Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 10h:54' EZ A 41. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 42. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat legkorábbana 42. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
t 118 119 | támadod a 118. szörnyet a 119. szörnyet |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 2 249 | felt. lőfegyver haszn. 2 a 249. tárggyal |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 138 4 | elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot) |
flh 5 138 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 138. tárggyal |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gitonga jobb szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a spagulár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [31,48] Továbbra is dombság.
(Feltételes támadás:) Egy trappoló dinymák! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált proteinfecske trófeát, és kinyersz egy alkalmas trappoló dinymák trófeát. 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [31,47] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Feltételes támadás:) Egy drótszőrű pincsi! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az emberevő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [29,45] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült félelem-járó. Itt csata lesz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a félelem-járó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [28,45] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [26,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 3.]
be 535 | bemész az 535. épületbe |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
Erő: | 18 | Szint: | 10 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 140/89 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 89 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 13 (+1) |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. vadászat: | 7 | 9. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 12 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kőevő (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
manifesztátor (#124) |
Összsúly: 51.05 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | sünmedve tüske (#14) | 4 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bot (#4) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) |