417. forduló, 419. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 15. 11h:04'
EZ A 540. JÁTÉKHETED, 418. FORDULÓD
541. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,29] koordinátán.
A táborozás 15. napján találkozol William Wallace-szel. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku függőt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy umbatari karkötőt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 20. napon újból találkozol William Wallace-szel. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. Ravashack, amikor találkoztál vele, adott neked egy sötét tekercset. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+74 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 561.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 136 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 521.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 491.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 483.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 480.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +37 max. életerő, +37 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 472.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 511 3 kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

a 1253 1850 4 átadod az 1253. tárgyat az 1850. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 csillezsályalevelet UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+6 kaja.) A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 437.]

at 3796 20 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 11 TU árán átcsúsztatsz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

m 8 mozogsz északra
[188,28] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy éjkornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis nyakát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az éjkornis fekete testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő, 2 obszidián függő és egy vasérc. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 57, gyógyulás: 9, összesen: -48 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Találsz valamit: 1 bot. Elteszed. [9 pontot használtál fel, van még 428.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Aranykezű Garhin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy kígyóbőr öv. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy regeneráló gyűrű. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 408.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 398.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Grallena. A feladatod a következő. Harcolnod kell, ellenfeled egy zombi mester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zekkultrip néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy teknőcpajzs. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 378.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[187,28] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy kronokukac. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac bal vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}

Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {támadása: 38.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 mérg. ubuk tüske, egy ubuk tüske és egy bronzhegyű nyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál jön feléd. {max. életpontja: 141-180.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Látsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [186,28] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sonchus Arvensis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy megsebzett kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 90, gyógyulás: 14, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {támadása: 29.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,28] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [87 pontot használtál fel, van még 255.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[184,29] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Leah híveié.

Utad során felfedezed egy szőke, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi táborát. Fekete a bőre. Leah leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy smaragd sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 117.} Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy templomot. Sheran hívői építették.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Rém trófea és egy mópat fatty trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 43.} Összeismerkedtek. Az ő neve Lightning Fist. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[18 pontot használtál fel, van még 237.]

a 511 2363 10 átadod az 511. tárgyat a 2363. kalandozónak (10 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 237.]

a 511 4470 10 átadod az 511. tárgyat a 4470. kalandozónak (10 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 8 mozogsz északra
[183,29] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. [9 pontot használtál fel, van még 228.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Váratlanul néhány sebed beforr. (+19 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 224.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hamarosan eljön a pillanat, hogy az örvénykerítést is elsajátíthatod. Ez egy a varázslói védekező varázslatok közül." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 220.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+5 pszi pont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 216.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[184,28] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah templomot. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [186,28] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy éjkornis. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az éjkornis testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az éjkornis jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy igazgy. fülbevaló és egy ezüstshuriken. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 108, gyógyulás: 21, összesen: -87 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sonchus Arvensis vigyorog kajánul. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 189.]

in 4102 206 480 leírod a 4102. kalandozónak a 206. szörnyet a 480. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 3070 206 480 leírod a 3070. kalandozónak a 206. szörnyet a 480. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 4784 206 480 leírod a 4784. kalandozónak a 206. szörnyet a 480. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 187.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 187.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 185.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 185.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 185.]
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 182.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-37 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 30, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 182 pontod maradt, ebből a következő körre 182 pontot vihetsz át. Kapsz még 559 pontot. A következő körben tehát 741 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 418. fordulód.

Erő: 40 (45) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 (44) Védekezés: 64 Menekülés: 40 % Életkor: 30/34 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 376/275 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (51) Varázspont: 624/390 Pénz: 253 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 109/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1930 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13398 TP-t kaptál. Jelenleg 960250 TP-d van. A következő szinthez még 39750 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, tyrannoszaurusz rex. A 416. fordulódban 5830 arany került a bankszámládra. 5888 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/4
vágófegyverek: 24/81 (+8%) ütőfegyverek: 24/10 (+8%) lőfegyverek: 27/50 (+6%)
dobófegyverek: 10/69

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/23 (+11%) 2. nyomkövetés: 89/9 (+33%) 3. mászás: 7/81
4. csapdakészítés: 27/77 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 66/94
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 48/18 (+6%) 9. szörnyidomítás: 16/74
10. teológia: 37/22 (+26%) 11. taumaturgia: 36/54 (+1%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 78/26 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/73 (+30%) 15. pszi: 10/78 (+17%)
16. zárnyitás: 6/75 (+9%) 17. vadászat: 29/57 (+34%) 18. bányászat: 32/5
19. úszás: 12/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
91 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
5 csillezsályalevél (#1253) 3 gyöngymangó (#135) 6 spiritusz (#170)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 ezüstshuriken (#327) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
2 kaja (#2) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy vaskulcs (#186)
2 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229) 1 sáfránypor (#211)
2 trikornis szarv (#198) 1 ubuk tüske (#131) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,29) csodák kútja (#1096)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, Lightning Fist (4827. kalandozó)
(184,28) Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(184,29) Leah oltár, egy kobudera férfi
(185,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár
(186,28) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kronotapír (#286), noth szellem (#250), éjkornis (#228)
(187,28) kronokukac (#285), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(188,28) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), éjkornis (#228), zombi mester (#251)
(188,29) ryuku futárbérenc (#765)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A Fairlight bankban újabb széfhelyek bérelhetők a tehetősebb ügyfelek számára, a korábbiakhoz hasonlóan 1000 aranyért tárgyhelyenként.
* Mostantól az öregedéstől meghaláskor nem veszti el a karakter az összes deus ex machináját, mint korábban. Az ezutáni halál persze továbbra is megtörténik (a karakter tulajdonságot és Tapasztalati Pontot veszít). A másik változás, hogy a TP vesztés nem lehet több, mint az adott szinten szintlépéshez szükséges TP 20%-a.

Üzenet küldése a karakternek