411. forduló, 413. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 14. 9h:12'
EZ A 513. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD
514. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-6] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+101 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 749.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 747.]

* 2. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 745.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 745.]

* 3. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 705.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 705.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 699.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 699.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 669.]

* 7. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 656.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 656.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[42,-6] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [43,-6] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a norpadolótika testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 123, gyógyulás: 26, összesen: -97 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+120 életerő.)

(Továbbmész...) [44,-6] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
A Nap pusztítja, az Éj táplálja,
Minél nagyobbra hízik, annál kevesebbet látsz.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {támadása: 36.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán egyik csápját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 42, gyógyulás: 11, összesen: -31 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [97 pontot használtál fel, van még 559.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {egyik sebzési módja: 3x 1d9+15.}

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza farkát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a massza egyik karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a massza testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A massza vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A massza ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a massza egyik karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a massza nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elhajolsz a massza ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza ollója centiméterekre tőled záródik össze.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 125, gyógyulás: 24, összesen: -101 ÉP}

Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [50 pontot használtál fel, van még 509.]
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+111 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 469.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 469.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[43,-5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy kronoelementál. {támadása: 80.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült tyrannoszaurusz rex lehet. {max. életpontja: 500.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 1283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [42,-4] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [42,-3] A terep továbbra is sűrű erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 443.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklakezű Throfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve ekharion. A kalandmester int - itt az idő! {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.}

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion ragyás testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ekharion testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion jobb karját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy ködcsillag. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy Muezli aranykeze. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 413.]
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+78 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 373.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy kneopatikus mollusk. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakklópgárhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Brakdortúrbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Le kell ölnöd egy orbitális mackósajtot. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél! {max. életpontja: 291-330.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 33 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 125, gyógyulás: 12, összesen: -113 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácskezű Garhin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Rughar familiárisa. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy görgőte. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [50 pontot használtál fel, van még 323.]
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+116 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 283.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Megvizsgálod, mit találtál: 1 pirkit. Magadhoz veszed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 263.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 263.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[43,-3] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-3] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember támad rád. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus támad rád. {támadása: 20.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyu-shuriken, egy bőrsisak, 2 bumeráng és egy szöges páncél. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kronoelementál. {védettsége: 40 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-3] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy woorgard trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy sárkányfajzat trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 25.} Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusgyűrűt, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 51.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Llanfariad. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {ereje: 39.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy káoszbajnok (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 27.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Kárásszal. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {védettsége: 92 szúró, 92 vágó, 92 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[47 pontot használtál fel, van még 216.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 196.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 166.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 136.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 106.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva.

tk 19 3337 többszemélyes kaland 19 3337
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Szőrös Karom, Tars Tarkasz, Ravashack, Kárász, Vadak Ura, UgyanKedvesPotrien, Llanfariad, HóKinn,CsendBenn. Közösen megválasztott vezetőtök, Dark Angel érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüstdarabot Kárász részére. Sajnos nincs nálad kvazár. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 4. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 106.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 106.]
Beizzik a turbómágia. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 104.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 101.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 100.]
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+178 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 98.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 19, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 98 pontod maradt, ebből a következő körre 98 pontot vihetsz át. Kapsz még 553 pontot. A következő körben tehát 651 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY)
A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 412. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 40 (41) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 (40) Védekezés: 69 Menekülés: 40 % Életkor: 11/14 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 392/392 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (53) Varázspont: 565/221 Pénz: 552 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/8 Pszi pont: 197/138 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1820 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16840 TP-t kaptál. Jelenleg 1061035 TP-d van. A következő szinthez még 138965 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 391. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 6110 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/9
vágófegyverek: *26/101 ütőfegyverek: *20/100 (+16%) lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/15 (+22%) 2. nyomkövetés: 77/83 (+31%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 14/18 (+13%) 5. csapdakészítés: 33/66 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 53/65 (+92%) 8. titkosírás: 26/35 (+23%) 9. felderítés: 58/14 (+28%)
10. szörnyidomítás: 18/88 11. teológia: 43/88 (+7%) 12. taumaturgia: 24/18 (+1%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 86/98 (+36%) 15. szörnyismeret: 39/28 (+3%)
16. pszi: 26/39 (+12%) 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 33/0 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 7 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüsttőr (#322) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 2 bumeráng (#249) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 nyu-shuriken (#157) 1 pirkit (#153) 15 ragasztó (#83)
1 szöges páncél (#65) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,-6) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), kputtyintó csalán (#247)
(42,-3) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), ekharion (#232), orbitális mackósajt (#229)
(43,-6) norpadolótika (#226), márványtorony (#175), ragyás burástya (#111)
(43,-5) kronoelementál (#287), tyrannoszaurusz rex (#160)
(43,-3) kristálypalota (#401), 31. jellempróba
(44,-6) phua-kúp (#372), 40. jellempróba, szopógödör (#177), kputtyintó csalán (#247), massza (#217)
(44,-3) sírlidérc (#172), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 50. jellempróba, kronoelementál (#287)
(45,-3) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, 36. jellempróba, UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó), Vadak Ura (4683. kalandozó), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó), Llanfariad (4746. kalandozó), Ravashack (5188. kalandozó), Tars Tarkasz (5230. kalandozó), Kárász (5300. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek