (+6%) lőfegyverek: *27/100
dobófegyverek: 10/74 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << őstroll agyaló (#427) (50%) << bányászcsákány (#434) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/96 (+11%) 2. nyomkövetés: 90/91 (+10%) 3. mászás: 7/86
4. csapdakészítés: 28/76 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 67/67
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 50/39 9. szörnyidomítás: 16/97 (+23%)
10. teológia: 40/44 (+21%) 11. taumaturgia: 37/13 (+2%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 82/46 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/77 15. pszi: 13/8 (+15%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/93 18. bányászat: 32/85 (+8%)
19. úszás: 15/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arkog kő (#632) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa üveggömb (#383) 1 obszidián függő (#195) 1 szögletes kő (#17)
1 sötét tekercs (#535) 1 aranytermő ládikó (#504)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 gyöngymangó (#135) 1 pular kristály (#239) 1 remák szív (#264)
1 sárkánypikkely (#292)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(223,-4) sárkányfajzat (#340), érclelőhely
(223,-3) áldott okerón (#336)
(223,-2) jégelementál (#277)
(223,-1) szubreális vámpír (#223)
(223,0) áldott okerón (#336)
(223,1) aurapollátor (#222)
(223,2) érclelőhely
(223,4) ősvortex (#587)
(223,5) Chara-din fattyai (#236), szubreális vámpír (#223)

Üzenet küldése a karakternek