TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. júl. 10. 9h:19'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: júl. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
SZL E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2297
|
TANIR DOGMAR KALANDJAI
280 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tárgyai között kitűnik egy fülemüle síp, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy nektoraf cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Halatir Maurloth. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 40 vizet (40 arany kikiáltási áron), 1 sárga erőövet (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 1. napon összefutsz Celebornnal. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy mutáns pók trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Perbit. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon találkozol Rasty Buragghiával. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított garokk.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, piros szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Raia bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy rejtőköpenyt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Joy Galhad. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 3. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Reywind. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 3. napon találkozol egy , göndör hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfival. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy pókvadász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Albört Einkő. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 3. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Raia felszentelt papja. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Füstléptű Mirna. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 3. napon találkozol Etorlánnal. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Kedves, dicsérő szavakat mondasz neki és hőstetteidről mesélsz. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.
A 3. napon összeakadsz Celebornnal. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy mutáns pók trófea és egy emberevő trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 40 vizet, 1 sárga erőövet.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
| kno 3 1 |
képesség-növelés 3 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 230.]
[75,60] Magashegységben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Macskaszemű Marion előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 220.]
| h 92 |
használod a 92. tárgyat |
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 200.]
| h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
[76,59] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 190.]
| h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
| m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[77,59] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [78,59] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gátvakond került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 170.]
| m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[78,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár bal első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sullár jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [78,61] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tars Tarkasz előtt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [78,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy gátvakond. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [30 pontot használtál fel, van még 140.]
[78,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Látsz egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő acéldarázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 130.]
| h 78 |
használod a 78. tárgyat |
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a légirozmár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 114.]
| kt 22 10 |
elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot) |
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 114.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 104.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.
[10 pontot használtál fel, van még 94.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 84.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 74.]
| * 1. BP: |
használod a 234. tárgyat |
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 64.]
| * 2. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 59.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 3 29 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.]
[29 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
KARAKTERLAP
Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. Ez a 43. fordulód.
| Erő: |
14 (18) |
Szint: |
11 |
Merészség: |
4/3 |
Magasság: |
123 cm |
| IQ: |
25 |
Támadás: |
10 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
64 kg |
| Ügyesség: |
13 (14) |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
55/55 év |
| Egészség: |
16 |
Életpont: |
161/133 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
1 |
| Szerencse: |
14 |
Varázspont: |
81/39 |
Pénz: |
794 arany |
Kép. pont: |
3 |
Eddig összesen 219 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1362 TP-t kaptál. Jelenleg 20299 TP-d van. A következő szinthez még 4701 TP szükséges. Trófeáid:
sullár,
halálmadár,
pszi elementál. A 41. fordulódban 49 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 50 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
| HARCI ISMERETEK |
| ütőfegyverek: |
13 |
dobófegyverek: |
12 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
3 (+1) |
3. mászás: |
5 (+1) |
| 4. csapdakészítés: |
4 |
5. gyógyítás: |
4 |
6. titkosírás: |
1 |
| 7. felderítés: |
1 |
8. taumaturgia: |
8 |
9. szerencsejáték: |
1 |
| 10. zene: |
2 (+1) |
11. szörnyismeret: |
1 |
12. vadászat: |
3 |
| 13. bányászat: |
4 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| fabontó szójer (#71) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 5. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| lángcsóva (#31) |
| Összsúly: 38.04 kg |
Megterheltség: 82% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. |
| Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)
(75,60) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156)
(76,59) Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(77,59) olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), 22. jellempróba
(78,59) gátvakondok (#57), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(78,60) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), tetemember (#123)
(78,61) patak, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), garokkok (#73), púpos burástya (#92)
(78,62) gátvakondok (#57), Raia oltár
(78,63) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, acéldarázs (#140), légirozmár (#94)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2006.10.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.11.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.12.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.01.18. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.02.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.03.19. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.04.12. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.05.14. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.06.04. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2007.07.09. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.
* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.