42. forduló, 44. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 21. 10h:00'
EZ A 43. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
44. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat legkorábbana 44. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,41] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 154 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 30 gyenge méreg (eladási ár: 130 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 20 rézgolyó (eladási ár: 29 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, körszakállas ember férfival. Bőre teljesen fehér! Fegyverzetét egy sünmedve trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pöcök. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.)

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 25 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 141.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 188 3 elkészíted a 188. tárgyat (3 darabot)
Sajnos nincs nálad gyenge méreg, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mérg. ubuk dobónyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 111.]

flh 7 188 felt. lőfegyver haszn. 7 a 188. tárggyal
Ok, FLH 7 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

jlk 5211 jelszó kimondása 5211
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! (ld. enc.)

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a massza ízelt lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a massza ízelt lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a massza nem tudott megsebezni. A massza csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 púderkövet. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű, egy ezüstshuriken és egy aranygyűrű (ld. enc.). Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[32,41] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás patkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [33,40] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Látsz egy megrongált olvasztókemencét. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [34,41] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a proteinfecske testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[35,42] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [36,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [37,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos sallank! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a törpemammut ormányát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a törpemammut testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [27 pontot használtál fel, van még 45.]

m 1 mozogsz északkeletre
[38,42] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot!

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 29.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mérleget. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 19.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 129 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

kut 20 kutatsz 9 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Bár a tehenem elpusztult, én csak püfölöm tovább. Hű, micsoda zajt csap!
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MASSZA (217. SZÖRNY)
A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más!

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 43. fordulód.

Erő: 18 Szint: 10 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 11 Életpont: 142/63 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 387 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 211 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 780 TP-t kaptál. Jelenleg 16545 TP-d van. A következő szinthez még 455 TP szükséges. Trófeáid: sullár, trappoló dinymák, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 11 dobófegyverek: 10

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 7 11. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 12 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kőevő (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
manifesztátor (#124)

Összsúly: 53.37 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fáklya (#36)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 madártoll (#112) 1 púderkő (#119)
3 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128) 3 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,41) massza (#217)
(32,41) óriás patkányok (#42), Tharr oltár
(33,40) olvasztókemence (#86), 4. jellempróba
(34,41) Sheran oltár, proteinfecske (#139)
(35,42) gumifa (#38)
(36,42) mély kút (#93), Tharr oltár
(37,43) gyilkos sallank (#85), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, törpemammut (#115)
(38,42) Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 21. jellempróba, phua-kúp (#372), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek