422. forduló, 424. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 27. 9h:43'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,10] koordinátán.
Redyque szavait hallod a tudati teret fürkészve: A mostani képességbe még 1024 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Redyque szavait hallod a tudati teret fürkészve: Új tag lépett be a KT-ba: 2670. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Redyque híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 4398. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked 4 Thargodan esszenciát, egy ilkin ércet, egy pular kristályt és 7 ramit követ. ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy sötét tekercset. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy zombi mester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 678.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 648.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 646.]
Fürgén varázsolsz! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 635.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 633.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 633.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 627.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

bb 381 312 403 beraksz a bankba a 381. tárgyat (312 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 borkonyó bibét. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 597.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[189,9] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy gejzír van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy méregelementál volt a rémület okozója. {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,8] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz egy barna, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy fattylord derékövet, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Folrang trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Őrült Montrix trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Blanga Dor Blazeer. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy jellempróba (ld. enc.)} Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 579.]

pki 200 kiveszel a bankból 200 aranyat
Kiveszel a bankból 200 aranyat. A számládon van még 5834 arany. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 529.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[189,8] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Viza EtDran, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Thargodan tábor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [190,8] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy Mnebolath. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 78, gyógyulás: 6, összesen: -72 ÉP}


(Továbbmész...) [191,8] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A távolból robbanások hangját hallod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy gránitelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A gránitelementál megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 500.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[192,8] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Mnebolath közeledik. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath nyakát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 97, gyógyulás: 12, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Utad során felfedezel egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,8] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Észreveszel egy lovagi tábort. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ulkor kötényt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kóbor mortag trófea és egy selyemszárnyas trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy energiapajzs (ld. enc.)} Továbbmész.

(Továbbmész...) [194,8] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 461.]

m 1 mozogsz északkeletre
[195,7] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Észreveszel egy gejzírt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy pordémon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 680 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy zafír sárkány ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy sziklaskorpió trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (64).} Mélyen a szemedbe néz, és lassan végighúzza a nyelvét a felső ajkán. Izgató a dolog, de ellenállsz!
[14 pontot használtál fel, van még 447.]

ep 435 100 építed a 435. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ep 155 100 építed a 155. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy olvasztókemencét. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az olvasztókemence. 17 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 377.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

ba 9152 nem támadod a 9152. KT tagjait
BA 9152 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

in 3070 75 62 leírod a 3070. kalandozónak a 75. szörnyet a 62. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

in 3070 125 142 leírod a 3070. kalandozónak a 125. szörnyet a 142. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

in 3070 233 215 leírod a 3070. kalandozónak a 233. szörnyet a 215. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

in 3070 254 418 leírod a 3070. kalandozónak a 254. szörnyet a 418. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

in 3070 306 419 leírod a 3070. kalandozónak a 306. szörnyet a 419. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy méregelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 2. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 373.]
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 370.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 200 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 21, 16.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +35 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 564 pontot. A következő körben tehát 764 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JELLEMPRÓBA

LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY)
Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

ENERGIAPAJZS (290. TÁRGY)
Az energiapajzs egy ősi relikvia, készítésének titka a múltba vész. Ennek a háromszög alakú pajzs külső felülete vakítóan, arany színnel fénylik, innen kapta a nevét. Hordozója (akinek min. 25. szintűnek kell lennie) +20 védettséget kap, és a különböző lehelettámadások csak fele sebzést okoznak neki.

ARKOG KŐ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 423. fordulód.

Erő: 43 (48) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 (44) Védekezés: 64 Menekülés: 40 % Életkor: 30/34 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 390/344 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 49 (51) Varázspont: 659/424 Pénz: 116 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 121/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1953 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9432 TP-t kaptál. Jelenleg 1004040 TP-d van. A következő szinthez még 195960 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, Orkhan Thai. A 423. fordulódban 5834 arany került a bankszámládra. 5834 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/12 (+4%)
vágófegyverek: 25/3 (+3%) ütőfegyverek: 24/30 (+4%) lőfegyverek: 27/71 (+3%)
dobófegyverek: 10/69

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/22 (+22%) 2. nyomkövetés: 90/21 (+23%) 3. mászás: 7/86
4. csapdakészítés: 28/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 66/98
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 48/41 9. szörnyidomítás: 16/74
10. teológia: 38/20 (+18%) 11. taumaturgia: 36/80 (+6%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 79/76 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/77 15. pszi: 11/52 (+15%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/93 18. bányászat: 32/17 (+6%)
19. úszás: 12/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 borkonyó bibe (#312) 2 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2) 1 pular kristály (#239) 1 sötét tekercs (#535)
1 ilkin érc (#232)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 3 arkog kő (#632)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 1 kvazár (#244) 5 mákrózsa virág (#56)
1 ramit kő (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,8) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), Blanga Dor Blazeer (1131. kalandozó)
(189,8) művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)
(189,9) méregelementál (#306)
(190,8) Mnebolath (#237)
(190,10) zombi mester (#251)
(191,8) gránitelementál (#205), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(192,8) Mnebolath (#237), térkapu (#452), nekrofun (#173)
(193,8) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), egy törpe férfi
(194,8) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(195,7) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), érclelőhely, zafír sárkány (#329), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek