Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 3. 15h:02' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
kno 11 1 | képesség-növelés 11 |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő karmos tankány trófeát. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-24] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-25] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált sötét gnóm trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes rőtmanó berzerker trófeát. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [93,-28] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [93,-29] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 584 | bemész az 584. épületbe |
bunkósbot (#9) 2 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 20 ap /db, | szem szimbólum (#142) 20 ap /db, | virág szimbólum (#143) 20 ap /db, | két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, |
villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, |
aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, |
obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, |
obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, |
Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, |
szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, |
ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, | zafír védőgyűrű (#532) 1200 ap /db, |
viharamulett (#611) 80 ap /db, | ritualista amulett (#708) 100 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, |
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | natharion opál (#747) 100 ap /db, | esthari rubin (#748) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, |
türkiz karika (#750) 100 ap /db, | rítusónix (#751) 100 ap /db, | nyers zafír (#752) 100 ap /db, | jácint díszkő (#753) 100 ap /db, |
csavart smaragd (#754) 100 ap /db, | malachit füzér (#755) 100 ap /db, | obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, | bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, |
gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, | ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, |
adamantit érme (#762) 200 ap /db, | ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | mihlanil érme (#764) 160 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, |
aranyfétis (#766) 100 ap /db, | éjkristály (#958) 60 ap /db, | dramoan kő (#967) 150 ap /db, | hollókristály (#1102) 1000 ap /db, |
csigakagyló (#1131) 125 ap /db, | kote (#1375) 1200 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, |
Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, | Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, | hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, |
griff nyakék (#1579) 240 ap /db, | fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, | tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, | Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db. |
regeneráló gyűrű (#254) 80 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 8 ap /db, | virág szimbólum (#143) 10 ap /db áron. |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 31 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
Erő: | 15 (17) | Szint: | 12 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 15 (17) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 15 (19) | Életpont: | 203/44 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 90/11 | Pénz: | 86 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,54 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 (+1) | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. harcművészetek: | 14 (+1) | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 2 | 15. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 47 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4770. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
Összsúly: 39.02 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
-30 | |
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|