414. forduló, 416. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 7. 9h:15'
EZ A 726. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD
727. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [156,99] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+262 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 862. hetének nyerőszámai: 6, 11, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 751.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 749.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 747.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 742.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

* 7. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

hu 391 419 373 hulladék: 391 419 373
Hulladékgyűjtés törölve: polip szívóka. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fpi formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 3 bronzsisakot 27 aranyért, 5 bumerángot 20 aranyért, 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 5 ezüst kulcsot 60 aranyért, 3 ezüstshurikent 24 aranyért, 12 fekete gyöngyöt 72 aranyért, 1 fpi formázó mintát 25 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 gromak páncélt 30 aranyért, 3 kígyóbőr kesztyűt 15 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 3 kristálygömböt 30 aranyért, 1 kvazár sisakot 70 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 6 mérg. ubuk tüskét 12 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 8 nyílvesszőt 8 aranyért, 4 pular kristályt 32 aranyért, 11 quwarg tojást 22 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 rézgolyót 1 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 3 sárga erőövet 75 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 12 aranyért, 4 Thargodan esszenciát 80 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 36 ugh mérget 72 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 732.]

ek 7 8 20 t. energia kisütése: 7 8 20
Nem áll rendelkezésedre elegendő TU, ezért inkább végre sem hajtod a tudatturbót, csak tiszta pazarlás lenne. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

m 3 mozogsz délkeletre
[187,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 3 ametiszt medált 84 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 7 aranygyűrűt 84 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 10 borostyán függőt 60 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 9 ezüst gyűrűt 54 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 3 ezüst nyakláncot 30 aranyért, 2 gyöngysort 96 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 4 obszidián függőt 40 aranyért, 2 obszidián karkötőt 60 aranyért, 4 trófea nyakláncot 120 aranyért.
[6 pontot használtál fel, van még 726.]

pbe 10000 beraksz a bankba 10000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 45997 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

m 1 mozogsz északkeletre
[188,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 720.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 715.]

m 4 mozogsz délre
[188,107] Még mindig a városban vagy.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 709.]

kld 12 küldetés végrehajtása 12
A környék csendes, senki sem figyel fel rád, így hát gyorsan belopakodsz a jósda gyöngyfüggönyös ajtaján. A kunyhóban ugyanaz a látvány fogad, mint korábban. Nos, hogy is volt a szöveg? "egy"; "lab"; "szek"; "fog". A szekrény aljában egy csomó használati tárgyat találtál korábban. Talán "egy lábas, amit a szekrényben fogsz" megtalálni? Hm, badarságnak tűnik, de egyelőre nincs jobb ötleted. Alaposan átkutatod a szekrényt, minden kis szegletét apróra, aztán folytatod sorban a többi berendezési tárggyal, de nem jársz eredménnyel. Talán több időt kellett volna fordítanod a felderítésben való jártasságodra - morfondírozol, miközben elhagyod a jósdát, és fogadkozol, hogy hamarosan visszatérsz. [20 pontot használtál fel, van még 689.]

m 3 8 7 mozogsz délkeletre, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[156,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal végigvagdosod a ryuku ostromteknős farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1354 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [156,98] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bőrsisakot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

(Továbbmész...) [155,97] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy éjkornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az éjkornis nyakát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az éjkornis fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy aranygyűrű és egy ametiszt medál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 82, gyógyulás: 7, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+86 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [59 pontot használtál fel, van még 630.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 82 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak és 5 mérg. ubuk tüske. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál fejét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Tguarkhan jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Tguarkhan jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv és egy aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály, egy umbatari karkötő, egy ezüst gyűrű és egy vasérc. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+86 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+91 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [90 pontot használtál fel, van még 540.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[154,96] Fák, mindenütt csak fák.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [153,95] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dr. Dragon lábát masszírozza. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 528.]

jlk 1262 jelszó kimondása 1262
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Semmi sem történt. [5 pontot használtál fel, van még 523.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 523.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+86 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 503.]

m 6 mozogsz nyugatra
[152,95] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. [6 pontot használtál fel, van még 497.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz jön feléd.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bumeráng. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [30 pontot használtál fel, van még 467.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[151,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [6 pontot használtál fel, van még 461.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember támad rád.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember fejét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra farkát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk tüske, egy bronzpenge és egy bronzhegyű nyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 441.]

h 341 278 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

h 341 229 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy téfea-agy. 2863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 401.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+22 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 351.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.]

[26 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 14, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +33 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 556 pontot. A következő körben tehát 756 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 415. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 39 (54) Védekezés: 101 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (51) Életpont: 463/431 Jellem: jó (468) Tul. pont: 3
Szerencse: 40 (50) Varázspont: 548/302 Pénz: 4883 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 23/12 Pszi pont: 116/-4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 31
Eddig összesen 2841 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20824 TP-t kaptál. Jelenleg 2310966 TP-d van. A következő szinthez még 289034 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, Notermanthi. A 415. fordulódban 45997 arany került a bankszámládra. 45997 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/80 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/67
vágófegyverek: 14/94 (+9%) ütőfegyverek: 29/78 (+7%) lőfegyverek: *28/100 (+1%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/22 (+10%) 2. nyomkövetés: 66/78 (+12%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 18/97 (+1%) 5. csapdakészítés: 26/18 (+5%) 6. csapdaészlelés: 40/34
7. gyógyítás: 113/13 (+40%) 8. titkosírás: 5/12 9. felderítés: 29/33 (-12%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 22/76 (+1%) 12. taumaturgia: 43/90 (-796%)
13. szerencsejáték: 7/14 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/80
16. zene: 65/27 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/60 18. pszi: 10/19 (+12%)
19. zárnyitás: 7/53 20. vadászat: 19/44 21. bányászat: 33/89
22. úszás: 26/22 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8142 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 ametiszt medál (#275)
1 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309) 5 aranygyűrű (#193)
10 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57) 2 bronzsisak (#88)
4 bumeráng (#249) 1 deus ex machina (#1) 1 Eldaran karkötője (#373)
8 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 5 ezüst kulcs (#184)
3 ezüst nyaklánc (#117) 3 ezüstshuriken (#327) 12 fekete gyöngy (#99)
1 fpi formázó minta (#419) 1 gromak bőr (#268) 1 gromak páncél (#270)
1 gyöngymangó (#135) 2 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
2 kaja (#2) 3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304)
3 kristálygömb (#265) 1 kvazár sisak (#266) 2 mandibulapenge (#125)
2 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 8 nyílvessző (#108) 4 obszidián függő (#195)
3 obszidián karkötő (#229) 3 pular kristály (#239) 11 quwarg tojás (#360)
1 raptor karom (#281) 1 rejtőköpeny (#277) 1 rézgolyó (#343)
1 rézsisak (#72) 2 rövid íj (#107) 1 sallank nyíl (#129)
2 sárga erőöv (#276) 8 spiritusz (#170) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
2 Thargodan esszencia (#328) 4 trófea nyaklánc (#196) 32 ugh méreg (#166)
2 umbatari karkötő (#278)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 fűszertartó (#210)
1 kötél (#92) 5 madártoll (#112) 1 shinai gömb (#348)
1 téfea-agy (#172) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(151,94) friss csatamező (#262), zombi (#49), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)
(152,95) ősi csatamező (#263), 31. jellempróba, óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172)
(153,95) Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, művészi porolit (#720), varkaudar bajnok (#190)
(154,96) gumifa (#38)
(155,97) éjkornis (#228), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212)
(156,98) kputtyintó csalán (#247), grok-képződmény (#149), 50. jellempróba, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), drasmólyom (#60)
(156,99) ryuku ostromteknős (#362)

Üzenet küldése a karakternek