417. forduló, 419. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 11. 9h:20'
EZ A 530. JÁTÉKHETED, 418. FORDULÓD
531. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [214,30] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú, fekete hajú alakváltó férfival. Bár barátságosnak látszik, Te csak mogorván végigméred. Mondani akar valamit, de nem figyelsz rá, otthagyod a másikat. De csak pár lépést teszel, mikor kicsúszik lábad alól a talaj, és nyakig merülsz a nyálkás, fekete masszában. Egy szopógödör! [szerencséd 1 lett.] Dideregve térsz magadhoz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+104 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 713. hetének nyerőszámai: 13, 12, 1. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 133 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 201 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 738.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 735.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 733.]

* 3. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 731.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 725.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 725.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 695.]

* 7. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 691.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 691.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 9. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 10. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]

fkt 429 5 1 felt. készítesz a 429. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 675.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 645.]

kpk 10 kezd. parancs kivétele: 10
VV 157 165 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

vv 157 165 86 elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 645.]
[A parancs tárolásra került.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[215,31] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő csapat Chara-din fattya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 109, gyógyulás: 24, összesen: -85 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [216,32] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy káoszbajnok. {egyik sebzési módja: 4x 4d10+5.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [217,33] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áldott okerón. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb középső lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 618.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[218,34] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szubreális vámpír lehet. {max. életpontja: 141-160.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [219,35] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaskorpió került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy kátránygödröt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy áldozati oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [220,36] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy küklopsz. {védettsége: 25 szúró, 50 vágó, 60 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a küklopsz testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a küklopsz testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a küklopsz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 153, gyógyulás: 17, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [48 pontot használtál fel, van még 570.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[221,37] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy Thargodan zsoldos ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 2x 5d8+8.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [222,38] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy zombi mester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 251-280.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Ahogy sétálsz, megpillantasz egy Múmiát, amint éppen egy vikócmajmot fojtogat. Ha segíteni akarsz rajta, költs el 1 TVP-t! (51. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Nyugatra egy mópat boly van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [223,39] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 543.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[224,40] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 534.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. BP: VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 5. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+186 életerő). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Beizzik a turbómágia. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 530.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 430.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 427.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 427.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 426.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 424.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 384.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [24 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 14, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 559 pontot. A következő körben tehát 759 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 418. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 40 (41) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 42 (43) Védekezés: 70 Menekülés: 40 % Életkor: 11/16 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 405/406 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (56) Varázspont: 598/201 Pénz: 730 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 197/154 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1859 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8417 TP-t kaptál. Jelenleg 1125984 TP-d van. A következő szinthez még 74016 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 416. fordulódban 10652 arany került a bankszámládra. 10758 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/14 (+4%)
vágófegyverek: 27/17 (+4%) ütőfegyverek: 21/96 (+14%) lőfegyverek: 26/23 (+5%)
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/3 (+22%) 2. nyomkövetés: 79/38 (+38%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 14/25 5. csapdakészítés: 34/2 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 54/11 8. titkosírás: 26/40 9. felderítés: 58/0
10. szörnyidomítás: 18/95 11. teológia: 45/8 (+27%) 12. taumaturgia: 24/43 (+6%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 89/2 (+34%) 15. szörnyismeret: 40/48
16. pszi: *26/100 (+16%) 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/98
19. bányászat: 33/17 (+7%) 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135)
3 isteni könnycsepp (#260) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
123 arany (#50) 2 arkog kő (#632) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüstdarab (#326) 2 kaja (#2) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(215,31) művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236)
(216,32) káoszbajnok (#293)
(217,33) áldott okerón (#336)
(218,34) szubreális vámpír (#223)
(219,35) sziklaskorpió (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Fairlight oltár, érclelőhely
(220,36) Sheran oltár, érclelőhely, küklopsz (#337)
(221,37) Thargodan zsoldos (#310)
(222,38) zombi mester (#251), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), 51. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek