422. forduló, 424. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 18. 15h:18'
EZ A 732. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD
733. játékheted kezdete: máj. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,113] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Sshreakza amulettjét (1499 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Zarknod szeme (eladási ár: 3000 arany, ebből a kezelési költség: 240 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 868. hetének nyerőszámai: 9, 29, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 647.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 7. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

kno 19 8 képesség-növelés 19
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 643.]

ef 30 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-21 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [210 pontot használtál fel, van még 433.]

v 22 161 3 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 nyílvesszőt. **). [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

hu 152 447 34 hulladék: 152 447 34
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lótuszvirágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ásót. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

hu 223 438 164 hulladék: 223 438 164
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd védőgyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ónix masszavadítót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

hu 94 187 323 hulladék: 94 187 323
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 3 aranygyűrűt 36 aranyért, 3 aranyláncot 60 aranyért, 6 borostyán függőt 36 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 5 ezüst gyűrűt 30 aranyért, 4 ezüst karkötőt 56 aranyért, 6 ezüst nyakláncot 60 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 4 igazgy. fülbevalót 80 aranyért, 6 obszidián függőt 60 aranyért, 1 ónix masszavadítót 12 aranyért, 1 smaragd védőgyűrűt 100 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 418.]

pbe 200 2113 beraksz a bankba 200 aranyat
A csatornán át a bank sajnos nem teljesít átutalást. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

kt 119 2 elkészíted a 119. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs púderszikla, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy púderkövet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 ásót 5 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 11 bronzhegyű nyilat 55 aranyért, 3 bumerángot 12 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 dentor bőrt 35 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 2 ezüsthegyű nyilat 8 aranyért, 6 ezüstshurikent 48 aranyért, 3 ezüsttőrt 24 aranyért, 14 fekete gyöngyöt 84 aranyért, 5 kristálygömböt 50 aranyért, 1 kvazár pajzsot 100 aranyért, 5 lótuszvirágot 20 aranyért, 3 mérg. ubuk dobónyilat 21 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 9 mérgezett vasnyilat 72 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 3 ormánygőte csontot 9 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 2 purifikátor hájat 36 aranyért, 7 quwarg tojást 14 aranyért, 1 rájabőrt 3 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 1 rókafarkat 3 aranyért, 2 sallank karmot 4 aranyért, 4 sallank nyilat 12 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 12 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 1 Thargodan esszenciát 20 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 29 ugh mérget 58 aranyért, 2 varkaudar csizmát 40 aranyért, 4 varkaudar lándzsát 20 aranyért, 2 varkaudar páncélt 20 aranyért, 5 vas dobónyilat 35 aranyért, 17 vasércet 34 aranyért, 3 vasvértet 180 aranyért, 1 xirnox szivet 10 aranyért.
[6 pontot használtál fel, van még 412.]

ea 182 2 eladod a 182. tárgyat 2
Eladtál 2 vashegyű lándzsát. 36 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

ea 161 2 eladod a 161. tárgyat 2
Eladtál 2 nagy vaspajzsot. 44 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

ve 245 1 megveszed a 245. tárgyat 1
Vásároltál 1 márványkulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

ve 246 1 megveszed a 246. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy aranykulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[184,61] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 4 pirkit. 2142 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+91 életerő.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[142,113] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 4 gyöngymangó. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+92 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a norpadolótika testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
[87 pontot használtál fel, van még 325.]

f 119 kísérletezel a 119. tárggyal
Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

f 403 kísérletezel a 403. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kristályfolyadékot. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 315.]

v 34 elmormolod a 34. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ft 281 1 támadod a 281. szörnyet
FT 281 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa sámán!

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [143,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+300 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [144,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 291.]

be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 24 28 30 mozogsz 24 28 30
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [24. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [26. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [28. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [27. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 226.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 5 28 31 mozogsz 5 28 31
Mész tovább, előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Mnebolath. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy borostyán függő. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Mnebolath van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával megcsapod a Mnebolath fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A fenébe! Egy zsákutca. [28. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [25. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Haladsz előre. [30. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A fenébe! Egy zsákutca. [31. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [110 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 36 38 38 mozogsz 36 38 38
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [30. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [25. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [35. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve szopókőirtás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy átokmurgattyú! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [37. PONT.] egy átokmurgattyút pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. [100 pontot használtál fel, van még 16.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 11.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[145,111] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Észreveszel egy phua-kúpot. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 5.]

kut 50 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Égnek áll a gyökere,
És úgy nő a földre le.
[5 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 1683 bemész az 1683. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 1693 1 elkészíted az 1693. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs ork kunyhó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szerencsekockát kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 50 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 341 443 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 18 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 341 351 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 341 189 10 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 341 164 10 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 341 296 10 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 341 161 10 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 18, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 564 pontot. A következő körben tehát 549 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SSHREAKZA AMULETTJE (836. TÁRGY)
Sshreakza a testzabálók legismertebbje. Bár ez az ősöreg lény mindig is utálta az ékszereket, ez az apró varázstárgy különösen a szívéhez nőtt. Pedig ez is "csak egy" az Esthar császárság idején készült csecsebecsék közül, mely minden bizonnyal Sshreakza egyik áldozatának ruhatárából került elő. Aranyszín csillogású, kerek medalionról van szó, melyet megtapintva derűs sugárzás árad szét testedben. Ha ezt az amulettet viseled, sebző varázslataid +20% sebzést okoznak (de legfeljebb +200 sebzést). Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják nyakukba.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT)
Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak!

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 423. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 41 (56) Védekezés: 97 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 414/363 Jellem: jó (480) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (50) Varázspont: 554/73 Pénz: 9241 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/0 Pszi pont: 116/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2990 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20443 TP-t kaptál. Jelenleg 2563866 TP-d van. A következő szinthez még 36134 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, Notermanthi. A 420. fordulódban 51071 arany került a bankszámládra. 51837 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/44 (+36%) ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/79 (+2%)
vágófegyverek: 15/83 (+8%) ütőfegyverek: 30/50 (+3%) lőfegyverek: 29/72 (+3%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/72 2. nyomkövetés: 67/66 (+16%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 19/12 (+4%) 5. csapdakészítés: 26/58 (+5%) 6. csapdaészlelés: 41/14 (+20%)
7. gyógyítás: 115/3 (+20%) 8. titkosírás: 5/52 9. felderítés: 30/87 (+12%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 23/14 (+5%) 12. taumaturgia: 52/23 (+12%)
13. szerencsejáték: 7/14 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/80
16. zene: 68/7 17. szörnyismeret: 8/60 18. pszi: 10/99 (+8%)
19. zárnyitás: 15/56 (+800%) 20. vadászat: 19/44 21. bányászat: 33/94
22. úszás: 26/88 (+18%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309) 3 aranygyűrű (#193)
3 aranylánc (#191) 1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96)
5 borostyán függő (#162) 9 bronzhegyű nyíl (#94) 3 bumeráng (#249)
1 csontpálca (#329) 1 dentor bőr (#551) 1 Eldaran karkötője (#373)
5 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst kulcs (#184)
6 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 5 ezüstshuriken (#327)
3 ezüsttőr (#322) 14 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngysor (#192)
4 igazgy. fülbevaló (#197) 4 kaja (#2) 4 kristálygömb (#265)
1 kvazár pajzs (#296) 5 lótuszvirág (#447) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 9 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mutáns csont (#331) 3 nagy vaspajzs (#161) 2 nyílvessző (#108)
1 nyu-shuriken (#157) 6 obszidián függő (#195) 1 ónix masszavadító (#438)
3 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239) 2 purifikátor háj (#269)
7 quwarg tojás (#360) 1 rájabőr (#404) 1 rejtőköpeny (#277)
2 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124) 1 roxati üvegszem (#443)
2 sallank karom (#128) 4 sallank nyíl (#129) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 szent jogar (#150) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 Thargodan esszencia (#328) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 ubuk dobónyíl (#138) 25 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)
2 varkaudar csizma (#317) 4 varkaudar lándzsa (#224) 2 varkaudar páncél (#294)
5 vas dobónyíl (#189) 10 vasérc (#152) 2 vashegyű lándzsa (#182)
3 vasvért (#164) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1995 arany (#50) 3 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199)
1 márványkulcs (#245) 1 nagy aranykulcs (#246) 15 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,113) quwarg boly (#359), Elenios oltár, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), norpadolótika (#226), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281)
(143,112) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(144,111) a 93. labirintus bejárata, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Mnebolath (#237)
(145,111) phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek