421. forduló, 423. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 13. 9h:17'
EZ A 543. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD
544. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,30] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, kontyos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy tükörpáncélt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Thuravindol. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Én nem vagyok rasszista, mindenkit egyformán utálok..."
Az 1. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Thargodan koronát, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy adószedő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Brutal Joe. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont).
A 7. napon összefutsz Oyama-ával. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy Dühöngő nadrágját, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 13. napon összeakadsz Kárásszal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 17. napon összeakadsz egy barna, tüsi hajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy gránit szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy ryuku függőt, egy viharamulettet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ében sárkány trófea, egy rothadó lián trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Jucika Hacuka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy arany papi karkötőt. ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy moa gyöngyöt, egy moa smaragdot és 4 ramit követ. HóKinn,CsendBenn egyszer odajött hozzád, és adott neked 4 Thargodan esszenciát és egy moa gyémántot. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a tűzfőnix (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt (ld. enc.). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+290 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 722.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 692.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 692.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 690.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 690.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 684.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 682.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 681.]
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 681.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 681.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 675.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

bb 310 1 380 beraksz a bankba a 310. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

bb 379 377 383 beraksz a bankba a 379. tárgyat (377 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 moa smaragdot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

bb 381 beraksz a bankba a 381. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

t 9097 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

hu 63 743 315 hulladék: 63 743 315
Hulladékgyűjtés törölve: tigroszlán fog. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bo'adhun gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

kb 743 10 kiveszel a bankból a 743. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bo'adhun gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

m 4 mozogsz délre
[188,31] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 654.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy mulya strucc azt hiszi, hogy futóverseny lesz, Te viszont céllövő gyakorlatot tartasz. Bullseye, amint azt a strucc is tanúsíthatja. (+7 kaja.) Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 624.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 48. jellempróba, woorgard (#231)

[364,61] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Látsz egy barátság szent tüzét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy albinó küklopsz. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 609.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[365,62] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy lidércúr. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [366,63] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy mösze uralkodó ijesztett meg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Találsz egy mópat bolyt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [367,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gejzírt. (ld. enc.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1800 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronokukac. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac farkát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Vasalt bunkóval gyengén megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 566.]

ep 256 300 építed a 256. tárgyat 300 pontért
Folytatod a külső falak építését. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Jól megizzadsz a munkában. 300 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [300 pontot használtál fel, van még 266.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[366,64] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Vasalt bunkóval többször eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [365,65] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy térkapu van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy sziklaskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 89, gyógyulás: 19, összesen: -70 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [364,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Észreveszel egy ősvortexet. (ld. enc.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy térkapu van. Délnyugatra egy mópat boly van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy szubreális vámpír. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 210.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 190.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[363,66] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Mozgást észlelsz oldalról. Egy szubreális vámpír közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gunymák anyó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy térkaput. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,66] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy méregelementál. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy életsziklát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [23 pontot használtál fel, van még 167.]

in 1548 205 316 leírod az 1548. kalandozónak a 205. szörnyet a 316. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

in 1548 207 480 leírod az 1548. kalandozónak a 207. szörnyet a 480. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

in 3796 254 407 leírod a 3796. kalandozónak a 254. szörnyet a 407. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

in 3796 255 408 leírod a 3796. kalandozónak a 255. szörnyet a 408. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

* 2. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 160.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Beizzik a turbómágia. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 158.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 158.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 158.]
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 155.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 moa gyöngyöt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 12, 27.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 155 pontod maradt, ebből a következő körre 155 pontot vihetsz át. Kapsz még 563 pontot. A következő körben tehát 718 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY)
A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

ALBINÓ KÜKLOPSZ (338. SZÖRNY)
A magashegységben néha összeakadhatsz a havas tájhoz tökéletesen alkalmazkodott, az átlag küklopszoknál és jóval nagyobbra nőtt szőrös albinó küklopszokkal. Amikor a fehér arcon virító piros szem rád néz, rögtön a hideg futkos a hátadon, aztán már repül is feléd a gigantikus jégtömb. Vigyázz, az albinó küklopsz igen jól tud célozni!

MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY)
Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass.

MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY)
A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.)

GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával.

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY)
Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz...

MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 422. fordulód.

Erő: 43 (48) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 (44) Védekezés: 64 Menekülés: 40 % Életkor: 30/34 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 376/345 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (51) Varázspont: 624/407 Pénz: 82 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 121/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1948 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6419 TP-t kaptál. Jelenleg 994608 TP-d van. A következő szinthez még 5392 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, Orkhan Thai. A 416. fordulódban 5830 arany került a bankszámládra. 6004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/8
vágófegyverek: *24/100 (+3%) ütőfegyverek: 24/26 (+6%) lőfegyverek: 27/68 (+3%)
dobófegyverek: 10/69

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/0 (+44%) 2. nyomkövetés: 89/98 (+37%) 3. mászás: 7/86
4. csapdakészítés: 28/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 66/98
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 48/41 (+11%) 9. szörnyidomítás: 16/74
10. teológia: 38/2 (+12%) 11. taumaturgia: 36/74 (+6%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 79/46 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/77 15. pszi: 11/37 (+13%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/93 (+34%) 18. bányászat: 32/11 (+6%)
19. úszás: 12/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyöngymangó (#135) 1 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 szeksztáns (#32) 1 vasérc (#152)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 bo'adhun gyűrű (#743) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
3 ezüstdarab (#326) 2 kaja (#2) 2 szögletes kő (#17)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,10) méregelementál (#306)
(191,10) szubreális vámpír (#223), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(192,5) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484), albinó küklopsz (#338)
(192,10) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), szubreális vámpír (#223)
(193,6) lidércúr (#252)
(193,9) vaskohó (#155), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(194,7) mösze uralkodó (#789), mópat boly (#583), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(194,8) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, kronokukac (#285)
(195,7) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), kronokukac (#285)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

Üzenet küldése a karakternek