41. forduló, 43. forduló, Darrow összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 20. 1h:42'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4625
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

DARROW KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,-1] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 168.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[47,0] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gorombilla került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gorombilla meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Khulduath Ruststrival. Egy bőrsisakot és egy mászókarmot visel. Fegyverzetét egy sünmedve trófea színesíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű.
Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [47,1] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis uzbány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork sámán trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,2] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 3 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Hanathalas#val. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea és egy szőrös pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[50 pontot használtál fel, van még 118.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 12 gyenge mérget, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +1 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] [30 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[49,1] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [49,0] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Tharr híve. Egy bőrpáncélt és egy két kard szimbólumot visel. Fegyverzetét egy mélységi grittang trófea és egy gyilkos sallank trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Garruk. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű troll férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy szőrös pók trófea és egy garokk trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
[24 pontot használtál fel, van még 64.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+3 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 62.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[49,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíborgörény közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a bíborgörény testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bíborgörény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét.

(Továbbmész...) [49,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [54 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 31 keresed a 31. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy woor-antilopot. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

KARAKTERLAP

Darrow, egy rövid ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia híve vagy. Ez a 42. fordulód.

Erő: 24 Szint: 11 Merészség: 5/4 Magasság: 151 cm
IQ: 12 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 151/151 Jellem: jó (5) Tul. pont: 4
Szerencse: 13 Varázspont: 16/2 Pénz: 207 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 245 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 305 TP-t kaptál. Jelenleg 20 383 TP-d van. A következő szinthez még 4 617 TP szükséges. Trófeáid: vadász varkaudar, ork sámán, északi aurach. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 lőfegyverek: 11 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 1
49,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 126 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 13 (+1) 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 10 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
mérges pók (#20) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Ludovic (#2842)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 11, 12, 20.

Összsúly: 63.35 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 gyenge méreg (#26) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 3 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70) 5 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50
-3
-2
-1
0
1
2
3
(47,0) gorombillák (#38), Khulduath Ruststri (2585. kalandozó)
(47,1) tintacsigák (#74), ork sámán (#345)
(48,2) piromenyét (#99), Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár, mérges nyukmár (#95), Hanathalasa (3069. kalandozó)
(49,-2) mély kút (#93)
(49,-1) bíborgörény (#84)
(49,0) alpesi tehén (#91), oltár, Garruk (4888. kalandozó), egy troll férfi
(49,1) pókvadász (#59)

Üzenet küldése a karakternek