42. forduló, 44. forduló, Elevendula összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 17. 9h:03'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3517
SZÁMLA : XXXX

ELEVENDULA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-28] koordinátán.
2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

d 8 2 eldobod a 8. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

d 45 2 eldobod a 45. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[30,-29] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [29,-30] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

f 79 kísérletezel a 79. tárggyal
Sajnos nincs nálad korongfa. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[28,-31] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [28,-32] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy királygyík. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis proteinfecske trófeát, és kiszedsz egy ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Messziről észreveszel egy kisebb épületet, amely a síkság közepén áll. A fura, keleties stílusban épült pagoda alighanem letelepedett kobuderáknak nyújthat hajlékot. (533. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fegyverzetét egy sünmedve trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik.
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.
[20 pontot használtál fel, van még 157.]

be 533 bemész az 533. épületbe
Amint közelebb mész, két rezzenéstelen tekintetű kobudera bukkan elő. Az ablakokból és más helyekről érzed, hogy további, láthatatlan szemek figyelnek. Biccentesz feléjük, mire ők is üdvözölnek. Beszédbe elegyedtek. Megtudod, hogy a kobudera család már régóta él ezen a környéken. Békés földműveléssel foglalkoztak, de a családban van jónéhány fegyverforgató is. Mostanában egyre gyakrabban tűnnek fel a környéket fosztogató Baar-orkok. A harcművészet, úgy tűnik, nem elegendő védelem az ugyan primitív, de komoly számbeli fölénnyel rendelkező bandákkal szemben. Amikor segítséget ajánlasz, csak mosolyognak, de aztán büszkeségét leküzdve, az idősebbik kobudera megszólal:
- Hatékonyabban tudnánk harcolni, ha volna néhány fúvócsövünk. Nagyon hálásak lennénk, ha tudnál legalább hármat szerezni ebből az igen hatékony fegyverből. Innét keletre van egy ormánygőte-fészek. - felületes ígéretet teszel a kobuderának. Búcsút intesz a kobudera tanya lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[28,-33] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-34] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy démontetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [30,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 8 mozogsz északra
[30,-36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lila brekk közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a lila brekk testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lila brekk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lila brekk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megitatod a szerencsétlent. Miután mohón kortyolt a kulacsodból, mindjárt magához tér. Elmagyarázod neki, hogy hol talál még vizet. Mosolyogva megköszöni, és azt mondja, hogy már boldogulni fog. A szomjhaláltól mentetted meg! (+2 jóság.)
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy mérges pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét. [23 pontot használtál fel, van még 79.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Folyton fon, pedig nincs szála,
Nem főz, de övé a kályha,
Koldul, pedig nincs hiánya.
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munka nem volt hiábavaló! Megvizsgálod, mit találtál: 1 kőkés. Elrakod. [40 pontot használtál fel, van még 39.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 38.]

szk 17 keresed a 17. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bolhakutyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[38 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Izmozol kicsit a malomkővel. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 184 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

KARAKTERLAP

Elevendula, egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 43. fordulód.

Erő: 23 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 8 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 Életpont: 144/144 Jellem: jó (41) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 25/25 Pénz: 22 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 5/0
Eddig összesen 231 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 996 TP-t kaptál. Jelenleg 16 134 TP-d van. A következő szinthez még 866 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, uzbány, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/68 (+27%) vágófegyverek: 1/48 lőfegyverek: 10/58 (+25%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
30,73 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/53 2. nyomkövetés: 5/36 (+24%) 3. mászás: 1/60 (+20%)
4. csapdakészítés: 1/80 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 16/46 (+22%)
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 5/85 (+58%) 9. teológia: 2/5
10. harcművészetek: 11/0 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 2/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 149 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

Összsúly: 84.26 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kis bőrpajzs (#45) 3 mérgezett tüske (#23) 2 nyílvessző (#108)
2 szöges bunkó (#8) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 1 kőkés (#6) 5 sallank karom (#128)
1 szárnyas hernyó (#69) 7 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

27 28 29 30 31 32
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
(28,-33) kaffogó hebrencs (#88), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(28,-32) kobudera lak (#533), oltár, királygyík (#26), ork sámán (#345), egy alakváltó nő
(28,-31) gyilkos sallank (#85)
(29,-34) démontetű (#15), 2. jellempróba
(29,-30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tintacsiga (#74)
(30,-36) lila brekk (#11), phua-kúp (#372), 6. jellempróba, mérges pók (#20)
(30,-29) Leah rúnaköve, gumifa (#38), süvítő rája (#113)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha egy alakváltó átalakult más karakterré, és a táborozás alatt rálépett valaki, akkor az korlát nélkül csatázhatott vele. A hibát javítottuk.
* - Újranépesítettük a quwargos labirintusokat (244-248) minden karakternél. Ismét be lehet menni ezekbe.

Üzenet küldése a karakternek