| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. okt. 11. 21h:42' EZ A 999. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 1000. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| p 72 | használod a 72. pszi képességet |
| kno 9 6 | képesség-növelés 9 |
| ero 40 | minieseményben max. szörnyerősség 40 |
| fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
| ftv 280 204 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 204. szörnyet |
| fve 85 30 | felt. vásárlás a 85. tárgyat 30 |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| hu 131 304 14 | hulladék: 131 304 14 |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [0,0] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 60 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
| ea 170 30 | eladod a 170. tárgyat 30 |
| ea 179 8 | eladod a 179. tárgyat 8 |
| ea 1541 1 | eladod az 1541. tárgyat 1 |
| ve 85 20 | megveszed a 85. tárgyat 20 |
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kilukasztod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [2,2] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Látsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy nyuhaj karbin. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fémrudat. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kilukasztod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [2,0] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Felfedeztél egy nagyobb monolitot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kilukasztod az útonálló fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
| vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
| vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [2,-2] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy edzőcentrumot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát.
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a nómenklatúra farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 922 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mágus girhes testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a harci mágus bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A harci mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| h 313 | használod a 313. tárgyat |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a bazaltelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a bazaltelementál testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a bazaltelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel felnyitod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró nyakát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
| h 313 | használod a 313. tárgyat |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Magad mögé lököd a pitiáner harci mágus trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg királynő trófeát. 3 101 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (Köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 733 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst nyaklánc. 2 726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
| h 313 | használod a 313. tárgyat |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 103 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
| VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
| VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. (Taumaturgia erősség = taumaturgia/2, 250-es taumaturgiáig. Utána 50-enként nő eggyel.) A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas. |
| HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY) Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
| HOLDBŐR (1236. TÁRGY) Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle. |
| Erő: | 21 (37) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 29 (37) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/83 év |
| Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 311/164 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
| Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 635/135 | Pénz: | 278 arany | Kép. pont: | 6 |
| Pszi pont: | 66/28 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | * 20 | ütőfegyverek: | 3 |
| lőfegyverek: | 16 (+1) | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -19.); stukilövedék (#414) (20 -); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 17 (+1) | 5. gyógyítás: | 19 | 6. felderítés: | 1 |
| 7. szörnyidomítás: | 2 | 8. teológia: | 9 (+1) | 9. taumaturgia: | 30 (+7) |
| 10. szörnyismeret: | 9 | 11. pszi: | 9 | 12. vadászat: | 4 |
| 13. bányászat: | 7 (+1) | 14. főzés: | 4 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) (951,18) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
| hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| varázsvédelem II (#108), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | 13. szintű lényekre | ryuku átokvarázs (#280) | >> | bazaltelementál (#204) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem II (#108) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
| Megölt szörnyek: 177. Szerzett pont: 24470. Beállított erő: 40 Összpont: 24470 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
| 4 | drótszőr (#37) | 8 | grifftojás (#179) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 3 | kőszem (#304) | 1 | madártoll (#112) | 8 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
| 1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 33 | spiritusz (#170) | |||
| 4 | stukilövedék (#414) | 16 | sünmedve tüske (#14) | 18 | ubuk tüske (#131) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 1 | sáfránykő (#979) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 247 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | boszorkánykendő (#1697) | |||
| 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fémrúd (#104) | |||
| 2 | főnixtoll (#563) | 2 | gyakorlómedál (#2729) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
| 1 | holdbőr (#1236) | 6 | karbin plazma (#199) | 2 | mithril (#352) | |||
| 6 | nyu-shuriken (#157) | 8 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | |||
| 2 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 4 | ugh méreg (#166) | 2 | varányszem (#30) | 3 | vasérc (#152) | |||
| 71 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| -1 | 0 | 1 | 2 | 3 | |
| -3 | |
|
|
|
|
| -2 | |
|
|
|
|
| -1 | |
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|
| 2 | |
|
|
|
|
| 3 | |
|
|
|
|