430. forduló, 432. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 5. 9h:07'
EZ A 590. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
591. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [393,105] koordinátán.
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst, egy aranytermő ládikót, egy mithrilt, 20 mithrilt, 20 mithrilt, 19 mithrilt, 40 pirkitet és 2 pirkitet. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+102 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 774. hetének nyerőszámai: 5, 14, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 4 TU-t A tudati térben már 10818 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 766.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 726.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 723.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]

* 4. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 719.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 713.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arkog kő (4 ap), ezüst papi karkötő (30 ap), rejtőköpeny (14 ap), sárga erőöv (25 ap), szvó-ektoplazma (kudarc), összesen 73 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 707.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 677.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 673.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 673.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 671.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 669.]

* 10. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 669.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 669.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 669.]

fkt 176 4 1 felt. készítesz a 176. tárgyat (4 darabot)
fkt 176 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 639.]

kb 299 1 444 kiveszel a bankból a 299. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 bev formázó mintát. Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. Kiveszel a bank széfjéből 1 gór formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

m 2 mozogsz keletre
[394,105] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy taalru herceg. (ld. enc.) {max. életpontja: 681-760.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[9 pontot használtál fel, van még 630.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 200 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy vaskohót. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 55 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 520.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy olvasztókemencét. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az olvasztókemence. 17 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 450.]

m 5 7 9 mozogsz
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 8 között kell lennie.

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[395,106] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy szubreális vámpír. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 42.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [394,107] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy jégelementál. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [393,108] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. (A balkezes gyűrű védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 423.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[392,107] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy küklopsz került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 8d10+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a küklopsz jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 137, gyógyulás: 12, összesen: -125 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [391,106] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy Notermanthi. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+12.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengepajzzsal kicsit megvágod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő, 23 arany, egy nagy bronzkulcs és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A mozgásod lelassul, percekbe telik az is, hogy az ujjadat megmozdítsd (-10 TVP). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősvortexet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Északra nézve látsz egy áldozati oltárt. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+155 életerő.)

(Továbbmész...) [391,105] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Oldalt pillantva, meglátsz egy áldozati oltárt.

[90 pontot használtál fel, van még 323.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[391,104] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]

(Továbbmész...) [392,103] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy gejzírt. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy Thargodan mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [26 pontot használtál fel, van még 297.]

a 299 4718 10 átadod a 299. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 bev formázó mintát HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

aa 299 299 299 átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat
Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

aa 299 299 299 átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat
Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

aa 444 444 444 átadod a 444. tárgyat a 444. tárgyat a 444. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 gór formázó mintát HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt HóKinn,CsendBenn részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt HóKinn,CsendBenn részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt HóKinn,CsendBenn részére. [15 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 mithrilt HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet HóKinn,CsendBenn részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 pirkitet HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad pirkit. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Kárász részére. Sajnos nincs nálad ezüstdarab. Sajnos nincs nálad kvazár. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 4. BP: VP elővétele: 50
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 5. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Szupersebesen mormolsz. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 245.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 145.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 142.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 142.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 141.]
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 139.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 21.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 139 pontod maradt, ebből a következő körre 139 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 711 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY)
A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levő taalru hercegek vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyőzésük kevés utazó számára lehetséges. A taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 45 (46) Támadás: 23 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 44 (45) Védekezés: 61 Menekülés: 40 % Életkor: 11/17 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 431/330 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 54 (56) Varázspont: 639/12 Pénz: 502 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 197/81 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1925 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7483 TP-t kaptál. Jelenleg 1304263 TP-d van. A következő szinthez még 95737 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, pszi elementál lord. A 422. fordulódban 5972 arany került a bankszámládra. 6240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/47 (+6%)
vágófegyverek: 27/83 (+2%) ütőfegyverek: 22/82 lőfegyverek: *26/100 (+3%)
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/37 (+32%) 2. nyomkövetés: 82/9 3. lopás: 1/2
4. mászás: 18/25 5. csapdakészítés: 34/77 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 55/92 (+20%) 8. titkosírás: 26/40 9. felderítés: 58/86
10. szörnyidomítás: 18/95 11. teológia: 47/57 (+17%) 12. taumaturgia: 25/20 (+3%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 93/44 (+34%) 15. szörnyismeret: 40/48
16. pszi: *26/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/98
19. bányászat: 34/90 (+6%) 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10818. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 553.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 arkog kő (#632) 1 bev formázó minta (#299) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüst papi karkötő (#308) 66 mithril (#352) 44 pirkit (#153)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sárga erőöv (#276) 2 szvó-ektoplazma (#151)
4 víz (#27) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
138 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 3 gyöngymangó (#135)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 obszidián karkötő (#229)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(234,66) érclelőhely
(234,67) áldozati oltár (#586)
(234,68) Notermanthi (#257), ősvortex (#587), érclelőhely
(235,65) Thargodan mágusok (#318)
(235,69) küklopsz (#337)
(236,70) szubreális vámpír (#223)
(237,67) taalru hercegek (#307)
(237,69) jégelementál (#277)
(238,68) szubreális vámpír (#223)

Üzenet küldése a karakternek