416. forduló, 418. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 24. 9h:37'
EZ A 537. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD
538. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [16,-25] koordinátán.
Ravashack átadott neked a 1. napon 6 TU-t. [30 TVP-t használtál fel.] Tars Tarkasz átadott neked a 1. napon 4 TU-t. [20 TVP-t használtál fel.] Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 remák szivet (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 4. napján összeakadsz Dragon Fia,Ramadannal. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy kémsárkány trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon összefutsz Rőtszakállú Odinnal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy díszes tunikát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törp sisakot, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon találkozol Rőtszakállú Odinnal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy díszes tunikát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törp sisakot, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon találkozol Rőtszakállú Odinnal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy díszes tunikát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törp sisakot, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 10. napon találkozol William Wallace-szel. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku függőt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon találkozol Chrystiannal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
ELFelejett Álmok átadott neked a 14. napon 3 TU-t. Desertus Anima átadott neked a 14. napon 4 TU-t. [20 TVP-t használtál fel.]
A 14. napon találkozol egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Ovgun trófea és egy térfaló trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Thak Grober. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Redyque tudattársadtól információ érkezik agyadba: A mostani képességbe még 1610 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 remák szív (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A 16. napon összefutsz Ezüsthajú Szigfriddel. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy smaragd sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 17. napon összeakadsz Ensi Elemonnal. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mihlanil csizmát, egy mithril sisakot, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy energiapajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 18. napon egy vörös, göndör hajú, piros szemű árnymanó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy tigroszlán fogat. Tars Tarkasz, amikor találkoztál vele, adott neked 2 galachmitot. Kárász egyszer odajött hozzád, és adott neked egy galachmitot. ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset, egy galachmitot és egy kőszemet. Ravashack, amikor találkoztál vele, adott neked 3 galachmitot és 30 Eldereth szilánkot. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Eldereth kristályt (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 641. hetének nyerőszámai: 21, 25, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 647.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 617.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 604.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 598.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] A befejezéshez még 1527 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 508.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

kf 1549 kézbeveszed/felveszed az 1549. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

a 231 1850 10 átadod a 231. tárgyat az 1850. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 acélpengőkét UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 244 átadod a 244. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kvazárt UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 498.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

kt 511 elkészíted az 511. tárgyat
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a var.tárgy készítés varázslatot! Öregedtél 3 évet. Hozzálátsz a mágikus szertartáshoz. Varázskört rajzolsz. Lassan, a megfelelő szavak kíséretében sorban kipakolod a szükséges komponenseket, kialakítva a varázstárgy alakját. Speciális, forrasztómágiákkal egymáshoz passzintod a tökéletes minőségű alkotóelemeket. A tárgy kezd formát ölteni! Kékes szikrázás fut végig rajta, ahogy megtörténik az egybeforradás és a tárgy elnyeri végső alakját a mágikus formulád szerint. Órákig tart a transzformáció, de végül sikeresen befejeződik. Izgatottan kezedbe veszed a tárgyat. Fantasztikus! Tökéletes! Működik! Elégedett vagy a teljesítményeddel. [-300 varázspont.] Legyártottál 1 Eldereth kristályt. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 468.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 438.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+6 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 408.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[17,-26] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Quwargamanga. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [18,-27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy tavacska van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [19,-27] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sallank nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel kilukasztod a zombi jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a zombi jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 4x 2d7.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Látsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 361.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy részeg kalandozó életének!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 18 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Dáin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy ezüsthegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép ezüsthegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Alig kezdesz el mászni, belátod, hogy ez a feladat lehetetlen számodra: más dolog felmászni egy létrán, és más a plafonon közlekedni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 331.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy élőholt quwarg életének!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kisebb quwarg isten. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralea. A feladatod a következő. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 301.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Egy noth szellem legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Meglátva a szörnyet, kegyelemért kezdesz könyörögni. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 291.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[18,-28] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a magger testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a magger testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [17,-28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [16,-28] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 264.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[15,-28] Még mindig az erdőben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [15,-27] Még mindig az erdőben vagy.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [16,-27] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 182.]

in 5300 205 485 leírod az 5300. kalandozónak a 205. szörnyet a 485. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

in 3070 233 142 leírod a 3070. kalandozónak a 233. szörnyet a 142. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

in 4784 233 321 leírod a 4784. kalandozónak a 233. szörnyet a 321. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) plazmacsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

in 4102 251 381 leírod a 4102. kalandozónak a 251. szörnyet a 381. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi mester. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

in 3796 161 360 leírod a 3796. kalandozónak a 161. szörnyet a 360. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy velociraptor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 180.]
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+613 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 173.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 173.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 173.]
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Gloriózus ceremónia közepette elülteted a szent tölgyfa csíráját. Azonnal kihajt. Áldott legyen Földanya! [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 113.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 13.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 galachmitot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 3, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 558 pontot. A következő körben tehát 568 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY)
Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit!

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 417. fordulód.

Erő: 40 (45) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 (44) Védekezés: 64 Menekülés: 40 % Életkor: 30/34 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 375/270 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (51) Varázspont: 624/550 Pénz: 344 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 109/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1923 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7088 TP-t kaptál. Jelenleg 946852 TP-d van. A következő szinthez még 53148 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, tyrannoszaurusz rex. A 416. fordulódban 5830 arany került a bankszámládra. 5859 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/4
vágófegyverek: 24/73 (+7%) ütőfegyverek: 24/2 (+2%) lőfegyverek: 27/44 (+5%)
dobófegyverek: 10/69

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/12 2. nyomkövetés: 88/76 (+40%) 3. mászás: 7/81 (+9%)
4. csapdakészítés: 27/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 66/94
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 48/12 (+2%) 9. szörnyidomítás: 16/74
10. teológia: 36/96 (+26%) 11. taumaturgia: 36/53 (+8%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 77/96 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/43 15. pszi: 10/61 (+17%)
16. zárnyitás: 6/66 17. vadászat: 29/23 (+34%) 18. bányászat: 32/5
19. úszás: 12/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
65 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 aranypikkely (#415)
1 deus ex machina (#1) 30 Eldereth szilánk (#512) 3 ezüsthegyű nyíl (#323)
2 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kvazár (#244)
1 manakristály (#500) 1 púderkő (#119) 1 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305) 7 galachmit (#310)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 csillezsályalevél (#1253) 1 Eldereth kristály (#511) 5 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 1 rejtőköpeny (#277) 1 sallank nyíl (#129)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,-28) Mnebolath (#237), Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(15,-27) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(16,-28) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(16,-27) kputtyintó csalán (36247), #. jellempróba, Raia oltár
(17,-28) Raia oltár
(17,-26) gumifa (4638), művészi porolit (#720), Leah oltár, #. jellempróba
(18,-28) magger (255747), #. jellempróba
(18,-27) Tharr oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720)
(19,-27) tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), részeg kalandozó (#187), élőholt quwarg (#202)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A csatorna nyugati oldalán mostantól nem lehet olyan szörnyeket megidézni, amikkel ott nem is lehet találkozni (azaz 17-nél magasabb szintűek).
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek