413. forduló, 415. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 19. 9h:19'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,-7] koordinátán.
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+99 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 701. hetének nyerőszámai: 7, 16, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 571.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 568.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 3. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 524.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +39 max. életerő, +39 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 518.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 518.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 488.]

* 7. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 486.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 484.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 480.]

* 10. KP: támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot a 118. varázslatot
Sajnos a támadó varázslatok listája már be van telve. 118. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
TF 2 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 440.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 430.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 425.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

v 22 elmormolod a 22. varázslatot
A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

a 2 5300 20 átadod a 2. tárgyat az 5300. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[38,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2 pontot kell rákölteni.) Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 29.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [37,-8] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi jön feléd. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 8 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a zombi jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét. {támadása: 26.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a dögkeselyű csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír jön feléd. {max. életpontja: 81-96.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy vezérfarkas volt a rémület okozója. {támadása: 60.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [36,-8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. {max. életpontja: 241-260.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika jobb középső lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a norpadolótika testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 94, gyógyulás: 21, összesen: -73 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [44 pontot használtál fel, van még 371.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[35,-8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 9-10.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 1, összesen: -27 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő, egy borostyán függő és egy vas dobónyíl. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat qwarg rohamosztagos. {max. életpontja: 450-499.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+118 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Találkozol Kárásszal. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {ereje: 61.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [34,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember jön feléd. {max. életpontja: 39-48.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 ubuk tüske. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 91-110.}

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó, egy vasérc, egy borostyán függő és egy ezüst nyaklánc. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy vörös, göndör hajú, kék szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr eljövendő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. {max. varázspontja: 1171; max. pszije: 259.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ifj. Sauron Junior. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [97 pontot használtál fel, van még 274.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenhyll. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 254.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalshela. A feladatod a következő. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Ez az! Milyen jól jön most a phua-kúpos gyakorlat. A kalandmester mondja a kérdéseket, majdnem mindegyiket hallottad már phua-kúpról, de amelyiket nem, azok nagy részét is ki tudod találni. Csak kettőt hibáztál! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladatod egy halálosztó kain legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! {max. életpontja: 141-150.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a halálosztó kain testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a halálosztó kain testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 65, gyógyulás: 11, összesen: -54 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklakezű Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy rájabőr úszógatyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 224.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[33,-9] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [32,-9] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-10] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 197.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy zárnyitó készletet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 187.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[31,-9] Még mindig bozótos.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-8] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Al'Worg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 34.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor császár. (ld. enc.) {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [23 pontot használtál fel, van még 164.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 ezüstdarabot Kárász részére. Sajnos nincs nálad kvazár. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 157.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 155.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 152.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 152.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [1 pontot használtál fel, van még 151.]
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 149.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-39 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 6, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 149 pontod maradt, ebből a következő körre 149 pontot vihetsz át. Kapsz még 555 pontot. A következő körben tehát 704 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 414. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 40 (41) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 (40) Védekezés: 69 Menekülés: 40 % Életkor: 11/15 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 400/330 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (56) Varázspont: 565/364 Pénz: 254 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/18 Pszi pont: 197/153 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1840 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10605 TP-t kaptál. Jelenleg 1087882 TP-d van. A következő szinthez még 112118 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 391. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 6165 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/9
vágófegyverek: 27/5 (+2%) ütőfegyverek: 21/22 (+14%) lőfegyverek: 26/5 (+3%)
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/48 (+11%) 2. nyomkövetés: 78/37 (+23%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 14/18 5. csapdakészítés: 33/78 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 54/11 (+23%) 8. titkosírás: 26/40 (+5%) 9. felderítés: 57/89 (-28%)
10. szörnyidomítás: 18/88 11. teológia: 44/17 (+23%) 12. taumaturgia: 24/25 (+1%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 87/66 (+34%) 15. szörnyismeret: 40/8 (+40%)
16. pszi: 26/65 (+11%) 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/95
19. bányászat: 33/0 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
65 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüsttőr (#322) 5 isteni könnycsepp (#260) 14 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 borostyán függő (#162) 8 drótszőr (#37) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 gyöngymangó (#135) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304)
7 madártoll (#112) 1 obszidián karkötő (#229) 1 szvó-ektoplazma (#151)
6 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,-10) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(31,-9) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(31,-8) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165), purifikátor császár (#393)
(32,-9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(33,-9) Tharr oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720)
(34,-9) tetemember (#123), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, művészi porolit (#720), Ifj. Sauron Junior (5039. kalandozó), halálosztó kain (#168)
(35,-8) zombi (#49), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 28. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), qwarg rohamosztagosok (#242), Kárász (5300. kalandozó)
(36,-8) norpadolótika (#226), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 34. jellempróba, Fairlight oltár
(37,-8) zombi (#49), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), szopógödör (#177), Leah oltár, vezérfarkas (#748)
(38,-8) oltár, 46. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
(39,-7) törpemammut (#115)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gábor! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.

Üzenet küldése a karakternek