411. forduló, 534. forduló, Dzsoki a gonosz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:35'
EZ A 593. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD
594. játékheted kezdete: jan. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2279
SZÁMLA : XXXX

DZSOKI A GONOSZ KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,64] koordinátán.
Egy rubinvörös szemű, kékesszürke bundájú, óriás termetű farkas toppan eléd! Kicsit ledermedsz amikor körbeszaglászik, majd mentálisan üdvözöl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Malvern. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
A 3. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy derit láncvértt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy pszi katalizátort, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Egy ezüstsólyom repked körülötte. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Trog A. Lien. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Aztán elköszöntök egymástól.
A 3. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy díszes tunikát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rőtszakállú Odin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Aztán elköszöntök egymástól.
A 3. napon találkozol Night Busterrel. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy kyorg vállpántot, egy Morgan sipkáját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy torz fülkarikát és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy kreiton jótündér trófea, egy kreiton lich trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összefutsz Dark Quennel. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csonka fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy császári kesztyűt, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törp sisakot és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy márvány sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Czuccbanma-That. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 5. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre kreolszínű. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy kreiton fókuszt, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy ezerszemű bestia trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy sárgarigó piheg a vállán. Összeismerkedtek. Az ő neve Norbertina. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 jóság.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 5. napon összefutsz Lüke Szálybaverrel. Dornodon kisebb avatárja. Egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy csillogó fülbevalót, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy Khór maszkját, egy mihlanil övet, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot és egy szerencsetalizmánt visel. Fegyverzetét egy gh'raiton ölész trófea, egy kr'uagon pusztító trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Egy aurapollátor a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerű tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az előbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. Azt mondja: " A napra lehet nézni, rám nem!" Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Folytatod utadat.
Az 5. napon összefutsz egy ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy ogre övet, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ében sárkány trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hazyshade. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 5. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy hótarantula köpenyt, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Shengoroth trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Irral Qua'Drunk. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Sunyi Sarolta (3827) ellopott tőled 1 moa zafírt. Münchausen (4044) ellopott tőled 4 madártollat. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Einstein, a troll a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 mágusszelencét. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Pumuk-Lee csomagját. Találsz benne 1 jégszilánkot. Főnix átutalt a bankszámládra 4000 aranyat a táborozásod 28. napján.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Végtelen tudásodat és hatalmas tapasztalatodat felhasználva nem csoda, hogy a vizsgálódás eredményeképp pontosan tudod, hogy a tolvaj Münchausen volt. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Táborozásod alatt sokat töprengtél. Hát igen, az enyves kéznek számos előnye van. Az árnymanó kezéhez szinte csak úgy ragadnak az értékesnél értékesebb cuccok, nincs gondja semmire. Amit csak akar az életben, azt mind megkapja, s nincs az az undok kobudera meg nagyszájú jellemcsősz, aki bármit is tehetne. Oda vannak az eszük miatt, aztán csak nézhetnek! Enyves kéz ide, enyves kéz oda, és kész. Most már csak arra kéne rájönnöd, hogy ereszd el ezt a bazi nagy követ, mely mancsaid közé ragadt. De hiába feszegeted magad, csak nem akar engedni, egészen reggelig, mikor kinyitod a szemed, s látod, mindez csak álom volt.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+358 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 637.]

* 3. KP: elmormolod az 57. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 637.]

v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 632.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 602.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Lakott területre érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 592.]

pki 4030 kiveszel a bankból 4030 aranyat
Kiveszel a bankból 4030 aranyat. A számládon van még 1010 arany. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő Mnebolath nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


Találkozol egy barna, tüsi hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bársony övsálat, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit sisakot, egy gólemgyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Bropxat trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Marok Vili. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 22 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [364,65] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


Összeakadsz Axel Stormblade-del. Egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy pszi őselementál trófea, egy woorgard trófea és egy Mnebolath trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [363,66] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gunymák anyó. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy áldott okerón. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 552.]

v 181 312 11 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), áldott okerón (#336)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), Mnebolath (#237), Marok Vili (2712. kalandozó)
(364,65) lidércúr (#252), Axel Stormblade (5863. kalandozó)

[312,11] Épületek tűnnek fel. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.).
Eladsz 1 ezüstshurikent 8 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

ve 152 30 megveszed a 152. tárgyat 30
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 30 vasércet. 90 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

kre 152 1128 6 kreálsz a 152. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de vasérc felhasználásával nem vagy képes előállítani jégszilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

ve 176 150 megveszed a 176. tárgyat 150
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 150 vashegyű nyilat. 1050 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

ve 102 100 megveszed a 102. tárgyat 100
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 vízionár szemet. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

ve 331 100 megveszed a 331. tárgyat 100
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 6 mutáns csontot. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

ve 199 100 megveszed a 199. tárgyat 100
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 karbin plazmát. 1500 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 542.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[363,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy áldott okerón. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Látsz egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gunymák anyó. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,67] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy Orkhan Thai. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy mópat bolyt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, piros szemű, harcsabajszos troll férfival. Fekete a bőre. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy hoarián bőrnadrágot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil kesztyűt, egy mihlanil medált, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy vortex talizmánt és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy tollaskígyó trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Főnix. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[24 pontot használtál fel, van még 518.]

a 1128 2773 6 átadod az 1128. tárgyat a 2773. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 jégszilánkot Főnix részére. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

aa 176 102 átadod a 176. tárgyat a 102. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 150 vashegyű nyilat Főnix részére. Ok, sikeresen átadtál 100 vízionár szemet Főnix részére. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), áldott okerón (#336)
(363,67) Orkhan Thai (#238), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Főnix (2773. kalandozó)

[360,64] Lakott területre érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 508.]

fa 199 3836 100 feladod a 199. tárgyat a 3836. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 100 karbin plazmát. Ennek elküldése 148 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 505.]

faa 331 feladod a 331. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 6 mutáns csontot. Ennek elküldése 31 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 502.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 294 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 442.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 401.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 361.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 321.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 10, 13.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 553 pontot. A következő körben tehát 753 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY)
A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is.

JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY)
Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében.

KARAKTERLAP

Dzsoki a gonosz, egy kopasz, piros szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 412. fordulód.

Erő: 65 (71) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 104 cm
IQ: 42 (40) Támadás: 28 Agresszió: 1 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 43 (48) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 Életpont: 431/95 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 790/375 Pénz: 1201 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 143/143 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 1687 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2085 TP-t kaptál. Jelenleg 1632296 TP-d van. A következő szinthez még 67704 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, magnetikus praglonc, pszi elementál lord. A 412. fordulódban 1010 arany került a bankszámládra. 1010 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/42 vágófegyverek: 22/70 (+1%) ütőfegyverek: 31/69
lőfegyverek: 3/55 dobófegyverek: 28/27 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 123/28 (+56%) 2. nyomkövetés: 94/60 (+12%) 3. lopás: 10/50
4. mászás: 6/92 5. csapdakészítés: 25/8 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/11
7. gyógyítás: 117/72 8. titkosírás: 12/21 9. felderítés: 21/72
10. szörnyidomítás: 6/82 11. teológia: 49/4 (+13%) 12. taumaturgia: 61/65 (+16%)
13. szerencsejáték: 3/99 14. versengés: 11/35 15. szörnyismeret: 17/25
16. pszi: 17/46 17. zárnyitás: 1/4 18. vadászat: 5/66
19. bányászat: 29/21 20. úszás: 8/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
adószedő (#234) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
ősdentor (#282), Chara-din fattya (#236), nanda (#224), őrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) agytaposás (#180, 12 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> adószedő (#234)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148)
4 víz (#27) 1 jégszilánk (#1128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
821 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 6 szárnyas hernyó (#69)
30 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A csatorna nyugati oldalán mostantól nem lehet olyan szörnyeket megidézni, amikkel ott nem is lehet találkozni (azaz 17-nél magasabb szintűek).
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek