16. forduló, 42. forduló, Darrow összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 20. 0h:00'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4625
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

DARROW KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,-8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mérges pók nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a mérges pók egyik lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 176.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kno 10 2 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Kabal-Sújtás technikáját. (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 137 8 elkészíted a 137. tárgyat (8 darabot)
Legyártottál 8 mérg. ubuk tüskét. [8 pontot használtál fel, van még 168.]

t 20 támadod a 20. szörnyet
FT 20 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzhegyű nyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bronzpengét. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[49,-7] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [50,-6] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy kőevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kőevő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőevő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 89 1 elkészíted a 89. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[51,-5] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [50,-4] Továbbra is síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaszabolósáska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaszabolósáska összetett szemét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [50,-3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sünmedve fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Mancsával a sünmedve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 26 tüskét. [70 pontot használtál fel, van még 44.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[49,-2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kaszabolósáska közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaszabolósáska testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 8.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 8.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 38 keresed a 38. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gorombillát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KABAL-SÚJTÁS
Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd).

BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Darrow, egy rövid ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia híve vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 24 Szint: 11 Merészség: 5/4 Magasság: 151 cm
IQ: 12 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 149/149 Jellem: jó (5) Tul. pont: 4
Szerencse: 13 Varázspont: 15/5 Pénz: 200 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 237 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 291 TP-t kaptál. Jelenleg 19 078 TP-d van. A következő szinthez még 5 922 TP szükséges. Trófeáid: vadász varkaudar, uzbány, északi aurach. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 lőfegyverek: 11 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 1
48,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 126 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 5 (+1)
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 10 (+2) 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
mérges pók (#20) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Ludovic (#2842)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 11, 12, 20.

Összsúly: 61.01 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyenge méreg (#26) 8 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
4 mandibulapenge (#125) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 2 pirkit (#153)
1 rézkulcs (#75) 1 rézsisak (#72) 6 sünmedve tüske (#14)
10 tüske (#22) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
(48,-1) tintacsiga (#74)
(49,-7) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95), tintacsiga (#74)
(49,-2) mély kút (#93), topránypolip (#86), kaszabolósáska (#83)
(50,-8) mérges pókok (#20)
(50,-6) kőevő (#62), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), 31. jellempróba
(50,-4) tavacska, kaszabolósáska (#83)
(50,-3) patak, Leah oltár, sünmedve (#33)
(51,-5) piromenyét (#99), mély kút (#93)

Üzenet küldése a karakternek