Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 3. 9h:20' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
tf 2 6 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért |
kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
le 249 | leveszed/lerakod a 249. tárgyat |
kt 137 9 | elkészíted a 137. tárgyat (9 darabot) |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [92,-15] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,-16] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy pordémon. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 205 1 | elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot) |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [92,-19] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,-20] Még mindig füves síkságon vagy.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 114 100 | elkészíted a 114. tárgyat (100 darabot) |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
A KOS CSAPÁSA Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
PORDÉMON (253. SZÖRNY) A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
Erő: | 15 (17) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 15 (17) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 15 (19) | Életpont: | 196/82 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 84/13 | Pénz: | 86 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 (+1) | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. harcművészetek: | 13 (+2) | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 2 | 15. bányászat: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 47 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4770. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
Összsúly: 33.27 kg | Megterheltség: 61% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | gyenge méreg (#26) | 6 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | uzbány csőr (#169) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
-22 | |
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|