44. forduló, Moren Al Fun Talon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 11. 12h:07'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5285
SZÁMLA : XXXX

MOREN AL FUN TALON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.)

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 171.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 131.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[27,-8] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt quwarg volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [27,-9] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Itt csata lesz.

Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával végigvagdosod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszablyával végigvagdosod a mélységi grittang testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+24 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-9] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Találsz egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 71.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[27,-9] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel valamit a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [28,-9] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a spagulár jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Diadalmasan beszerzel egy spagulár trófeát. 32 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 51.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 11.]

gy 40 gyógyítás 11 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+6 életerő.) [11 pontot használtál fel, van még 0.]

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 467. játékheted és a 43. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 182 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Moren Al Fun Talon, egy kopasz, zöld szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 43. fordulód.

Erő: 12 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 104 cm
IQ: 12 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 114/64 Jellem: gonosz (15) Tul. pont: 4
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 89 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 TP-t kaptál. Jelenleg 7730 TP-d van. A következő szinthez még 4270 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, evaporőr, spagulár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 8 (+1)
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 9 (+1) 3. lopás: 10
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 20.24 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 5 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(26,-9) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár
(27,-9) mélységi grittang (#103), vaskohó (#155), Tharr oltár
(27,-8) élőholt quwarg (#202), oltár
(28,-9) Tharr oltár, vaskohó (#155), 44. jellempróba, spagulár (#82)

Üzenet küldése a karakternek