Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jan. 31. 12h:08' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 71 209 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: vv 220 127 377 | elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: vv 28 86 165 | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 26 224 279 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: v 6 9999 17 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: vv 220 90 0 | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 10. KP: hh 1101 841 1534 | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 326 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a kisebb quwarg isten fejét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 18 145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 332, gyógyulás: 133, összesen: -199 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 313 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
ft 378 | támadod a 378. szörnyet |
lm 25 | mozogsz 25 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker jobb lábát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével többször eltalálod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (24 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal kicsit megvágod a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével kicsit megsebzed a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
15 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1224, sebződés: 252, gyógyulás: 251, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével meghorzsolod a Sötétség Hercege fejét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (24 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmaival a Sötétség Hercege megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 7 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 42 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 11 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 120, gyógyulás: 136, összesen: +16 ÉP}
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
ff 523 28 289 | felt. fegyverváltás: 523 28 289 |
m 4 | mozogsz délre |
v 198 346 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[346,67] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy ősvortexet. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
v 181 189 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 341 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány fejét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (86 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével többször eltalálod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 22 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1372, sebződés: 339, gyógyulás: 199, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [348,67] Tovább kóborolsz a pusztán. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy ml'othag szürcsölő volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [349,67] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy gyilkos csalánt. Délkeletre egy mópat boly van. Északra egy nekrofun van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rd'alv lélektipró. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [351,67] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Felfedeztél egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy gh'raiton ölész. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [352,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy mópat bolyt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy gh'raiton ölész. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 335 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). T'vadar tőrével jól megszurkálod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (23 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 22 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 334, gyógyulás: 192, összesen: -142 ÉP}
(Továbbmész...) [354,67] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Északra egy sárkánybarlang van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy smaragd sárkány került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével megdöfködöd a smaragd sárkány nyakát. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 22 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 371, gyógyulás: 206, összesen: -165 ÉP}
ef 68 | energia fejlesztése 68 |
* 1. BP: v 158 4044 0 | elmormolod a 158. varázslatot |
* 2. BP: v 158 1703 0 | elmormolod a 158. varázslatot |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: a 415 5271 1 | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 5. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 6. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
ERUOL (378. SZÖRNY) Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral. |
A MÖSZÉK KIIRTÁSA (189. PSZI KÉPESSÉG) Végre megtaláltad a megoldást a pszionikus élősködőktől való végleges megszabadulásra! Egyszerűen csak add ki a P 189 parancsot 8 pszi pontért és 5 TVP-ért, és egy erőteljes pszionikus sokkhullámot küldesz végig az agyadon, amely kiirtja az összes poszogó möszét, saját magadra viszont semmilyen károsodást nem jelent. |
Erő: | 64 (91) | Szint: | 50 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 65 (98) | Támadás: | 89 (94) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 65 (83) | Védekezés: | 131 (141) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/54 év |
Egészség: | 63 (85) | Életpont: | 1882/1581 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 53 (104) | Varázspont: | 2880/591 | Pénz: | 18708 arany | Kép. pont: | 90 |
Tudatpont: | 84/37 | Pszi pont: | 301/534 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 57 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/11 | ökölvívás: | 30/10 | szúrófegyverek: | 40/0 |
vágófegyverek: | 30/0 | ütőfegyverek: | 29/9 (+4%) | lőfegyverek: | 32/24 |
dobófegyverek: | 32/5 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
354,67 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/2 | Max életkor 165 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 64/61 (+72%) | 2. nyomkövetés: | 62/98 | 3. mászás: | 20/39 |
4. csapdakészítés: | 36/30 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 15/74 | 6. gyógyítás: | 68/42 |
7. titkosírás: | 4/42 | 8. felderítés: | 23/7 | 9. szörnyidomítás: | 8/89 |
10. teológia: | 100/16 (+33%) | 11. taumaturgia: | 118/57 (+46%) | 12. szerencsejáték: | 5/97 |
13. versengés: | 22/65 | 14. harcművészetek: | 32/55 | 15. zene: | 4/23 |
16. szörnyismeret: | 13/85 | 17. pszi: | 38/3 (+6%) | 18. zárnyitás: | 16/2 |
19. vadászat: | 12/53 | 20. vitalitás: | 3/18 | 21. bányászat: | 35/91 (+6%) |
22. úszás: | 15/50 | 23. főzés: | 4/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 31 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), iknegurint (#541) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), Őrült Montrix (#698), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), talriai behemót (#312), Rém (#315), ében sárkány (#327), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (9993,10) | áldomás (#6) (9993,17) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) | papi aura (#377) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | agyburok (#90) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | vadász tatu (#10) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 30 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 511 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | $8 | tükörpáncél ($519) | 22 | szent jogar (#150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 910 | spiritusz (#170) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 120 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 2 | Aurgir lándzsája (#1314) | 12 | esszenciakristály (#350) | 775 | jégszilánk (#1128) | 2412 | tükör (#43) | 123 | szent jogar (#150) | 340 | sárkánypikkely (#292) | 6 | fejsze (#1240) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | $3440 | ugh méreg ($166) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 32 | mágusszelence (#1076) | 1 | cápafog (#833) | 3 | draklen csizma (#1301) | 8 | őskristály-szilánk (#1525) | 180 | varázskő (#305) | $1186 | quwarg tojás ($360) | 98 | kaktuszbogyó (#429) | 71 | katonai kötszer (#1508) | 31980 | kaja (#2) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ryuku sisak (#688) | 3 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 3 | Xanathal karkötője (#956) | 2 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | lótakaró (#1356) | 1 | pókkarmok (#886) | 325 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 16 | kaja (#2) | |||
2 | lélekkulcs (#718) | 2 | madártoll (#112) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
230 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 3 | jégkristály (#593) | 19 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | 18 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | spiritusz (#170) | 4 | szögletes kő (#17) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|