40. forduló, 42. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 11. 3h:48'
EZ A 999. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
1000. játékheted kezdete: okt. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Calen Randirral. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy Ek'Hor trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany emlékérmet, egy arany morférmet, egy arany morfmedált, egy boszorkánykendőt, egy bronz éjmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst vadászmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy mind. igazgyöngyét, egy natharion gömböt, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
A 2. napon összefutsz Dark Bloom. Egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kreiton idéző trófea, egy kreiton bűvölő trófea és egy sötét ölész trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon újból összefutsz Dark Bloom. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+219 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sötét gnóm nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 8 VP-t.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 193.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

fve 210 10 felt. vásárlás a 210. tárgyat 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

fve 82 2 felt. vásárlás a 82. tárgyat 2
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy varkaudar behemót! (ld. enc.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót jobb vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált dehidrátor trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar behemót trófeát. 3 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 Arsa potrohgyűrűjét. A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy vark. nekromanta!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy bazaltelementál! (ld. enc.) {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a bazaltelementál bal oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a bazaltelementál testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a bazaltelementál lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megcsapod a bazaltelementál bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a bazaltelementál nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ryuku futárbérenc trófeát, és kiszedsz egy bazaltelementál trófeát. 4 058 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 pszi követ.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+44 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+47 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+31 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [132 pontot használtál fel, van még 51. Kapsz 132 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 49. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy varkaudar behemót! {támadása: 30.}

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 98 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 varázskövet.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+45 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy nómenklatúra! {egyik sebzési módja: 1x 3d6+3.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-8 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [52 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 52 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -8. Kapsz 5 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-45 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 11, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a goldugar. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY)
Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak.

BAZALTELEMENTÁL (204. SZÖRNY)
A bazaltelementálok óriási kőmonstrumok, képesek arra, hogy nagy terheket cipeljenek. Valamennyire humanoid alakú, de formájukat változtatni képes lények, amelyek - ha akarnak - képesek beleolvadni a földbe, és ott mozogni igen nagy sebességgel. A bazaltelementál képes egyszerű parancsokat megérteni gazdájától, ezért - idegen természete ellenére - "idomítható" az őt mágikus úton megidéző személy által. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 20 (36) Szint: 19 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 305/28 Jellem: semleges Tul. pont: 19
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 559/287 Pénz: 767 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 66/34
Eddig összesen 433 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 699 TP-t kaptál. Jelenleg 384 764 TP-d van. A következő szinthez még 65 236 TP szükséges. Trófeáid: bazaltelementál, varkaudar behemót, harci mágus. A 39. fordulódban 5220 arany került a bankszámládra. 5280 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 15

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -19.); stukilövedék (#414) (20 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 16 5. gyógyítás: 19 (+2) 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 2 8. teológia: 8 (+1) 9. taumaturgia: 22
10. szörnyismeret: 9 (+1) 11. pszi: 9 12. vadászat: 4
13. bányászat: 6 14. főzés: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (965,18) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> 13. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 152. Szerzett pont: 20900. Beállított erő: 0 Összpont: 20900

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 nyílpuska lövedék (#547) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
2 szögletes kő (#17) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 gyakorlómedál (#2729) 1 pszi kő (#248)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

1 2 3
-3
-2
-1
(2,-2) varkaudar behemót (#189), vark. nekromanta (#173), bazaltelementál (#204), nómenklatúra (#158)

Üzenet küldése a karakternek