43. forduló, Aranyorrú Gurtni összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 31. 9h:05'
EZ A 131. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
132. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2774
SZÁMLA : XXXX

ARANYORRÚ GURTNI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,4] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.)

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

fog 34 219 elfogod a 34. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

fog 26 219 elfogod a 26. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

se 3 segítesz: 3
Ennivalót nyomsz a kis gnóm kezébe. Mohón majszolja, és abbahagyja a sírást: igen, most már mosolyog! Megsimogatod a buksi fejét, és útbaigazítod, hogy merre menjen. Bár veled akar tartani, elmondod, hogy Te túl sok veszélynek szoktad magad kitenni. A gnóm kölyök integet, amikor eltávolodsz. (+2 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]

d 8 1 13 eldobod a 8. tárgyat (1 darabot) 13
Gondosan elrejtesz 1 szöges bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 170.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[41,5] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Tharr nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy drótszőrű pincsi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [40,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy gátvakond nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gátvakond fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 150.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 5 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 136.]

m 4 mozogsz délre
[40,6] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő technokolin nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a technokolin testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a technokolin köpőszervét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (ld. enc.) 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 138 4 elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. [40 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[40,7] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [41,8] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy színes dözmöng közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trollfa. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trollfa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaszabolósáska nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 56.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[40,10] Még mindig füves síkságon vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,11] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tigroszlán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a tigroszlán megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sakál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sakál bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sakál bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 43 keresed a 43. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tigroszlánt. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 3 35 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.)

[32 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)
Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

KARAKTERLAP

Aranyorrú Gurtni, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd sárga. Ez a 42. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 118 cm
IQ: 14 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 (12) Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 20 Életpont: 185/185 Jellem: semleges (+12) Tul. pont: 7
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 11 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 232 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 337 TP-t kaptál. Jelenleg 23 598 TP-d van. A következő szinthez még 1 402 TP szükséges. Trófeáid: sullár, trappoló dinymák, sóhajtó dorony.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 15
lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
39,107 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 675 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 16
7. felderítés: 1 8. szörnyismeret: 3 9. vadászat: 1
10. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), királygyíkot (#26) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

Összsúly: 50.52 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 1 szöges bunkó (#8)
4 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37) 1 göcsörtös bunkó (#123)
6 kerek kő (#19) 2 mandibulapenge (#125) 3 ragasztó (#83)
1 sünmedve tüske (#14) 8 tigroszlán fog (#63) 4 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
(39,11) tigroszlánok (#43), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 1. jellempróba, Raia oltár, sakál (#28)
(40,5) mély kút (#93), Sheran oltár, gátvakond (#57)
(40,6) technokolin (#50)
(40,7) sóhajtó dorony (#112), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár
(41,5) Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 21. jellempróba, Tharr oltár, drótszőrű pincsik (#22), süvítő rája (#113)
(41,8) színes dözmöngök (#78), trollfa (#80)
(41,9) kaszabolósáska (#83), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek