42. forduló, 44. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 12. 9h:09'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: nov. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+41 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 165.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+6 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 20 1 elkészíted a 20. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 fúvócsövet. [6 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 22 10 elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tüskét. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

be 21 bemész a 21. titkos labirintusba
Félve tekintesz le a misztikus kőlap alatt feltáruló homályba. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Lassan lelépkedsz a lépcsőkön. Odalent misztikus homály fogad, az évszázadok csöndje. Az egyik távoli folyosón azonban valami mordul. Oldalt, a fal mellett felirat: "Fogd a deus ex machinát, és fuss." [5 pontot használtál fel, van még 134.]

lm 3 3 3 mozogsz 3 3 3
Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba. [2. PONT]
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Tharr tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy liumbe trófea és egy szeppent rákfatty trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontkést tart. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kald Syrax. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A rozsdás ajtókkal lezárt szobában, ahová belépsz, nem látsz semmi különöset, csak néhány kopott csontot. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Tugt-ork testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a Tugt-ork jobb vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a Tugt-ork bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Tugt-ork jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a Tugt-ork jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 9 905 8 mozogsz 9 905 8
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz az északkeleti sarokszobába. Orrod gyenge kincsillatot érez. [9. PONT] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Ahogy a falakat tapogatva mész előre, kellemetlen érzésed támad. Elértél a 8. ponthoz. [8. PONT] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd.
[15 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 7 900 6 mozogsz 7 900 6
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy igen szokványos dándzsön-szoba képe tárul a szemed elé: a fal mellett üres fegyverállvány, a padlón karmolásnyomok, és persze egy kettétört lábszárcsont. [7. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 5 arany, 2 bakkura bőr (ld. enc.) és 1 aranyló ugarhéj (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A délnyugati és délkeleti szobákat összekötő folyosón sétálsz tovább. [6. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Duer-ork büdös testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a Duer-ork jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Egy Duer-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a Duer-ork jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a Duer-ork testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. A Duer-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
[15 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 6 6 905 mozogsz 6 6 905
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A sarokszobában, ahová beóvakodsz, rengeteg csont hever! Valaki, vagy valami sok kalandozót kivégezhetett itt. [5. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vízionár jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a vízionár jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a vízionár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 900 1 mozogsz 900 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Tovább lopakszol. Elérkezel a 4. pontnál levő T-elágazáshoz. [4. PONT]
Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba. [2. PONT]
Elérsz a mágikus labirintus kijáratához, és felmászol. A kijáratot fedő kőlap magától tárul fel előtted.
[15 pontot használtál fel, van még 69.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+24 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 123/123 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 25/12 Pénz: 25 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 121 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 205 TP-t kaptál. Jelenleg 6829 TP-d van. A következő szinthez még 171 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, púpos burástya. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 11 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 27 (+1)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 7
13. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), mélységi grittang (#103), púpos burástya (#92), proteinfecske (#139), uzbány (#102)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges.

Összsúly: 40.11 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 ormánygőte csont (#21) 1 smirglilevél (#29)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bakkura bőr (#95)
1 csontkulcs (#74) 3 csontszablya (#64) 1 fúvócső (#20)
1 kis vaskulcs (#40) 3 tüske (#22) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,-11) a 21. labirintus bejárata, Kald Syrax (1560. kalandozó), Tugt-ork (#46), Duer-ork (#45), vízionár (#66)

Üzenet küldése a karakternek