41. forduló, 43. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 27. 11h:42'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5296
ingyenf: 3

JOHNNY DEEP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,-4] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

vi 2 5 30 viselkedésed: 2 5 30
Mostantól aránylag félős vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettől kezdve 2. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

t 99 1 támadod a 99. szörnyet
FT 99 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

t 91 1 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

t 31 1 támadod a 31. szörnyet
FT 31 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 172.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 164.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[87,-3] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az emberevő bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval megütöd az emberevő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az emberevő jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+35 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz Ygrittevel. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rőtmanó kacagányt és egy sárga erőövet visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy dombi yeti trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[40 pontot használtál fel, van még 124.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 116.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 108.]

m 4 mozogsz délre
[87,-2] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 90.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[87,-1] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Huang Jing Leevel. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy mind. tűzopálját, egy optiri agysisakot, egy q. ölő medált, egy réz éjmedált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,0] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [87,1] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 52.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[86,1] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [85,2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [84,3] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [52 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: szk 99 0 0 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 181 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 42. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 12 Merészség: 2/3 Magasság: 255 cm
IQ: 16 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 15 Életpont: 159/123 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 79 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 191 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 787 TP-t kaptál. Jelenleg 27 301 TP-d van. A következő szinthez még 5 699 TP szükséges. Trófeáid: bíbor szulfagor, bibircsók-óriás, szeppent rákfatty. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 16 lőfegyverek: 10

84,115 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 (+1) 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 22 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. versengés: 1 8. szörnyismeret: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
piromenyét (#99), alpesi tehén (#91), woor-antilop (#31)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123)
1 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
2 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 20 * tüske (#22) 19 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 18 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
17 drótszőr (#37) 6 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
5 fekete gyöngy (#99) 5 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80)
28 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 9 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
14 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
23 sallank karom (#128) 9 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
4 szulfagor agyar (#677) 8 tigroszlán fog (#63) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 50.91 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
10 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
(84,3) garokk (#73), 48. jellempróba
(86,1) márványtorony (#175), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91)
(87,-3) emberevő (#119), elhagyott bánya (#1685), Ygritte (1971. kalandozó)
(87,-2) trappoló dinymák (#118)
(87,-1) 42. jellempróba, ork sámán (#345), Huang Jing Lee (1223. kalandozó)
(87,0) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 40. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(87,1) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, piromenyétek (#99)

Üzenet küldése a karakternek