40. forduló, 42. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 6. 9h:11'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.)

ba 67 140 74 nem támadod a 67. szörnyet a 140. szörnyet a 74. szörnyet
BA 67 parancs törölve. BA 140 parancs törölve. BA 74 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

ba 746 nem támadod a 746. szörnyet
BA 746 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 8 mozogsz északra
[47,-16] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy alattomos manó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az alattomos manó testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alattomos manó bal szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az alattomos manó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+38 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadított gorombillafarhátot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 140.]

kt 92 1 elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 134.]

m 5 1 4 mozogsz délnyugatra, északkeletre, délre
[46,-15] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sakál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sakál bal első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sakál jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a sakál bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sakál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [47,-16] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Látsz egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a thariakrémes bogártúrót, miközben a gyomrodba tuszkolod. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [47,-15] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy mélységi grittang. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [32 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[47,-14] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a púpos burástya nyakát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+41 életerő.) Megpillantasz valamit: 1 surranó kígyó bőr (ld. enc.). Elrakod.

(Továbbmész...) [47,-13] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy mély kutat. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bo-skorpió lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bo-skorpió farkát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a bo-skorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [47,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az uzbány fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával megdöfködöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a aranylille egytálételt, miközben a gyomrodba tuszkolod. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). [84 pontot használtál fel, van még 18.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[47,-11] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy legyengült proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával kicsit megbökdösöd a proteinfecske fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a proteinfecske testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával megdöfködöd a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

f 231 kísérletezel a 231. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 242 1 elkészíted a 242. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen tüskecsapdát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-10 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 182 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY)
Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem?

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 122/19 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 25/5 Pénz: 27 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 111 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 235 TP-t kaptál. Jelenleg 6124 TP-d van. A következő szinthez még 876 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, púpos burástya. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 11 (+1) ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 9 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 26 (+1) 6. titkosírás: 2
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 7 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), mélységi grittang (#103)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges.

Összsúly: 37.80 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 kötél (#92) 6 sallank karom (#128) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,-15) gyilkos sallank (#85), sakál (#28)
(47,-16) alattomos manó (#756), Dornodon rúnaköve, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), tűzrakó hely (#1169), pókvadász (#59)
(47,-15) mélységi grittang (#103)
(47,-14) púpos burástya (#92)
(47,-13) mély kút (#93), bo-skorpió (#54)
(47,-12) uzbány (#102), Fairlight rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169), 17. jellempróba
(47,-11) proteinfecske (#139), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek